Itse olen kyllä myöskin tällä kaudella monet kerrat miettinyt hallissa ääneenkin, että Jukille voisin itse hyvinkin olla antamassa C-kirjainta ensikaudella,
toki siellä muitakin hyviä ehdokkaita varmasti on, mutta kyllä ainakin A-kirjaimen mies ehdottomasti ansaitsisi.
Kyllä mies sen verran kovaa esimerkkiä näyttää joukkueelleen kentällä, että oksat pois.
Olen jo viime kaudesta lähtien harkinnut/halunnut Peltolan pelipaitaa, vielä ei ole tullut hankittua, mutta viimeistään ensikaudeksi se on pakko saada.
Arvostan pelaajana todella korkealle, omia suosikkeja ollut jo pitkään. Taistelee, raataa, uhrautuu, lisäksi löytyy käsiä ja peliälyäkin. Todellinen Tapparasydän sykkii miehellä.
Kertoo jo paljon nuo Peltolan sopimukset, muistaakseni joku kausi ei ollut mahtua joukkueeseen (?), mutta halusi itse välttämättä saada pelata Tapparassa ja ilmoitti olevansa valmis vaikka Mestiksen kautta taistelemaan pelipaikasta.
Nyttemminhän mies sitten kirjoitti tuon pidemmän jatkon ja se oli lopullinen niitti, tie miehen sydämeen käy lätkän kautta.