Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (45/106) > >>

Z-16:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 21, 2010, 07:20:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Syyskuu 20, 2010, 22:24:44 ---Mista kohtaa sivuilta loytyy ukkojen pisteporssi ja muut kauden tilastot, en kauheasti ole keriinny perehtyyn, mut ainakaan ei ole OTTELUT osiossa, mun mielesta kuten ennen oli.

--- Lainaus päättyy ---

Vielä ei ole saatu rakennettua sille paikkaa, tulossa kuitenkin on.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, tänään kun katoin ja siellä oli jo linkit tilastoihin, niin rupes tuleen epäluuloinen olo, että onko tulossa nyt jo sokeaksi, täältä sain varmistuksen ettei ole pelkoa ainakaan vielä.

Mailman:
Vielä ehdotus yhden pienen ulkoasujutun fiksaamiseksi.

Ottelusivulla on jo aikaisempina kausina käytetty sinänsä kivoja vihreitä tai punaisia pallukoita symboloimaan voitettuja ja karanneita pisteitä. Ihan OK, kannattaa jatkaa. Nykyisessä versiossa itse ottelutulos on kuitenkin hassusti allekkain. Se ei näytä hyvältä. Lienee tilastakin kyse, mutta sitähän saisi lisää, kun poistaisi jo pelattujen otteluiden alkamisajat. Ei tuolla kellonlyömällä enää jälkikäteen oo merkitystä. Tarpeellinen ja oleellinen tieto on pelkkä päivämäärä. Tulevissa peleissä tietysti kellonaikakin.

Eli. Pelattujen otteluiden kellonaika pois ja siihen tilaan pallorivistö. Sen jälkeen sitten ottelutulos normaalisti malliin 4-2 (1-1, 2-1, 1-0).

Osoittaa sivu-uudistuksen erinomaista onnistumista, että tämmösetkin detaljit tulee mieleen parannuksina  :)

Edit. Näköjään tuo edellä kuvattu "ongelma" on selainkohtainen. Firefoxilla tulos näkyy siististi, mutta Chromella ja Explorerilla lopputulos on allekkain. Se ja sama, kovin pienestä jutusta on kyse.

TPR:
Sivut ovat näköjään tällä hetkellä kapeammat ja tällöin scrollaus Firefoxilla sujuu normaalin nopeasti.

Ottelukuvat ovat erittäin laadukkaita ja tarpeeksi isoja. Jos saisin itse valita, laittaisin kaikki pikkukuvat samalle sivulle jotta ne näkisi kerralla ja poistaisin hitaan valkoisen taustan koonmuutoksen.

forrest:
Itse sain tahmaavan scrollauksen lähes normaaliksi blokkaamalla sivuston taustakuvan. Ei se nopeus vieläkään ole aivan yhtä nopea kuin millään muilla sivuilla, mutta selvästi inhimillisempi. Käytössä XP ja viimeisin Firefox (ei beta).

black river:
Pilkunviilausta: etusivun ennakon ja tulossa -boksin alareunat eivät ole samalla tasolla. Häiritsee silmää. Hienot sivut muuten!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta