Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

sm-liiga.fi

<< < (3/18) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Syyskuu 11, 2007, 21:18:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: TPR - Syyskuu 11, 2007, 21:12:14 ---Näkyykö torjuntoja missään vieläkään?
Aika säälittävää toimintaa.

--- Lainaus päättyy ---
Olen odotellut samaa, mutta ainakaan SM-liigan otteluraportti ei moista tietoa tunne.
Toivottavasti kyse on vain jostain bugista, koska tuo sivu kuitenkin päivittyi ottelun aikana.
SM-liiga: otteluraportti HIFK-HPK

--- Lainaus päättyy ---

Hemmeti hyvän näköinen ottelutilasto. Kun saavat lisättyä torjuntatilastot ja yv/av maalien merkinnät, ettei tarvitse laskea jäähyn alkamisajasta, niin hyvältä näyttää. Paljon paremmat, kuin entiset.

Tsemppari:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Syyskuu 11, 2007, 21:31:31 ---
Eikö ton kokonen lafka olis voinu tehdä ne sivut kuntoon kerralla ennen kautta, eikä pikkuhiljaa käyttäjiltä tulleen palautteen avulla? Vanha formaatti takaisin siksi aikaa, kun näitä uusia hienoja kehitellään.

--- Lainaus päättyy ---

Olisi kiva tietää että kenen kuningasidea oli siellä alkaa värkkäämään mukamas uudet hienot sivut. Vanha formaatti riitti ainakin mulle ihan hyvin paitti että tulospalvelu takkuili välillä.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 11, 2007, 21:56:37 ---Hemmeti hyvän näköinen ottelutilasto. Kun saavat lisättyä torjuntatilastot ja yv/av maalien merkinnät, ettei tarvitse laskea jäähyn alkamisajasta, niin hyvältä näyttää. Paljon paremmat, kuin entiset.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai sillä ulkonäöllä ole paskankaan väliä jos homma ei vaan muuten toimi? Jos peli on oikeasti toisessa erässä 2-1 ja "reaaliaikainen" tulospalvelu päivittää sillä hetkellä ruutuun ekan erän viidennellä minuutilla tulevaa jäähyä ja näyttää tilanteeksi 0-0, niin palvelu ei ihan aja asiaansa. Olisi mieluummin ruma ja vaikealukuinen kuin synti mutta toimiva.

Kumpikohan muuten on loppukaudella pistepörssissä parempi "Kimmo Kuhta" vai "Kuhta, Kimmo"? Jälkimmäinen johtaa nyt saldolla 1+0, kun eka sai pelistä vain 0+1.

Trafan:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 11, 2007, 22:06:30 ---...Kumpikohan muuten on loppukaudella pistepörssissä parempi "Kimmo Kuhta" vai "Kuhta, Kimmo"? Jälkimmäinen johtaa nyt saldolla 1+0, kun eka sai pelistä vain 0+1.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo oli hyvä huomio. Tosin itse en saa SM-liigan pistepörssiä ulos sitten millään...
ehkäpä noihin sivuston kommervenkkeihin jossain vaiheessa tottuu ja asiat löytyvät yhtä kivuttomasti kuin vanhalta sivustolta.
Kyllä tuo uusi sivusto hieman raakileelta tuntuu, mutta odotellaan beta-versiota.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Syyskuu 11, 2007, 22:15:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 11, 2007, 22:06:30 ---...Kumpikohan muuten on loppukaudella pistepörssissä parempi "Kimmo Kuhta" vai "Kuhta, Kimmo"? Jälkimmäinen johtaa nyt saldolla 1+0, kun eka sai pelistä vain 0+1.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo oli hyvä huomio. Tosin itse en saa SM-liigan pistepörssiä ulos sitten millään...
ehkäpä noihin sivuston kommervenkkeihin jossain vaiheessa tottuu ja asiat löytyvät yhtä kivuttomasti kuin vanhalta sivustolta.
Kyllä tuo uusi sivusto hieman raakileelta tuntuu, mutta odotellaan beta-versiota.

--- Lainaus päättyy ---

Raakile hyvinkin, mutta en nyt näe maailmanlopun juttuna, jos kauden avausmatsissa ei kaikki aivan täysillä toimi. Minä ainakin maltan odottaa viikon, tai pari, että homma saadaan toimimaan kunnolla. Oli noiden sivujen jo aikakin uudistua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta