Kirjoittaja Aihe: Mika Lehto  (Luettu 293704 kertaa)

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #285 : Marraskuu 21, 2006, 22:39:22 »
Tänään nähtiin sitten ehkä koko kauden järkyttävin hörppäys Lehdon toimesta.

Oli kyllä erikoisen näköinen tilanne. Häikäisikö valo silmiin vai mikä tuli, mutta erikoisesti Lehto oli tekemättä mitään tai oikeastaan säpsähti alta pois, kun kiekko meni kaaressa maaalin. Harmittava kauneusvirhe muuten mainioon peliin. Lehto on palannut voittavaksi maalivahdiksi.
Mitä siinä oikeastaan tapahtui?
Mika halusi parantaa tatsiaan tasoittamalla peliä?
Mun kai pitäis tietää kun fanilipulla sain pyytämättä "aitoipaikan".
Havahduin siihen kun pari Jokerifania ölisi jotain. Ölisin takaisin.
Toisaalta, mun pitäis muutenkin mennä optikolle.
Lehto pelas hyvin ja kolme pojoo on paras lahja mulle näillä Uramakokemuksilla jokatapauksessa.
Eli kiitos hienosta pelistä koko joukkueelle.
Lihaakin tummui tänään.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa DON

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 347
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #286 : Marraskuu 23, 2006, 11:51:36 »
Nyt pitäisi antaa äkkiä Nikkilälle vastuuvuoro, sillä Lehdon epävarmat otteet jatkuvat täsmälleen samalla tavalla kuin alkukaudesta. Voisipa todeta että meillä alkaa olla kohta maalivahtiongelma - ainakaan nykytasolla Lehto ei pelaa meitä pleijareissa mihinkään. En ymmärrä mistä moinen tason lasku - osaisiko joku fiksumpi kertoa?
 Onhan kaverin seikkailuita maalin takana nähty jo vuosia, mutta nyt myös maalin edessä on touhu mennyt janlundellmaiseksi eli että mikä tahansa veto voi mennä sisään. Menestykseen pyrkivä joukkue tarvitsee ainakin perusvarman maalivahdin ja sitä Lehto ei tunnu olevan.

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #287 : Marraskuu 23, 2006, 11:57:35 »
Nyt pitäisi antaa äkkiä Nikkilälle vastuuvuoro, sillä Lehdon epävarmat otteet jatkuvat täsmälleen samalla tavalla kuin alkukaudesta. Voisipa todeta että meillä alkaa olla kohta maalivahtiongelma - ainakaan nykytasolla Lehto ei pelaa meitä pleijareissa mihinkään.

Onhan tuo Lehto ollut paska. Vain kolme voittoa ja yksi nollapeli tauon jälkeen. Meni päästämään yhden helpon Jokereita vastaan. Voi meitä, tuhkaa päälle ja Alfie Michaud maaliin!

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #288 : Marraskuu 23, 2006, 12:01:42 »
Nyt pitäisi antaa äkkiä Nikkilälle vastuuvuoro, sillä Lehdon epävarmat otteet jatkuvat täsmälleen samalla tavalla kuin alkukaudesta.

Kauanhan tähän taas menikin. :D

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #289 : Marraskuu 23, 2006, 12:23:48 »
Jostainhan DONin on juttujaan keksittävä kun alkukauden koko joukkueen kriisiketju ei ottanut tuulta alleen oltuaan jo silloin typerä ja nyt niin kovin naurettava. Kiksinsä kullakin.

Itse aiheeseen, Jokerien ensimmäinen maali oli malliesimerkki siitä, minkä takia maalivahdit menevät sinne maalin taakse pysäyttelemään kiekkoja. Tai siis tällä kertaahan se rännikiekko ei tosin pysähtynyt ja sen seurauksena oli maali. Noita tulee nyt 3-4 kaudessa. Kuvitelkaa paljonko niistä tulisi maaleja, jos Lehto tai kuka tahansa maalivahti yleisövaatimusten mukaisesti pysyisi siellä tolppien välissä eikä kävisi sohimassa maalin takana.

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #290 : Marraskuu 25, 2006, 21:02:22 »
ja taas livahti pari helppoo Lehdolle... Nikkilä maalin jo perhana!!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #291 : Marraskuu 25, 2006, 21:08:54 »
Jos on 14 vetoa maalia kohden + 1 tyhjää maalia kohden, on aika vaikeata molarille. Samaa mieltä muuten peluutuksesta kanssasi.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #292 : Marraskuu 25, 2006, 21:46:37 »
ja taas livahti pari helppoo Lehdolle... Nikkilä maalin jo perhana!!

