Kirjoittaja Aihe: Kysykää Täällä!  (Luettu 173502 kertaa)

Poissa HuiHai

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1767
  • Don´t hate the player, hate the game
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #315 : Syyskuu 26, 2011, 16:45:41 »
Kertokaas mulle tää: Jos haluaa katsoa Veikkaus TV:stä matseja, niin onko siellä pakko pelata samalla, vai näkeekö pelit ilman minkäänlaista rahan kulutusta?

Näkee tosiaan ilman rahaa. Ei tarvitse kuin rekisteröityä. Tein saman juuri viime viikolla :) Ja huomennahan pääsee katsomaan miltä Tapparan peli näyttää..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2011, 16:55:24 kirjoittanut HuiHai »

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #316 : Syyskuu 26, 2011, 17:31:17 »
Kertokaas mulle tää: Jos haluaa katsoa Veikkaus TV:stä matseja, niin onko siellä pakko pelata samalla, vai näkeekö pelit ilman minkäänlaista rahan kulutusta?

Näkee tosiaan ilman rahaa. Ei tarvitse kuin rekisteröityä. Tein saman juuri viime viikolla :) Ja huomennahan pääsee katsomaan miltä Tapparan peli näyttää..

Onko näin, että Veikkaus näyttää huomenna Tepsin ja Tapparan "taistelun"? Tämäpä oli päivän paras uutinen. Ajattelin jo, että tämä helmi jää näkemättä mutta kylläpä nyt kelpaa. Ja vielä kun laittaa radion päälle niin saa halutessaan selostukseksi ysiviisseiskan jorinat, koska huominen ysiviisseiskan selostusottelu on kuulemma nimenomaisesti Tapparan vierasottelu (eikä Ilveksen vierasottelu, molemmathan pelaavat huomenna vierasottelun poikkeuksellisesti samaan aikaan).

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #317 : Syyskuu 26, 2011, 17:45:35 »
Mutta onko tuo varmmasti kokonaan maksuton. Kuullostaa tyhmältä että olisi kokonaan ilmainen, koska urho ja muut kuuminki näyttävät maksua vastaan.  :-\

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #318 : Syyskuu 26, 2011, 17:50:28 »
Mutta onko tuo varmmasti kokonaan maksuton. Kuullostaa tyhmältä että olisi kokonaan ilmainen, koska urho ja muut kuuminki näyttävät maksua vastaan.  :-\

On se näin. Ei Veikkaus kilpaile juurikaan samoista asiakkaista kuin Urho. Veikkauksen puolelta tulee sitä tätä ja tota, esimerkiksi paljon Elitserienin matseja. Vähemmän SM-liigaa eikä koskaan niin paljoa, että varsinaista kilpailutilannetta syntyisi.

Mutta kuten alussa totesin, palvelu on täysin ilmainen (kunhan et ala veikkaamaan samalla, koska veikkaamalla häviät aina).

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #319 : Syyskuu 26, 2011, 20:04:20 »
Kertokaas mulle tää: Jos haluaa katsoa Veikkaus TV:stä matseja, niin onko siellä pakko pelata samalla, vai näkeekö pelit ilman minkäänlaista rahan kulutusta?
Ei tarvi pelata mitään. Puoli vuotta on ollut tunnukset, enkä ole ikinä pelannut livevetoa tai muuta. Kun tekee tunnukset, niin kotiin tulee Veikkaus-kortti. Itse olen käyttänyt sitä pari kertaa nyt puolen vuoden aikana, mutta mikään pakko ei ole sitäkään käyttää. Ulkomaisista veikkaussivuista poiketen Veikkauksella saa lähetyksetkin näkymään koko näytöllä, joten se on aika unelma sivusto katsoa pelejä. Itse en katso kuin liigaa ja Mestistä sieltä. Valioliigaa ja Mestaruussarjaa näkee paljon paremmalla kuvanlaadulla ulkomaalaisista striimeistä.

Poissa siika

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 296
    • Profiili
    • Lätkää
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #320 : Syyskuu 26, 2011, 20:18:15 »
Kun tekee tunnukset, niin kotiin tulee Veikkaus-kortti.

Jassåå. Tunnukset ollu kohta 5v ja mitään korttia koskaan tullu.
One pretty girl makes you feel pretty good.
Two's even better!

Poissa Eräskirves

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 454
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #321 : Syyskuu 26, 2011, 20:41:29 »
Kun tekee tunnukset, niin kotiin tulee Veikkaus-kortti.

Jassåå. Tunnukset ollu kohta 5v ja mitään korttia koskaan tullu.

Sama täällä.

Poissa Gobraza

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 436
  • Tappara!
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #322 : Syyskuu 26, 2011, 23:32:28 »
Kun tekee tunnukset, niin kotiin tulee Veikkaus-kortti.

