Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (77/106) > >>

HuiHai:
Komppaan TaPPi:a! Hieno, että yleensäkin normihaastiksia on tullut sivuille enemmän kuin ennen ja vielä lisäksi näitä extrajuttuja, kuten Barkovin rankkarijuttu!

tonselmi:
Hienoo tosiaan että näitä haastatteluita on alkanut tulemaan. Muutenkin kuin kesä-heinäkuussa "uusi-Tappara" pätkiä. Mutta sellainen tuli mieleen, kun monella liika ja jopa mestis joukkueella on tämä vaikka "hifk-tv", jonne tulee lehdistötilaisuudet, ottelukoosteet jne, niin miksei Tapparalla ole? Onko tätä asiaa täällä joskus puitu tai onko joku joskus kysellyt tälläisen "Tappara-tv:n" perään? Itse ainakin tuollaista kaipaisin.

TaPPi:

--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Maaliskuu 19, 2013, 19:11:04 ---Hienoo tosiaan että näitä haastatteluita on alkanut tulemaan. Muutenkin kuin kesä-heinäkuussa "uusi-Tappara" pätkiä. Mutta sellainen tuli mieleen, kun monella liika ja jopa mestis joukkueella on tämä vaikka "hifk-tv", jonne tulee lehdistötilaisuudet, ottelukoosteet jne, niin miksei Tapparalla ole? Onko tätä asiaa täällä joskus puitu tai onko joku joskus kysellyt tälläisen "Tappara-tv:n" perään? Itse ainakin tuollaista kaipaisin.

--- Lainaus päättyy ---
Toi Tapparan youtube kanava on vähän niin kuin se "Tappara-tv" . Toi youtube versio on halpa seuralle ,joten ehkei kannata ruveta erikseen mitään Tappara-tv:tä pystyttää.

soosi:

--- Lainaus käyttäjältä: TaPPi - Maaliskuu 19, 2013, 22:19:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tonselmi - Maaliskuu 19, 2013, 19:11:04 ---Hienoo tosiaan että näitä haastatteluita on alkanut tulemaan. Muutenkin kuin kesä-heinäkuussa "uusi-Tappara" pätkiä. Mutta sellainen tuli mieleen, kun monella liika ja jopa mestis joukkueella on tämä vaikka "hifk-tv", jonne tulee lehdistötilaisuudet, ottelukoosteet jne, niin miksei Tapparalla ole? Onko tätä asiaa täällä joskus puitu tai onko joku joskus kysellyt tälläisen "Tappara-tv:n" perään? Itse ainakin tuollaista kaipaisin.

--- Lainaus päättyy ---
Toi Tapparan youtube kanava on vähän niin kuin se "Tappara-tv" . Toi youtube versio on halpa seuralle ,joten ehkei kannata ruveta erikseen mitään Tappara-tv:tä pystyttää.

--- Lainaus päättyy ---
No itse pointti taisi olla se, että a) Tapparan pelien jälkeen tulisi olla lehdistötilaisuus ja b) tuo tilaisuus pitäisi olla saatavilla netistä videona. Jälkimmäinne siis Youtubesta, Tappara-tvstä tai mistä vaan

Tuo lehdistötilaisuus antaisi ammattimaisempaa kuvaa toiminnasta ja olisi faneille mielenkiintoista

tonselmi:
Joo, pointtina oli lähinnä nää ottelukoosteet ja lehdistötilaisuudet jne. Se on sitten aivan sama onko ne Tapparan youtube-kanavalla vai kotisivuilla, toki olisi tyylikkäämpää ja helpompaa jos kotisivuilla olis tällänen Tappara-tv.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta