Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!  (Luettu 51671 kertaa)

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #105 : Marraskuu 25, 2011, 13:51:21 »
Pitäskö tehrä niin että kaikki seisoo ens pelin PISTE. Kyllä jos puolet seisoo niin loputkin on melkein pakotettu seisomaan jotta näkee.
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa #21

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #106 : Marraskuu 25, 2011, 17:20:18 »
Oon ainakin messissä.. ylhäällä istuvat +50 ukot ei kyllä taida tykätä, mut istukoot sitte

Poissa PäVe-Setä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 27
  • Vain Yksi Jengi Suomesta... TAP-PA-RA
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #107 : Marraskuu 26, 2011, 21:32:59 »
Oon ainakin messissä.. ylhäällä istuvat +50 ukot ei kyllä taida tykätä, mut istukoot sitte
mukanaoon itekki. Missäs päin c3:sta teillä on paikat

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #108 : Marraskuu 26, 2011, 22:04:54 »
Nyt tarvittais tosiaan fanien tukea. Tärkeitä pelaajia on poissa, vähän heikompi vaihe pelillisesti, ja ensi viikolla kaksi TODELLA TÄRKEÄÄ kotipeliä. Voisko tää katsomo herätä ihan oikeesti kovaan kannustukseen? Turha oikeastaan valittaa rummuttajan huonosta rytmistäkään, kun ei kukaan muukaan kerran edes yritä. Ja jos saadaan katsomo huutamaan, niin minä olen valmis huutamaan ääneni käheäksi. Turha käyttää tekosyytä, että "ei meidän tarvi kannustaa, kun joukkue ei yritä tarpeeksi." Nyt joukkue tarvitsee tukea, ja olen kuullut henk. koht. että Tapparan pelaajistosta muutama pelaaja syttyy aivan eri tavalla kun kannustus kuuluu. mm. Meidän taitavin pelaajamme..

Poissa Simppa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 113
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #109 : Marraskuu 27, 2011, 14:13:48 »
Kyllä ehdottomasti olen mukana! Jos vain hallille pääsen ensi viikolla, lupaan seistä molemmat pelit sielä paikallani mihin sitten päädynkin! Joutuupahan minunkin takaani joku sitten nostamaan ahterinsa penkistä nähdäkseen peliä! ;)
Tulevat kotipelit (2) lupaan huutaa ääneni käheäksi, kunhan myös kaikki muutkin avaavat suunsa ja kannustamme YHDESSÄ rakkaan joukkueemme voittoon (tai ainakin että he yrittäisivät..)!!

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #110 : Marraskuu 27, 2011, 14:36:39 »
Yksi asia mistä olen kateellinen Ilvekselle on se, että heidän faninsa eivät jätä joukkuetta tappioputkessa ja vaikeissa tilanteissa. Joka pelissä on ääntä, ja kaikki fanikatsomossa kannustavat toisin kuin C3:ssa. Jos täälläkin vaikka 15 fania huutaisivat, niin kaikki saataisiin mukaan. Niitä "en huuda enkä tuuleta" faneja on yksi neljäsosa. Hävettääkö se niin paljon?

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #111 : Marraskuu 27, 2011, 15:42:35 »
Noniin! Nyt kaikki levittää sanaa ja seisoo + huutaa koko pelin, sano se vieruskaveri mitä tahansa! Niin kauan seistään ja mölytään kunnes heitetään pihalle!!!
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa tapparamaN48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #112 : Marraskuu 27, 2011, 20:09:40 »
Nyt alkaa kuulostaa hyvältä enää vaa toteutus! Harmi ku en ite pääse hallille mut jos pääsisin niin mukana oisin. Olkaa siellä katsomossa Tapparalle se kuudes kenttäpelaaja! :)

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #113 : Marraskuu 27, 2011, 20:44:07 »
No nyt kävi sitten niin että en itse pääse tps peliin, mutta tulen varmuudella saipa-peliin ja lähden myös jyväskylään. Onko tietoa että toteutuuko jyväskylän fanimatka?
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa KASPA

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 417
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #114 : Marraskuu 27, 2011, 22:13:46 »
No nyt kävi sitten niin että en itse pääse tps peliin, mutta tulen varmuudella saipa-peliin ja lähden myös jyväskylään. Onko tietoa että toteutuuko jyväskylän fanimatka?

Jyväskylän fanimatkalle ilmoittautui ilmeisesti 5 fania, joten se ei toteudu. Muutama ihminen yrittää facebookissa järjestää jonkinlaista fanimatkaa. Ilmottautuneita tavittaisiin 25 jolloin matkan hinnaksi tulisi 17,40+ lipun hinta.
Lainaus käyttäjältä: taappara
Barkov on Tapparan mies. Ei tule lähtemään Jokereihin. Ja tän voi ottaa talteen

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #115 : Marraskuu 28, 2011, 01:25:07 »
En jaksa millään uskoa että c3 heräisi Tps pelissä
::D se nähdään tiistaina.

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #116 : Marraskuu 29, 2011, 19:17:25 »
Hah! Kun c3 piti tämän mukaan nousta seisomaan monien... JA PASKAT!

rännipakki

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #117 : Marraskuu 30, 2011, 10:34:27 »
Täytyy sanoa, että Tapparan fanikatsomosta ei paljon ole joukkueelle tukea tällä hetkellä. Koko fanikatsomo istuu hiljaa matsista toiseen!

Vaikka joukkeen peliesitykset ovatkin tällä hetkellä surullista katsottavaa, niin nyt jos koskaan joukkue tarvitsee täyden tuen jokaisessa kotiottelussa! En tiedä mitä mieltä muut palstaveljet ovat, mutta mielestäni sana fanikatsomo ei sovi samaan lauseeseen C3 kulmauksen kanssa. Tarkoitan siis pelkästään kannustamista etc. Olisiko aika ryhdistäytyä?

Poissa taappara

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1549
    • Profiili
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #118 : Marraskuu 30, 2011, 11:12:58 »
Täytyy sanoa, että Tapparan fanikatsomosta ei paljon ole joukkueelle tukea tällä hetkellä. Koko fanikatsomo istuu hiljaa matsista toiseen!

Vaikka joukkeen peliesitykset ovatkin tällä hetkellä surullista katsottavaa, niin nyt jos koskaan joukkue tarvitsee täyden tuen jokaisessa kotiottelussa! En tiedä mitä mieltä muut palstaveljet ovat, mutta mielestäni sana fanikatsomo ei sovi samaan lauseeseen C3 kulmauksen kanssa. Tarkoitan siis pelkästään kannustamista etc. Olisiko aika ryhdistäytyä?

Pitäis ryhdistäytyä. Mutta eipä ketää kiinnosta. Nyt kun joukkue kaipaisi tukea, niin eipä löydy. Ja joku marjaliisa tulee aukomaan päätään että eipä porukka seisonu. No ei kai siellä voi kukaa seisoo kun 98% ei nosta takapuoltaan penkistä koskaan. Ei toi seisominen oo pääasia, mutta ÄÄNTÄ, sitä tarvitaan. Onneksi edes muutama ihminen jaksaa huutaa. Ilvesfanit kannustaa aina. aina.

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Tapparan fanikatsomo -> HERÄTYS!!!
« Vastaus #119 : Marraskuu 30, 2011, 13:11:21 »
Oli pakko piikkailla koska täällä sanottiin että vaikka yksin seisois. Mutta kukaan ei edes yrittänyt :)