Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapparan kotisivut

<< < (44/106) > >>

Z-16:
Mista kohtaa sivuilta loytyy ukkojen pisteporssi ja muut kauden tilastot, en kauheasti ole keriinny perehtyyn, mut ainakaan ei ole OTTELUT osiossa, mun mielesta kuten ennen oli.

axe:

--- Lainaus käyttäjältä: Z-16 - Syyskuu 20, 2010, 22:24:44 ---Mista kohtaa sivuilta loytyy ukkojen pisteporssi ja muut kauden tilastot, en kauheasti ole keriinny perehtyyn, mut ainakaan ei ole OTTELUT osiossa, mun mielesta kuten ennen oli.

--- Lainaus päättyy ---

Vielä ei ole saatu rakennettua sille paikkaa, tulossa kuitenkin on.

Rausku:
Muuta pahaa sanottavaa ei ole, kun että tuo ihmeellinen scrollaus-ongelma jatkuu ainakin minulla. Eli kun yrittää vierittää sivuja alaspäin niin aika tahmeasti toimii. Selaimena on käytössä Firefoxin uusin versio, käyttiksenä Win 7 Ultimate 64-bit. Kummallista sinänsä, että toisella koneella tätä ongelmaa ei ole, ja ainoa ero on että siinä on käytössä Win 7 Home 64-bit. Omituista.

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: Rausku - Syyskuu 21, 2010, 08:32:59 ---Selaimena on käytössä Firefoxin uusin versio, käyttiksenä Win 7 Ultimate 64-bit.

--- Lainaus päättyy ---
Sama kokoonpano toimii ok. Onko win 7 ultimate, en muista mutta 64-bit kuitenkin.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 21, 2010, 07:20:34 ---Vielä ei ole saatu rakennettua sille paikkaa, tulossa kuitenkin on.

--- Lainaus päättyy ---

Hieno homma!

Tuli vain mieleen, olisko hyvä idea (tai edes mahdollinen) jos sivuilla saataisiin Loukkaantuneiden lista ja/tai Ketjukombinaatiot? Ajatus lähti siitä kun esim. Oilersin sivuilla on "Injury Report" sekä "Line combinations" (mun mielestä Line combinations on uusi piirre). Tietysti poissaolijoiden lista on helppo rakentaa mutta en tiedä sitten tuosta toisesta...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta