Kirjoittaja Aihe: O: Ei osteta enää.  (Luettu 2025 kertaa)

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
O: Ei osteta enää.
« : Toukokuu 03, 2007, 22:53:16 »
Edit. Poistetaan tarpeettomana. motomiehen linkkiä tuli hieman hyödynnettyä. Syöminen mikään velvollisuus olekaan.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 06, 2007, 20:44:48 kirjoittanut Romppa »
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa motomies

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 281
  • Tappara Arsenal Detroit ja Rops ikuisesti.
    • Profiili
Vs: OSTETAAN: DVD-elokuv(i)a
« Vastaus #1 : Toukokuu 04, 2007, 14:39:06 »
Hakusessa Sahara -niminen sotaelokuva, jonka pääosassa on itse Humphrey Bogart. Kyseinen elokuva on vuodelta 1943, joten en todellakaan tarkoita saman leffan uusintafilmausta vuodelta -95.
Sahara elokuva on myytävänä Täällä www.videodivari.fi ja hintaa on 12.90 jos en väärin katsonut.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: OSTETAAN: DVD-elokuv(i)a
« Vastaus #2 : Toukokuu 04, 2007, 16:59:47 »
Kiitos motomies, tuo VideoDivari onkin mulle uusi tuttavuus. Lähes kaikkialta muualta olenkin Saharaa jo turhaan etsinyt, mutta tuolla näyttäisi olevan ja tilauksen tein.
Saas nährä ny, jos huonosti käy, niin tuo pulju tekee *lay.comit ja herjaa kolmelle eri henkilölle ettei maksuyhteyttä saada, mutta yllättäen leffan hinta pompsahti kysynnän mukaan 9,99 eurosta reiluun 24:än egeen.

Taidat motomies muuten olla joko kokematon demari tai sitten joku idealisti. Olisit tilannut leffan itelles ja myynyt mulle voitolla, mää olis mitään tiennyt, vaan tyytyväisenä maksannut ja kiitellytkin vielä kovasti. ;)
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.