Minua jotenkin jaksaa huvittaa tällaiset "maalivahti päästi kaksi maalia ottelusta ja sen takia hävittiin" -analyysit. :)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #293 : Marraskuu 25, 2006, 21:46:57 »
ja taas livahti pari helppoo Lehdolle... Nikkilä maalin jo perhana!!

Pari  ???
Kyllä mä laskisin yhen helpon maalin Lehon piikkiin...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #294 : Marraskuu 25, 2006, 22:37:48 »
Makarov, alat olemaan jo pikku hiljaa säälittävä. Eikö sinulla oikeasti ole muuta postaamisen aihetta kuin Lehdon mollaaminen sillon, kun hänelle saattaa mennä yksi helppo? Maaleja tehtiin tänään meille kolme, josita yksi tyhjiin. Ensimmäinen olisi kyllä pitänytkin ottaa, mutta toiselle ei mahtanut Lehto kyllä mitään. Pakkien nukahdus se oli... Mitä jos seuraisit peliä?

Justjoo

  • Vieras
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #295 : Marraskuu 26, 2006, 14:44:14 »
Kyllähän se tosiasia on, että yhden helpon hörppäys/peli on nykyään Lehdolle jo lähes sääntö. Ei ne tietenkään aina pelejä ratkaise, mutta ei se kyllä helpotakaan hommaa. Ei ole minun mielestäni liigatason molari tällä hetkellä. Toivottavasti Mika todistaa luuloni vääräksi pikkimiten.

Poissa Tenox

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #296 : Marraskuu 26, 2006, 17:44:20 »
Neloselta maaleja katselleena ( en ollu paikalla ) vois sanoo, että helppoja Lehdolle menee. Onko Nikkilä kunnossa ja voisko jo vähän kilpailuttaa.

Poissa Elovena

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 253
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #297 : Marraskuu 27, 2006, 09:46:19 »
Mitenkään helppoja laskien tai Lehtoa mollaten, olen sitämieltä että meillä olis keväällä saumat mennä pitkälle, mikäli meillä olis ihan huippuveska. Lehto on vähä semmonen polvillaan kulkeva, siä se on alhaalla jo kun kiekko on vielä kulmassa.
Nikkilähän on pelannut varsin hienosti, mutta en usko äijän olevan sellanen jäätävä kuitenkaan pitkässä juoksussa. Ikävä kyllä tässä meillä puuttuu palanen, mutta toivottavasti olen aivan väärässä.

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #298 : Marraskuu 27, 2006, 10:31:49 »
Eihän Lehto nyt loistanut ole, mutta ei silti ole mitenkään kovin huonostikkaan pelannut.. Uskon, että Lehto sai pelata niin kauan kuin voitti pelejä. Nyt tuli tappio -> Nikkilä maalissa tiistaina.. Mitä sitä turhaa ottaa maalivahtia penkille joka torjuu voittoja ?
Köyhä säästää.

Poissa DON

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 347
    • Profiili
Vs: Mika Lehto
« Vastaus #299 : Marraskuu 27, 2006, 19:37:07 »
Mitenkään helppoja laskien tai Lehtoa mollaten, olen sitämieltä että meillä olis keväällä saumat mennä pitkälle, mikäli meillä olis ihan huippuveska. Lehto on vähä semmonen polvillaan kulkeva, siä se on alhaalla jo kun kiekko on vielä kulmassa.
Nikkilähän on pelannut varsin hienosti, mutta en usko äijän olevan sellanen jäätävä kuitenkaan pitkässä juoksussa. Ikävä kyllä tässä meillä puuttuu palanen, mutta toivottavasti olen aivan väärässä.

Tätä pitkälti DONkin tarkoitti, mutta moni on tietysti eri mieltä. Vaikka yhdellä tehdyllä maalilla harvemmin pelejä voitetaankaan niin kyse ei maalivahtikeskustelussa olekaan mielestäni siitä. Turha siis puolustella esim Jyp-tappion jälkeen Lehtoa tuollaisella argumentilla. Maalivahdilta kaivataan nimeonomaan perusvarmuutta, mutta kun Lehton on kehittynyt nimenomaan toiseen suuntaan. Lehdolle periaatteessa mikä tahansa veto voi mennä sisään. Sellaisen maalivahdin kanssa on erittäin vaikeaa menestyä pleijareissa. Jyp-peli vain vankisti ja puolsi DONin aiempaa mielipidettä.