Kirjoittaja Aihe: Kysykää Täällä!  (Luettu 173505 kertaa)

Poissa jukkiz83

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 66
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #345 : Joulukuu 07, 2011, 20:19:35 »
Kysyn sellaista asiaa, voi olla että on väärä paikka. Mutta mihin katsomoon Tappara fanit menevät yleensä tps otteluissa?

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #346 : Tammikuu 03, 2012, 18:50:19 »
Onko kellään hajua, miksi minulla ei esim. sm- liigan nettisivut päivity automaattisesti?
Uuden firefoxinkin päivitin, mutta eipä auttanut. Puuttuuko joku ohjelma tms..? Olen niin surkea tietokoneiden kanssa itse ;D ;D

Poissa kinuskimummo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 223
    • Profiili
    • tappara
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #347 : Tammikuu 03, 2012, 19:08:17 »
Onko kellään hajua, miksi minulla ei esim. sm- liigan nettisivut päivity automaattisesti?
Uuden firefoxinkin päivitin, mutta eipä auttanut. Puuttuuko joku ohjelma tms..? Olen niin surkea tietokoneiden kanssa itse ;D ;D

mul sama vika ei päivity muuta kun painamalla päivitä-nappia
Oranget,tulkaa takas!!!!

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #348 : Tammikuu 03, 2012, 19:11:37 »
Onko kellään hajua, miksi minulla ei esim. sm- liigan nettisivut päivity automaattisesti?
Uuden firefoxinkin päivitin, mutta eipä auttanut. Puuttuuko joku ohjelma tms..? Olen niin surkea tietokoneiden kanssa itse ;D ;D

mul sama vika ei päivity muuta kun painamalla päivitä-nappia

Just joo.. Tosi ärsyttävää napsutella koko ajan :D

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #349 : Tammikuu 15, 2012, 13:47:30 »
Kysymys hiirimatosta:
Ostin eilen Tappara hiirimaton ja nyt hämää vietävästi tämä... Ojanen ja Hannu Kamppuri (Kärpissä) tidetään, mutta toinen Tappara ja toinen Kärpät, ketä ovat? Toinen kys. minä vuonna valkoinen paita muuttui vieraspaidaksi? Eli onko kotona vai Oulussa toi kuva otettu?
rogabillypantherducktailfever

Poissa Globe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 682
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #350 : Tammikuu 15, 2012, 16:52:58 »
Kysymys hiirimatosta:
Ostin eilen Tappara hiirimaton ja nyt hämää vietävästi tämä... Ojanen ja Hannu Kamppuri (Kärpissä) tidetään, mutta toinen Tappara ja toinen Kärpät, ketä ovat? Toinen kys. minä vuonna valkoinen paita muuttui vieraspaidaksi? Eli onko kotona vai Oulussa toi kuva otettu?

Toinen Tappara on Reijo Mikkolainen, toista kärppää en tiedä. 90-luvulla puolivälissä muuttui kotipaita siniseksi.
Tappara is playing really well and pressing for more goals.

Voittavan joukkueen pelityyli on voittajan mielestä aina tarpeeksi kaunista. Voittaminen on kaunista.

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #351 : Tammikuu 15, 2012, 18:32:50 »
Kysymys hiirimatosta:
Ostin eilen Tappara hiirimaton ja nyt hämää vietävästi tämä... Ojanen ja Hannu Kamppuri (Kärpissä) tidetään, mutta toinen Tappara ja toinen Kärpät, ketä ovat? Toinen kys. minä vuonna valkoinen paita muuttui vieraspaidaksi? Eli onko kotona vai Oulussa toi kuva otettu?

Toinen Tappara on Reijo Mikkolainen, toista kärppää en tiedä. 90-luvulla puolivälissä muuttui kotipaita siniseksi.
tänx, mään!
rogabillypantherducktailfever

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #352 : Tammikuu 16, 2012, 22:15:33 »
Mikä yhdistää Tapparan pelaajia numerot 6, 19, 21, 25, 38, 56, 74?

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #353 : Tammikuu 16, 2012, 22:26:19 »
Mikä yhdistää Tapparan pelaajia numerot 6, 19, 21, 25, 38, 56, 74?
Kaikki Suomen mestareita?

Poissa kinuskimummo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 223
    • Profiili
    • tappara
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #354 : Tammikuu 17, 2012, 08:12:50 »
Missä katsomossa raumalla sillo megamatkalla?
Oranget,tulkaa takas!!!!

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #355 : Tammikuu 17, 2012, 08:34:42 »
Mikä yhdistää Tapparan pelaajia numerot 6, 19, 21, 25, 38, 56, 74?
Kaikki Suomen mestareita?
Tää oli selvästi aivan liian helppo, taappara keksi asian heti.

En oli itekään ennen tarkistamista uskonut että meillä on seitsemän pelaajaa joilla on playoff-kokemusta nimenomaan päätyyn saakka menemisestä ja Kanada-maljan nostelemisesta. Pitää keksiä joku parempi/vaikeampi.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #356 : Tammikuu 21, 2012, 20:53:57 »
Kysymys maalilaulusta:

Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #357 : Tammikuu 25, 2012, 20:20:10 »
Kysymys maalilaulusta:

Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.

Melkein voisi vielä jatkokysymyksen heittää, että miksi pelaajat moista on toivoneet aikoinaan? :O

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #358 : Tammikuu 25, 2012, 21:47:27 »
Kysymys maalilaulusta:

Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.

Melkein voisi vielä jatkokysymyksen heittää, että miksi pelaajat moista on toivoneet aikoinaan? :O

Oliskohan halunneet jotain räväkämpää, jotain rokkia tai metallia se uusi maalibiisi oli. Itselle se oli ihan helvetinmoinen järkytys, että mikä v***u täällä nyt soi. Tuosta biisi sekoilusta taisi olla joku pikkujuttu myös tuon kauden kausijulkaisussakin.

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #359 : Tammikuu 26, 2012, 18:10:41 »
Tietääkö kukaan mitä maalilauluja Tapparalla on ollut käytössä. Tietty Live is life, kaiketi kaudesta 85-86 alkaen. Oliko ennen tuota jotain? Syksyllä -93 (??) Life is life korvattiin muutaman pelin ajaksi jollain biisillä, käsittääkseni pelaajien toiveesta. Muistaako joku mikä biisi tuo oli? No onneksi yleisön vaatimuksesta palattiin päiväjärjestykseen.

On mielikuva että joskus soitettiin jotain muuta biisiä joka ihmetytti.
Ja sen on täytynyt tapahtua vuoden -93 jälkeen.
Olikohan se joku Dingon biisi?