Kirjoittaja Aihe: Niclas Lucenius  (Luettu 245735 kertaa)

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #405 : Lokakuu 18, 2012, 15:39:51 »
Zaborsky,klassinen esimerkki.Yksi suonenveto ja heti isojen rahojen perään.Mitä Ässät hänestä lopulta hyötyi?Ei mitään..

Tolla sun logiikalla yksikään joukkue ei hyödy kenestäkään pelaajasta mitään. Mitä me hyödyttiin sitten esim. Lehterästä? Voitti pistepörssin ja lähti KHL:ään massin perässä.

Niin ja ettei mene ihan offtopikiksi, niin aika erikoiseen paikkaan Lucen ylikunto iski, kun kuitenkin otteet olivat kentällä paranemaan päin.
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Jasu76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #406 : Lokakuu 19, 2012, 10:56:15 »
Niin, Luccehan oli tuossa harjoituskuurilla kolmisen viikkoa => mielestäni looginen asiayhteys. Huono treeni kesällä sitten tehokuurille jossa mentiin yli.

Parantuneet otteet puolestaan johtui vain ja ainoastaan pelituntumasta sekä EJ:stä jonka kanssa varmistavan sentterin rinnalla ajatukset menee yhteen. Siinä on aika tappava ketju myöhemmin!

Poissa maxpain

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #407 : Lokakuu 21, 2012, 18:53:20 »
Joo ei nyt mikään ihme oo jos kesän flekuilee ja sit vetää 4 viikkoa 3 treeniä päiväs etteikö  vois vähä yli mennä..
Mutta eiköhän parin viikonpäästä taas kaveri nähdä kokoonpanos joska sit lähtis ?

Poissa AnSo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 498
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #408 : Lokakuu 21, 2012, 19:21:56 »
Siis onkos tää nyt joku fakta et Luce on fleguillu kesän, kun sitä suureen ääneen huudellaan. Itse olin ollu siinä käsityksessä, että Lucella oli se "alavartalo vamma" ennen kauden alkua ja siitä johtuen pika kuntotreeni.
Siis toki jos kaverilla on posket pyöristyny ja on varmaa tietoo, et kesällä ei oo treeni maistunu ni sitte voi toki mielestäni sanoakkin vastaavaa...

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #409 : Lokakuu 21, 2012, 19:40:55 »
Aattelin etten kommentoisi ollenkaan Luceniusta.
Mutta pakkohan se on. Ihmetyttää todella paljon et minkä takia Tappara teki hänen kanssaan sopimuksen? Tiedettiin faktat et paras kausi oli ja meni..
Kiitosta siittäkin Lehterälle. Silloinkun Luce viimeks pelas Tapparassa niin vika kausi oli hirveää surffailua ja sama jatkuu nyt..
En voi ite mitenkään tajuta kyseisen miehen palkkaamista muutenkin tasavahvaan joukkueeseen mistä puuttuu se ykkönen..
Vähintään Lucen tasoisia on jo rosteri täynnä. Suurinosa niistäkin paljon edellä.. Ei mielestäni millään osa-alueella ole vahvistus Tapparalle

Poissa Tammos

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 370
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #410 : Lokakuu 21, 2012, 23:30:01 »
Kunnossa oleva Luce olisi ehdottomasti iso vahvistus Tapparalle. Hän pystyy juuri niihin yllättäviin hyökkäyspään ratkaisuihin, joista syntyy maaleja. Kunnossa oleva Luce synnyttää ympärilleen väkisinkin hyvän yv-kentän, ja se mitä täällä ei ollenkaan ymmärretä on että kunnossa oleva Luce on nykyään myös loistava puolustava hyökkääjä.

Kukaan ei tee isoja pisteitä vahingossa. Jotka seuraavat KHL:ää näkivät viime kaudella erinomaisen nelosketjun sentterin, joka sai hyökkäävämmän roolin vasta playoffseissa, joissa myös onnistui mainiosti. Kannattaa muistaa että Ville Niemiselle annettiin kenkää kesken viime kauden samasta joukkueesta, kun ei täyttänyt ulkomaalaisvahvistuksen kovia kriteereitä.

En tiedä miten Luce on kesällä treenannut, mutta mahdollisesti kovempaa kuin koskaan, joka johti ylikuntoon, jota sitten pahennettiin liialla treenillä Tapparassa. Ylikunto on siitä ikävä tila, että siitä toipuminen vaatii helposti monta kuukautta, mahdollisesti koko kauden, vrt. Sami Kapanen viime vuonna.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2012, 00:06:40 kirjoittanut Tammos »

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #411 : Lokakuu 22, 2012, 08:26:28 »
Minä en tiedä, missä tuohon ylikuntoasiaan viitataan, mutta jos olisi käynyt niin, että kaveri hommaa itsensä vajaassa kolmessa viikossa ylikuntoon, niin minä kysyn, missä on fyysinen valmennus? Kuullostaisi todella amatöörimäiseltä. Kun aikaisemmin luki jossain, että kaveri treenaa 3 kertaa päivässä, hiukan ihmettelin jutun todenperäisyyttä tai sitten  tuota toista asiaa, johon littyy laatu/määrä. Tässä kuitenkin hyvä linkki niille, jotka haluavat hiukan selvennystä sanalle YLIKUNTO.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=&p_artikkeli=kol00210
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #412 : Lokakuu 22, 2012, 09:46:20 »
Aattelin etten kommentoisi ollenkaan Luceniusta.
Mutta pakkohan se on. Ihmetyttää todella paljon et minkä takia Tappara teki hänen kanssaan sopimuksen? Tiedettiin faktat et paras kausi oli ja meni..
Kiitosta siittäkin Lehterälle. Silloinkun Luce viimeks pelas Tapparassa niin vika kausi oli hirveää surffailua ja sama jatkuu nyt..
En voi ite mitenkään tajuta kyseisen miehen palkkaamista muutenkin tasavahvaan joukkueeseen mistä puuttuu se ykkönen..
Vähintään Lucen tasoisia on jo rosteri täynnä. Suurinosa niistäkin paljon edellä.. Ei mielestäni millään osa-alueella ole vahvistus Tapparalle

Ootkohan kattellu yhtään peliä tällä kaudella?? Viimeiset pelit ennen tautiaan oli Lucelta hyvää suorittamista. Juonikkuutta Tappara tarvitseekin, kun maalinteko on muuten niin vaikeaa. Luce pystyy petaamaan ketjukavereilleen hyviä tekopaikkoja ja toivottavasti niitä kauden aikana opitaan käyttämään hyväksi.

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #413 : Lokakuu 22, 2012, 11:11:26 »
Aattelin etten kommentoisi ollenkaan Luceniusta.
Mutta pakkohan se on. Ihmetyttää todella paljon et minkä takia Tappara teki hänen kanssaan sopimuksen? Tiedettiin faktat et paras kausi oli ja meni..
Kiitosta siittäkin Lehterälle. Silloinkun Luce viimeks pelas Tapparassa niin vika kausi oli hirveää surffailua ja sama jatkuu nyt..
En voi ite mitenkään tajuta kyseisen miehen palkkaamista muutenkin tasavahvaan joukkueeseen mistä puuttuu se ykkönen..
Vähintään Lucen tasoisia on jo rosteri täynnä. Suurinosa niistäkin paljon edellä.. Ei mielestäni millään osa-alueella ole vahvistus Tapparalle

Ootkohan kattellu yhtään peliä tällä kaudella?? Viimeiset pelit ennen tautiaan oli Lucelta hyvää suorittamista. Juonikkuutta Tappara tarvitseekin, kun maalinteko on muuten niin vaikeaa. Luce pystyy petaamaan ketjukavereilleen hyviä tekopaikkoja ja toivottavasti niitä kauden aikana opitaan käyttämään hyväksi.

Joo olen kattonut montakin.. Ja nähnyt fleguilua Lucen kohdalta.. Ei se pörrääminen kulmissa auta ei sit yhtikäsmitään..
Taisin myös nähdä miten lepsusti Luce pelaa oman maalin edessä.. Tais joku peli ratketakkin siihen ;)

Poissa tsrautia

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 558
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #414 : Lokakuu 22, 2012, 11:46:55 »
Joo olen kattonut montakin.. Ja nähnyt fleguilua Lucen kohdalta.. Ei se pörrääminen kulmissa auta ei sit yhtikäsmitään..
Taisin myös nähdä miten lepsusti Luce pelaa oman maalin edessä.. Tais joku peli ratketakkin siihen ;)

No itse olen nähnyt Lucelta kyllä ihan erilaista peliä kuin kulmassa pyörimistä ja fleguilua. Hitto kun ois aikaa niin tekisin koosteen Lucen hyvistä otteista tällä kaudella. Mutta kun aikaa ei ole, niin ei jatketa väittelyä enempää. Sinulla on oma mielipiteesi ja minulla oma :)

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #415 : Lokakuu 22, 2012, 11:52:26 »
No itse olen nähnyt Lucelta kyllä ihan erilaista peliä kuin kulmassa pyörimistä ja fleguilua. Hitto kun ois aikaa niin tekisin koosteen Lucen hyvistä otteista tällä kaudella. Mutta kun aikaa ei ole, niin ei jatketa väittelyä enempää. Sinulla on oma mielipiteesi ja minulla oma :)

En kyllä itsekään tuota kulmassa pyörimistä allekirjoita ellet sitten tarkoita sitä erikoistilanteissa (YV esim.)  pelaamista missä joutuu vähän kulmissa/laidan vieressä pyörähtelemään?

