Kirjoittaja Aihe: Kysykää Täällä!  (Luettu 173490 kertaa)

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #375 : Toukokuu 10, 2012, 16:54:25 »
Kerran olin Teemu Laineen kanssa samaan aikaan Taco Housen buffetissa.
Teemu söi paljon kanaa ja mä 8 täytettyä tortillaa.

Poissa HAL9000

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #376 : Toukokuu 30, 2012, 10:04:56 »

Uskollisesti palvellut VHS-nauhuri, jolla on tallennettu Tapparan huippuhetkiä aina Jannen jäähyväisiin asti, näyttää tulleen tiensä päätökseen eikä enää pyöritä mitään kasetteja. Korjaaminen ei enää tänä päivänä kannattane.

Voisiko joku selostaa vähän, miten tänä päivänä TV-ohjelmien tallennus kannattaa hoitaa? Siirrettävälle medialle siis. Kodinkonekaupoissa tyrkytetään tallentavia digibokseja, mutta kun niissä tuntuu olevan vain se sisäinen hardis eikä niistä saa sitä ohjelmaa mitenkään ulos toiselle tietovälineelle. Sellainen järjestely ei oikein herätä luottamusta. Jonakin päivänä laite saattaa sanoa poks (kuten tuo videonauhurikin lopulta teki) tai sitten vain vanhenee ja on vaihdettava uudempaan, siinä sitten menee tallennukset mukana. (Vaikka videonauhurikin sanoi poks, VHS:t ovat yhä ehjiä, ja sieltähän ne vielä saan ulos sopivalla laitteella, jahka ehdin.)

Gigantilla näytti olevan yksi boksi, joka tuki USB-tallennusta, mutta sekin oli loppu varastosta. Mitenkä TV-ohjelman saa järkevästi jollekin siirrettävälle medialle? Mieluiten esim. mpg:nä tai vastaavassa muodossa tikulle/ulkoiselle USB-kovalevylle, mutta video-DVD:kin voisi käydä. Miten palstaveljet ovat ratkaisseet jutun?
exit(0);

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #377 : Toukokuu 31, 2012, 14:49:04 »
Minä tallennan TV-ohjelmat digiboksin kovolle ja siitä edelleen levylle LG:n DVD/VHS -kompolla. Humaxin boksilta tosin pitäisi saada ohjelmat suoraan läppärillekin, muttakun...*) Tuolla LG:llä pystyy toki tallentamaan myös suoraan TV:stä, ilman välitallennusta. Siinä on itsessään jopa antenniverkon digiviritin.

Pari kuukautta sitten ostin tuon kompon, kun edellinen tallentava DVD hajosi. Työn ja tuskan oli löytää uutta laitetta, sillä nykyään tarjotaan lähes joka paikassa vain tuota ulkoiselle kovolle tallennusta. Citymarketista lopulta löytyi tuo laite, 50€ halvemmalla kuin saman ketjun Kodin1 -kaupoista.

Jos joku hoitaa nämä hommat fiksummin, niin vinkit kelpaavat myös minulle.

*) Siskon poika sai paperit ulos koulusta ja nosti hinnat pilviin ja itsehän nukahdan jo ohjekirjan sivulla 2. En siis osaa.
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #378 : Heinäkuu 03, 2012, 14:43:44 »
Löytyykö näitä taustakuvia mistään, tai siis tekeekö joku niitä... Kaikenmoisia muita lätkä kuvatuksia löytyy kyllä. Tapparalla heikosti... Mulle olis kelvannu ihan tämä vanha kuva

http://www.google.fi/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.tappara.fi/liiga/kuvat/logo.gif&sa=X&ei=k-byT4uiHezP4QSe2ZCHCg&ved=0CAkQ8wc4GA&usg=AFQjCNGrbdeZrfIXCQrPB1ZWhXxEjkzc6Q

Mut sekin on kauheen nysä, mitä url:stä ei uskois. Paniikki iskee. Kohta alkaa kausi ja mulla ei oo taustakuvaa... Auttakaa ny miestä... Mullon vaimo ja lapsiakin. Ne on ansainneet paremman taustakuvan... Oli siä hianot molarit... Mut vaimo ei diggaa molareista (keksin ton viimesesn)
rogabillypantherducktailfever

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #379 : Heinäkuu 03, 2012, 17:44:44 »
Löytyykö näitä taustakuvia mistään, tai siis tekeekö joku niitä... Kaikenmoisia muita lätkä kuvatuksia löytyy kyllä. Tapparalla heikosti... Mulle olis kelvannu ihan tämä vanha kuva

