Kirjoittaja Aihe: Paras elokuva juuri nyt?  (Luettu 7111 kertaa)

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #15 : Elokuu 02, 2007, 22:03:56 »
Vares 2 ehdottomasti. Tulee huomenna postissa. Yksi parhaista kotimaisista elokuvista ja yksi parhaista lausesita eli mikä ***** teitä porilaisia oikein vaivaa.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Paras elokuva juuri nyt?
« Vastaus #16 : Elokuu 03, 2007, 00:21:56 »
Vares 2 ehdottomasti. Tulee huomenna postissa. Yksi parhaista kotimaisista elokuvista ja yksi parhaista lausesita eli mikä ***** teitä porilaisia oikein vaivaa.
Makuasia, sano Musti ku muniaan nuoli, mutta kyllä mää olen sitä mieltä, että Vares1 oli huikeasti tätä kakkosta parempi. Jotenkin niin teennäinen, kuten kakkososat yleensä.
Siks toisekseen, paras slogani  (mun mielestäni) oli Hopean "Tervein käsin on parempi kelata, sano Leo-Pekka Tähti". Siinä lauseessa oli nääs suomifilmiin poikkeuksellista uskallusta.

Tämän hetken paras elokuva? Jaa-a, viikon aikana olen kattonu toistakymmentä leffaa (läppäri kyrvähti perjantai-iltana, enkä ennen ti-iltaa saanut korviketta) ja kyllä mun valintani menee "yllättäen" leffalle, joka on tehty aikaan ennenkuin muut palstalaiset kuin ajl ovat edes syntyneet: Humphrey Bogart ja The Caine Mutiny - Cainen kapina.
Sen rinnalla, v-tu, Vin Löpöt ja muut saavat miettiä pitkään, että mitä tarkoittaa näytteleminen.

Tuli myos katottua ensimmäinen huono Wallander, Peitenimi. Yleensä mää tykkään näistä svedujen tekemistä dekkareista -Beck ja Wallander - mutta tuo oli jotenkin jo niin synkkä, niin synkkä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2007, 00:41:42 kirjoittanut Romppa »
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.