Edellisen Tappara kauden aikaista fleguilua ei ole kyllä ollut ilmassa mut ensimmäisissä peleissä näki selvästi että kunto ei riitä millään pelata täyttä kolmea erää. Viimeisin koitos ennen räkätelakkaa oli jo lupausta paremmasta. Kyllä mä lukisin Lucen näihin mielialapelaajiin ja herkällä taiteilijalla saattaa välillä selkä suoristua puolustus-suuntaan pelatessa. Ja ei oman aluee puolustuspelaaminen ollut aikaisemminkaan ihan kohdillaan ja hasseja tulee. Kuitenkin uskon, että kaverin taitoa ja juonikkuudesta saadaan vielä hyötyä.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa jukka823

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 824
  • Läheltä ylös
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #416 : Lokakuu 22, 2012, 12:20:54 »
Onhan Lucenius taitava siittä ei pääse mihinkään. Mielipiteitä on monia niinkuin pitääkin..
Tarkoitin juu lähinnä yv:ssä pyörimistä.. suoraviivaisuutta se huuta. Lucen suurin heikkous on aina ollut omanpään pelaaminen/taklaaminen... En vaan jaksa uskoa et Luce enään onnistuu pääsemään samoihin tehoihin kuin Jorin kans.. Toivottavasti oon väärässä

Poissa Lade

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #417 : Lokakuu 26, 2012, 12:47:38 »
Lucen suurimmat heikkoudet ovat varmaankin kalja,siivet ja naiset...
Kuulemma hänelle tarjotiin suoraan 3 vuoden sopparia mutta ei itse suostunut siihen.
Mutta ei Luce niin paska treenaaja ole mikä miehen maine on.
Kun saa juonesta kiinni ja pari onnistumista uskon että nousee tasolleen ja hänestä on hyötyä... Toivottavasti sillä kun barkov ja haapala tuosta kisoihin lähtevät olemme liemessä.

Poissa KASPA

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 417
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #418 : Marraskuu 13, 2012, 13:10:37 »
Tänään ilmestyneessä veikkajassa on juttua Lucesta otsikolla "Terveys petti." Jutussa kerrotaan, että Lucella todettiin syksyllä rasitusastma ja noin kolme viikkoa sitten mykoplasma, joka on päässyt muhimaan ja synnyttänyt tulehduspesäkkeitä ympäri kehoa. Tällä hetkellä Luce pystyy tekemään ainoastaan pientä kuntosaliharjoittelua ja luistelemaan rauhallisesti, koska lääkärit ovat kieltäneet sykkeen nostamisen.

Lucenius on saanut lääkkeet molempiin yllämainittuihin vaivoihin, mutta koska taudit ovat päässeet jylläämään Lucen kehossa kauan, niin lääkkeet alkavat purra viiveellä. Paluu kaukaloon saattaa siis venyä jopa ensi vuoden puolelle.

Rautakorpi kertoo haastattelun lopussa, että Luce voi parannuttuaan saada ison roolin sillä hänen taitonsa ovat tiedossa.
Lainaus käyttäjältä: taappara
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #419 : Marraskuu 13, 2012, 13:26:30 »
En olekaan uuttaa Veikkaaja jaksanut vielä lukea. Pitääkin lukea.

Aika huonolta siis kuulostaa. Paskamainen homma ja tärkeintä on tietenkin terveys. Harmi niin Tapparan kuin miehen itsensä kannalta. Ei varmaan tosiaan ihan heti ole askiin hyppäämässä.

Edit. Juttu luettu. Tapparaan tullessaan Rautakorpi ja valmennus oli ihmetellyt kun harjoituskestävyys Luceniuksella oli todella heikko, pienikin rasite nosti punaiselle ja piiputus alkoi. Lucenius itse epäilee, että hänellä on ollut tulehdus jo pari vuotta, lisäksi harjoitellut normaalisti astmasta tietämättä ja saanut mm. useita poskiontelon tulehduksia.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2012, 13:53:09 kirjoittanut coly »