Kirjoittaja Aihe: Harri Säteri  (Luettu 160530 kertaa)

Poissa holvius

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 448
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #135 : Tammikuu 16, 2010, 23:15:29 »
Mitä me Norosella jos Säteri pelaa noin hyvin  ? Lienee turhan kallis mies lämmittää penkkiä. Toiseksi joku kokenut ja halpa, koska Säteri on ansainnut pelata ja paljon.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #136 : Tammikuu 16, 2010, 23:22:01 »
Lehdon soppari loppuu... pystyykö jatkamaan ??
Saman ikäisiä taitavat olla.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #137 : Tammikuu 18, 2010, 16:17:35 »
Ei missään nimessä Lehdolle jatkoa! Salaatille sen sijaa pari vuotta eteenpäin vaikka vuosi onkin vielä jäljellä..
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #138 : Tammikuu 19, 2010, 13:38:06 »
Norosella me ei todellakaan tehdä mitään. Maksaa helvetisti, ja ei edes nykykunnossaan ole mikään pelastava enkeli. Perushyvä veska liigaan, ja pahasti ylipalkattu. Jos maksetaan paljon veskalle, niin maksetaan edes sellaiselle, joka oikeasti on todella kovan tason torjuja. Säterille ehdottomasti jatkoa, mikäli mahdollista. Itse kuitenkin epäilen, että mies kyllä pian lähtee rapakon taakse kokeilemaan. Ehkä jo ensi kauden jälkeen.

Poissa Julle

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 94
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #139 : Tammikuu 20, 2010, 15:06:01 »
Ei missään nimessä Lehdolle jatkoa! Salaatille sen sijaa pari vuotta eteenpäin vaikka vuosi onkin vielä jäljellä..
Voidaanhan sitä tarjota sopimusta vaikka kymmenelle vuodelle, mutta missään tapauksessa Säteri ei pelaa kovin pitkään Tapparassa. Hyvällä onnella vielä ensi kauden, mutta itse pitäisin todennäköisimpänä, että lähtee NHL:ään jo ensi syksynä. Ei ole mitään sisäpiirin tietoa, vaan Säteri pelaa tällä hetkellä niin hyvällä tasolla, saa varmasti sopimustarjouksen.

Nuori kaveri joutuu joka tapauksessa ensin farmiin opettelemaan paikallista pelityyliä, mutta sama kuvio on jo toteutunut monen suomalaismaalivahdin kohdalla, että lähdetään aika nuorena. Onko joku syy olettaa, miksi Säteri olisi poikkeus?

Eli joko Tappara joutuu lähitulevaisuudessa hankkimaan kaksi uutta maalivahtia, tai sitten tehdään Lehdon kanssa jatko, ja hankitaan vain yksi uusi. Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

Poissa Lare

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 950
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #140 : Tammikuu 20, 2010, 15:47:09 »
Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

Kyllä mun mielestä yli 100k euroo on kakkosmaalivahdille aika helvetisti liikaa. Jos ei Lehto suostu hyvin merkittävään palkan alennukseen, niin itse katselisin Säterille ensi kaudeksi uuden kakkosmiehen ja sitten uutta ykköstä Harrin jälkeen. Lehto alkaa ykkösveskarina Tapparan tavoitteilla olla ehkä vähän nähty tapaus.

Poissa Jartsamies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #141 : Tammikuu 20, 2010, 18:36:58 »
Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

Kyllä mun mielestä yli 100k euroo on kakkosmaalivahdille aika helvetisti liikaa. Jos ei Lehto suostu hyvin merkittävään palkan alennukseen, niin itse katselisin Säterille ensi kaudeksi uuden kakkosmiehen ja sitten uutta ykköstä Harrin jälkeen. Lehto alkaa ykkösveskarina Tapparan tavoitteilla olla ehkä vähän nähty tapaus.

Eikös se Lehdon palkka ole jo laskenut tuonne n. 75k paikkeille?

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #142 : Tammikuu 20, 2010, 19:06:14 »
Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

Kyllä mun mielestä yli 100k euroo on kakkosmaalivahdille aika helvetisti liikaa. Jos ei Lehto suostu hyvin merkittävään palkan alennukseen, niin itse katselisin Säterille ensi kaudeksi uuden kakkosmiehen ja sitten uutta ykköstä Harrin jälkeen. Lehto alkaa ykkösveskarina Tapparan tavoitteilla olla ehkä vähän nähty tapaus.

Eikös se Lehdon palkka ole jo laskenut tuonne n. 75k paikkeille?
75 on liikaa. 40 sopiva. keskiverto duunaria parempi palkka kuitenkin.
OT. mistä toi "k" tulee niinku tossa toi 75k? miksei se oo 75 tonnia, eli t ?
rogabillypantherducktailfever

Poissa Rausku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 213
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #143 : Tammikuu 20, 2010, 20:03:18 »
75 on liikaa. 40 sopiva. keskiverto duunaria parempi palkka kuitenkin.
OT. mistä toi "k" tulee niinku tossa toi 75k? miksei se oo 75 tonnia, eli t ?
k=kilo=10^3

eli esim 75 k€=75x10^3 €=75000 €
The only easy day was yesterday

Mazza

  • Vieras
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #144 : Tammikuu 30, 2010, 15:50:23 »
Säteri on noussut hiljalleen mv-tilastojen kärkeen etenkin selkeiden ykkösveskarien osalta. Raannalla on paras t% mutta hänellä on niin vähän pelejä ettei voi vielä verrata. Kun otetaan huomioon että Harri on vasta 20 niin suoritus on valtaisa. Silti nuori mies lentää illasta toiseen tutkan ulkopuolella. Esitykset ovat sitä tasoa ettei voi välttyä ajatukselta ovatko KHL-seurat hänen perässään ehkä jo ensi kauden osalta? Siinä saattaisi olla Tapparan mahdollisuus tehdä immoset eli rahaa huippupelaajallaan?

Poissa Oikkunen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 21
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #145 : Helmikuu 09, 2010, 20:59:22 »
Tänään hävityn Jyppi-pelin jälkeen tuli mieleen, että millaista mahtaa olla Tapparan maalivahtivalmennus? Ottelun kannalta ratkaisevin maali kun syntyi Säterin käsittämättömästä mailapelivirheestä! Säteri (ja Lehto samoin) ovat muutenkin mailapelissä ja rännikiekoissa jokseenkin epävarmoja. Jypin puolella oli ilo seurata Tuokkolan peliä-paitsi se tietty vitutti ettei mies pelaa Tapparassa- kun mies jakeli Tapparan purkukiekkoja nopeasti kohti hyökkäysaluetta ja pyrki aktiiviseen mailapeliin, okei 1 virhe meinas tulla, mutta kuitenkin mailapelissään ihan eri luokkaa kuin Tapparan maalivahdit! Olen jo vuosia kaivannut Tapparaan maalivahtia, joka osaisi pelata mailallaan, ja jonka toimintaa rännikiekoissa ei tarvitsisi joka kerta jännittää sydän kurkussa. Säteristä vielä sellainen huomio, että kun mies saa kiekon hanskaansa, niin lähes aina myös sulkee sen ja hankkii aloituksen omaan päähän. Joskus se on ainoa vaihtoehto, mutta joskus voisi myös yrittää laittaa kiekkoa peliin!

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #146 : Helmikuu 09, 2010, 21:12:51 »
Hei, nähtiin me JYP:n kolmannessa maalissa tänään, miksei Lehdon tai Säterin kannata laittaa kiekkoa peliin. Meirän pakit on niin kädettömiä ja avauksista ei oo mitään tietoa. Tulee Rautakorven 2003 puolustuspeliä ikävä - silloin ei tehty yhtään ylimääräistä omissa - kiekko aina vaikka pleksien kautta pois omista. Ei oo kiva Säterin/Lehdon pelata tällä hetkellä kun pakit vaihtuu edessä koko ajan ja pakkien taso on mitä on.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #147 : Helmikuu 09, 2010, 21:15:26 »
Jussi Parkkilan valmentamat maalivahdit, tietääkö kuka millasia mailavirtuooseja ovat?
Säteri on nuori vielä, jos se nyt hallitsis mailapelin ja nopeat kopista peliin laitot niin olishan s sitten NHL:ssä eikä Tapparassa. Toisekseen, Tapparan pakit ovat harvoin yksin joten turvallisempaa ottaa katko.
Lehto ei opi enään mailapeliä vaikka olis kuka valmentamassa. Lehdon ja omien kenttäpelajien kommunikaatio ei taida olla parasta A-luokkaa, Lehto kyllä pysäyttää rännit mutta muistikuvien mukaan harvoin saa omille jatkettua.

Poissa pete27

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 390
  • A.K 27
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #148 : Helmikuu 16, 2010, 21:54:16 »
Kyllä viime pelien mitä olen nähnyt (koti) niin taso tuntuu melkeinpä vaan laskevan tasasesti. Onkohan saanut liikaa peliaikaa? Tosin Lehdon tilanne kun on mikä on, niin ymmärtäähän tämän. Pientä molari ongelmaakin on kyllä päällä tässä kaiken kurimuksen keskellä. Eipä voi mitään, näillä mennään.
rogabillypantherducktailfever

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Harri Säteri
« Vastaus #149 : Helmikuu 16, 2010, 22:37:12 »
Kyllä viime pelien mitä olen nähnyt (koti) niin taso tuntuu melkeinpä vaan laskevan tasasesti. Onkohan saanut liikaa peliaikaa? Tosin Lehdon tilanne kun on mikä on, niin ymmärtäähän tämän. Pientä molari ongelmaakin on kyllä päällä tässä kaiken kurimuksen keskellä. Eipä voi mitään, näillä mennään.
Kerroppa, mitkä maalit laittaisit tänään Säterin piikkiin? Mielestäni kaikki pelissä tehdyt maalit olivat nimenomaan tehtyjä, ei maalivahtien imuja.