Jassåå. Tunnukset ollu kohta 5v ja mitään korttia koskaan tullu.
Oliko 5 vuotta sitten edes olemassa koko korttia? Mulla ainakin kysyttiin osoite ja postilootaan tuli sitte vähän ajan päästä se kortti. No ihan sama tuleeko vai ei, ei sitä ole pakko käyttää. Hyvä tietenkin, kun Lottoaa jättipotteja, niin ei tarvi tehä Helsingin reissua jos voittaa  ;D Vedonlyönnit tehdään tietenkin Betssonilla tai Unibetillä, missä on paremmat kertoimet.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #323 : Syyskuu 27, 2011, 07:49:51 »
Mutta onko tuo varmmasti kokonaan maksuton. Kuullostaa tyhmältä että olisi kokonaan ilmainen, koska urho ja muut kuuminki näyttävät maksua vastaan.  :-\
On se näin. Ei Veikkaus kilpaile juurikaan samoista asiakkaista kuin Urho. Veikkauksen puolelta tulee sitä tätä ja tota, esimerkiksi paljon Elitserienin matseja. Vähemmän SM-liigaa eikä koskaan niin paljoa, että varsinaista kilpailutilannetta syntyisi.
Mutta kuten alussa totesin, palvelu on täysin ilmainen (kunhan et ala veikkaamaan samalla, koska veikkaamalla häviät aina).
Muutaman kerran kokeillut, oletuskoko ikkunalle jossa kuva näkyy terävänä on pieni. Sitten ku isontaa näytön kokoiseksi, onkin jo terävyys hävinnyt ja on suttuinen. Että ei tuo ole laadultaan niin hyvä streami että kannattaisi maksaa. (tai sitten en vaan osaa)
Mutta on juuri riittävä ilmaisena "sisään heitto" palvelu jolla veikkaus saa todennäköisesti lisää liikevaihtoa vedonlyöntiin..

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #324 : Syyskuu 27, 2011, 18:12:13 »
Jostain juolahti mieleen kysymys:
Montako peräkkäistä tappiota jääkiekon ylimmällä sarjatasolla on kärsitty enimmillään kauden alusta mitattuna?
Mikä mahtaa olla Tapparan "ennätys" tällä saralla ja koska?

Poissa Eräskirves

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 454
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #325 : Syyskuu 27, 2011, 18:19:46 »
Tapparalla 3 tapioo 99-00. Nyt siis uusi ennätys.

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #326 : Syyskuu 28, 2011, 15:36:52 »
Jostain juolahti mieleen kysymys:
Montako peräkkäistä tappiota jääkiekon ylimmällä sarjatasolla on kärsitty enimmillään kauden alusta mitattuna?

Ilves hävisi syksyllä 1995 7 ensimmäistä liigapeliä ja taitaa olla liigaennätys.

Poissa NYR

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 420
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #327 : Syyskuu 30, 2011, 19:49:20 »
Paljonko olisit valmis siottaan Tapparaan jos voittaisit lotossa täys osuman esim,vaikka tällä viikolla
10milliä saisit yksin ja millaisilla ehdoilla?Vai sijoittaisitko ollenkaan?
Vai kävelisit Sarvijaakonkadulle ja ostaisitkin KOOVEEN itelles :)
Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän!!!

Poissa herrprofessordoktor

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #328 : Syyskuu 30, 2011, 20:28:52 »
Paljonko olisit valmis siottaan Tapparaan jos voittaisit lotossa täys osuman esim,vaikka tällä viikolla
10milliä saisit yksin ja millaisilla ehdoilla?Vai sijoittaisitko ollenkaan?
Vai kävelisit Sarvijaakonkadulle ja ostaisitkin KOOVEEN itelles :)

Sijoittaisin 9 milliä. Mutta minä olenkin kai tyhmä - vai?
Anteeksi.

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Kysykää Täällä!
« Vastaus #329 : Syyskuu 30, 2011, 21:15:35 »
Paljonko olisit valmis siottaan Tapparaan jos voittaisit lotossa täys osuman esim,vaikka tällä viikolla
10milliä saisit yksin ja millaisilla ehdoilla?Vai sijoittaisitko ollenkaan?
Vai kävelisit Sarvijaakonkadulle ja ostaisitkin KOOVEEN itelles :)

Sijoittaisin 9 milliä. Mutta minä olenkin kai tyhmä - vai?

Herrprofessordoktor, uusi tällä palstalla, I presume?

Et suinkaan ole tyhmä, mutta ilmeisesti a) Tapparahenkinen ja b) humaani ihminen. Itse olen ainakin ensimmäistä.

Kymmenestä miljoonasta sijoittaisin Tapparaan 0,5 miljoonaa. Tuotto-odotuksen kera, totta kai. Ts. haluaisin vaikuttaa oman osuuteni verran siihen, ketä hankitaan jos ylipäätään hankitaan. Jos kaudesta tulisi tappiota niin uutta matoa koukkuun vaan. Aina samalla summalla.

Nine out of ten sounds un-fucking-believable, eh?