Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (78/106) > >>

forrest:
Ensin pitäisi saada videoiden tekninen toteutus liigatasolle. Mikrofoni näyttäisi olevan tyystin tuntematon käsite mikä selviää esim. taisteluparin Erkinjuntti-Koskiranta haastattelusta. Volyymit saa olla kaakossa ennen kuin kuuluu normaalisti ja silloinkin ulkopuoliset äänet (kaukalosta/käytävältä/mistälie) tulevat korostetusti esiin.

Manse-Fani:
Aamulla kun käväisin aamukahveen kanssa Tapparan sivuilla, eteen lävähti täysin uusitut sivut. Nyt näyttäisi kuitenkin olevan taas vanhat?

Vai onko nää näitä maanantain krapulan rippeitä vielä. Toisaalta viikonloppu lipsahti selviten, joten sen piikkiin ei voi laittaa. Uudet sivut ilm. tulossa? Ensivaikutelma (n. 5 min) ehdottoman hyvä.

Ruotsalainen:
Itse kävin myös vähän ennen kahdeksaa puhelimella sivuilla ja sama näky. Olin sivuilla vain minuutin, mutta siinä ajassa ehdin selaamaan pelaajalistaa. Saravon perässä luki "kapteeni", ihan kirjoitettuna. Lista vaikutti muutoin viimekautiselta. Tuli Bluesin sivut mieleen, nimenomaan mobiililla selailtuna.

Messi:
Sama juttu, aamulla huomasin uudet sivut. Nyt kun menin uudelleen klo 9.48 katsomaan, onko tiedotustilaisuudesta mitään, en millään enää löytänyt uusittuja sivuja, vaan eiliset vanhat sivut tulivat esille. Ei edes googlettamalla löytynyt uusia. Taitaa olla hiukan säätöä, tai minun pitää täällä päässä hiukan säätää noita asetuksia. :D

jjms:
Ilmeisesti uusi tyyli on otettu nyt joukkueen julkistamisen jälkeen käyttöön. Ehkäpä sitä vain testailtiin aamulla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta