Mun mielestä tää Case Nieminen oli kaikkien aikojen huonoiten hoidettu tapaus Tapparan taholta. Jääkiekko tarvii VilleNiemisiä, vaikka se maksaisikin, vaikka hinta-laatusuhde olisi huono. Tarkoitan tällä sitä, että Ville oli Tapparan kasvot ja ensi kauden menestys tai menestymättömyys ei olisi kaatunut häneen. Omasta mielestäni Villen pitämisellä olisi saatu enemmän hyötyä kuin haittaa. Vaikka Ville olisikin pyytänyt ns. Liikaa, niin mitä sitten. Seuraikoni voi sen mun mielestä tehdä, hän on Tapparan sielu. Tällä tavalla Villelle näytettiin, että seura ei vaali perinteitä. Mua tää ottaa koteloon aivan hemmetisti vielä pitkän aikaa. Jotenkin kierolla tavalla alan pikkuhiljaa toivoa että Ville voittaa sen kannun ensi kaudella Lukossa. Nää 2 hopeeta ja tää tän kevään pelleily monessa suhteessa Rautakorpineen alkaa pikku hiljaa riittää. Ville antoi Tapparalle aivan kaiken minkä pystyi, Tappara veti takaisin avokämmenellä. Jokainen uutinen tänä keväänä on ollut miinus merkkinen. Todella outoa.