Ota ja tee tuolta Tapparan otteluraporttien kuvista joku kiva himmeli taustakuvaksi?
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #380 : Heinäkuu 04, 2012, 22:11:13 »
Löytyykö näitä taustakuvia mistään, tai siis tekeekö joku niitä... Kaikenmoisia muita lätkä kuvatuksia löytyy kyllä. Tapparalla heikosti... Mulle olis kelvannu ihan tämä vanha kuva

http://www.google.fi/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.tappara.fi/liiga/kuvat/logo.gif&sa=X&ei=k-byT4uiHezP4QSe2ZCHCg&ved=0CAkQ8wc4GA&usg=AFQjCNGrbdeZrfIXCQrPB1ZWhXxEjkzc6Q

Mut sekin on kauheen nysä, mitä url:stä ei uskois. Paniikki iskee. Kohta alkaa kausi ja mulla ei oo taustakuvaa... Auttakaa ny miestä... Mullon vaimo ja lapsiakin. Ne on ansainneet paremman taustakuvan... Oli siä hianot molarit... Mut vaimo ei diggaa molareista (keksin ton viimesesn)

Ja sivuston alareunassa linkki mistä löytyy lisää taustakuvia http://www.tapparafancenter.com/2004/index.php?s=7&n=12
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa Jallu55

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #381 : Heinäkuu 05, 2012, 00:34:00 »
nyt on tullu sit moderaattoreilta viestiä että sähköposti on vanha. no, se on vanha ja se on vaihtunu uuteen. en muista salasanaani koska olen kirjautunut sisään. onko mahdollista saada mitään vihjettä edes siitä salasanasta vai lopetanko tämän nimimerkin ja vaihdan uuteen? ???

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #382 : Heinäkuu 05, 2012, 18:52:17 »
nyt on tullu sit moderaattoreilta viestiä että sähköposti on vanha. no, se on vanha ja se on vaihtunu uuteen. en muista salasanaani koska olen kirjautunut sisään. onko mahdollista saada mitään vihjettä edes siitä salasanasta vai lopetanko tämän nimimerkin ja vaihdan uuteen? ???

Kirjautuessasi sisään on mahdollisuus pyytää salasanamuistutusta joko sähköpostiosoitteen tai käyttäjätunnuksen perusteella.

Poissa Bouma

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #383 : Elokuu 27, 2012, 15:38:17 »
Näkeekö netistä missään Haka 1 ja 2 hallien jäävuoroja? Kiinnostaisi tietää että miten siellä on esim. B junnujen harjoituspelejä. Tapparan A-junnut näkee Tapparan kotisivuilta mutta B-junnujen ei. Toisaalta kiinnostaisi myös käydä vakoileen Ipan A-junnuja.

Poissa Ranari

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #384 : Elokuu 27, 2012, 21:18:13 »
Tampereen kaupungilla on varauskalenteri mistä pystyy tutkailemaan jäävuoroja. https://webtimmi.tampere.fi/login.do?loginName=GUEST&password=GUEST

Poissa Bouma

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 346
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #385 : Elokuu 27, 2012, 23:52:01 »
Tampereen kaupungilla on varauskalenteri mistä pystyy tutkailemaan jäävuoroja. https://webtimmi.tampere.fi/login.do?loginName=GUEST&password=GUEST

KIITOS!

Sieltä näki juuri sen minkä halusinkin. ;D

Poissa Niäminen#33

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #386 : Syyskuu 17, 2012, 21:22:09 »
Oliskohan tämä oikea paikka kysyä että tietääkö kukaan mitä kulluu Jura Barkoville, Sasha jr:n isoveljelle. Oli kai aikoinaan hyvinkin lupaava tennispelaaja mutta hävinnyt kartalta??
Metsola oli lähellä tehdä ottelussa yhden virheen.

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #387 : Syyskuu 23, 2012, 19:33:31 »
Hallissa mainostivat Tapparan mobiilisovellusta m.tappara.fi ? En oo löytäny... Löytääkö joku muu??
rogabillypantherducktailfever

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #388 : Syyskuu 23, 2012, 19:40:17 »
Netissähän se näyttää jo olevan, ainakin mulla toimii:

http://m.tappara.fi/

Vähän vaiheessa olevalta vielä vaikuttaa, mutta hienoa, kun on vähän köykäisempi ladattava sivusto heikommillekin yhteyksille tarjolla.

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #389 : Syyskuu 24, 2012, 20:48:08 »

Onkohan Janne Laakkonen lopettanu? Kesällä joku sitä huhuili Tapparaankin, mutta ei vieläkään oo sopimusta mihinkään. Vai onko menny rikki? No, onneks ei tullu ainakaan tänne... vaikee olis löytää pelipaikkaa.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila