Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

sm-liiga.fi

<< < (2/18) > >>

TPR:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Syyskuu 11, 2007, 19:40:25 ---Jaja, pelin aikana, missä näkyy maalivahtien torjunnat?
--- Lainaus päättyy ---
Näkyykö torjuntoja missään vieläkään?

Aika säälittävää toimintaa.

baldie:
Eikun palautetta antamaan sivuista, jos siltä tuntuu http://sm-liiga.viidakko.fi/palaute.html Oma palutteeni läks jo.

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Syyskuu 11, 2007, 21:12:14 ---Näkyykö torjuntoja missään vieläkään?
Aika säälittävää toimintaa.

--- Lainaus päättyy ---
Olen odotellut samaa, mutta ainakaan SM-liigan otteluraportti ei moista tietoa tunne.
Toivottavasti kyse on vain jostain bugista, koska tuo sivu kuitenkin päivittyi ottelun aikana.
SM-liiga: otteluraportti HIFK-HPK

Miku:
Kuuntelin töissä radio suomen jääkiekko-iltaa.Eräs soittaja moitti tätä täälläkin ilmennyttä sivujen hitautta ja surkeutta.
J-P Vuorinen vakuutti, että kaikki palikat eivät vielä ole kohdallaan, mutta sivut tulevat kuntoon sm-liigan kunnolla pyörähdettyä käyntiin.
Soittaja jatkoi:"jos ei tule, niin valitus osoitteen sitten ainakin tiedän".
Johon J-P vastas hieman ylimielisen kuuloisesti:"Antaa tulla vaan".

Eli tossa lyhykäisyydessään mun tiedot tähän asiaan.

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: Miku - Syyskuu 11, 2007, 21:25:06 ---Kuuntelin töissä radio suomen jääkiekko-iltaa.Eräs soittaja moitti tätä täälläkin ilmennyttä sivujen hitautta ja surkeutta.
J-P Vuorinen vakuutti, että kaikki palikat eivät vielä ole kohdallaan, mutta sivut tulevat kuntoon sm-liigan kunnolla pyörähdettyä käyntiin.
Soittaja jatkoi:"jos ei tule, niin valitus osoitteen sitten ainakin tiedän".
Johon J-P vastas hieman ylimielisen kuuloisesti:"Antaa tulla vaan".

Eli tossa lyhykäisyydessään mun tiedot tähän asiaan.

--- Lainaus päättyy ---
Eikö ton kokonen lafka olis voinu tehdä ne sivut kuntoon kerralla ennen kautta, eikä pikkuhiljaa käyttäjiltä tulleen palautteen avulla? Vanha formaatti takaisin siksi aikaa, kun näitä uusia hienoja kehitellään.
Aika hyvä juttu, jos tosiaan Vuorinen vastaus oli ylimielinen, asiakkaat on pelkkää ilmaa, paskan väliä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta