Kirjoittaja Aihe: Petri Kontiola  (Luettu 457103 kertaa)

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #135 : Syyskuu 28, 2006, 22:10:13 »
Tasoitus Kreivin aikaan Pihapelihöntsy pelaajalta Rinkelinmäellä..;) Taitaa Aamulehden kiekkotoimittaja olla varsinainen asiantuntija!!!!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa Volkkarijermu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
    • Tuning
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #136 : Syyskuu 28, 2006, 22:17:30 »
No onhan se näin jälkeenpäin helppo sanoa :) Mutta kyllä täytyy tietynlaista kurinalaisuuttakin vaan noudattaa eikä liialti kokeilla joka vaihdossa omia kikkojaan. Lahjakkuushan Konna on sitä ei tietenkään voi kiistää. Ja toivon tietenkin että Tapparassa pysyisi ja pitkään. Mutta... jokaisen pelaajan kohdalta tietenkin löytyy aina jokin mutta.
www.modificars.fi Wössner, Bilstein, Eibach, G&M, Koni, KW, Continental, Martelius, Oettinger......

Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #137 : Syyskuu 29, 2006, 01:09:47 »
Eilen taas mukana niin hyvässä kuin pahassa. Hieno tasoitus, mutta sitten jatkoajalla nukahdus ja oma vartioitava mies oli vapaana maalin edessä lyömässä kiekon sisään.
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #138 : Syyskuu 30, 2006, 02:53:18 »
Eilen taas mukana niin hyvässä kuin pahassa. Hieno tasoitus, mutta sitten jatkoajalla nukahdus ja oma vartioitava mies oli vapaana maalin edessä lyömässä kiekon sisään.
En kyllä sanoisi, että vapaana ollut mies olisi ollut Konnan. Koska oltiin yhdenmiehen alivoimalla ja silloin pelataan aluetta ei miestä.. jos jotain pitäisi maalista syyttää niin oikeata pakkia!!!!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #139 : Syyskuu 30, 2006, 09:19:07 »
Konna itse kommentoi tilannetta näin :
Jatkoaikamaalin aikana jäällä, mitä tapahtui?

En oikein tiennyt kenet siinä otan, kun siinä oli kaks miestä niin vapaana. Väärän valinnan taisin sitten tehdä kun olis pitänyt mennä vaan sinne maalille niin oltais ehkä siltäkin takaiskulta säästytty ja katottu sitten rankkareissa, miten käy.

Tänään uusi peli ja uudet kujeet. Toivottavasti Konna taas väläyttelee ja heittäis vaikka yhden häkin  ;)
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #140 : Syyskuu 30, 2006, 09:47:15 »
Koska oltiin yhdenmiehen alivoimalla ja silloin pelataan aluetta ei miestä.. jos jotain pitäisi maalista syyttää niin oikeata pakkia!!!!

Ei oltu silloin enää alivoimalla. Sekaisinhan pakka oli jäällä edelleen, mutta kyllä siinä reilut parikymmentä sekuntia meni jäähyn päättymisestä.

Mut oikeesti, emmä täs syyllist kaippa, Lahtist ja konekiväärii mä kaippa.

Poissa makarov

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #141 : Syyskuu 30, 2006, 17:38:06 »
Koska oltiin yhdenmiehen alivoimalla ja silloin pelataan aluetta ei miestä.. jos jotain pitäisi maalista syyttää niin oikeata pakkia!!!!

Ei oltu silloin enää alivoimalla. Sekaisinhan pakka oli jäällä edelleen, mutta kyllä siinä reilut parikymmentä sekuntia meni jäähyn päättymisestä.

Mut oikeesti, emmä täs syyllist kaippa, Lahtist ja konekiväärii mä kaippa.
oli siirretty rangaistus tulossa... voit tarkistaa otteluraportista... eli yhden miehen vajaus oli kentällä!! Mä syyllistäisin oikean pakin en todellakaan meidän PIHAHÖTSYISYILIJÄÄ Konnaa!!! PS.aika hyvin KONNA silti pärjää pihahötsytaidoilla meidän ammattilaisliigassa!
Sinä saattaisit olla se pelaaja, joka uskaltaa myöntää hyvän fiiliksen hattutampun jälkeen, vaikka Tappara häviäsi!  T:Konna is the best

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #142 : Syyskuu 30, 2006, 19:04:28 »
oli siirretty rangaistus tulossa... voit tarkistaa otteluraportista... eli yhden miehen vajaus oli kentällä!! Mä syyllistäisin oikean pakin en todellakaan meidän PIHAHÖTSYISYILIJÄÄ Konnaa!!! PS.aika hyvin KONNA silti pärjää pihahötsytaidoilla meidän ammattilaisliigassa!

Ei ollut yhden miehen vajausta kentällä koska vastustajan molari ei ollut vielä ehtinyt jäältä pois. Se siirretty rangaistus oli tulossa vasta siinä kun maalia yritettiin estää rikkomalla. Voin toki tarkistaa raporteista, mutta voin myös tarkistaa ihan siitä että olin paikalla ja näin sen.

Ja jumalauta että oli tänään maaginen syöttö siihen 4-1 -osumaan.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #143 : Syyskuu 30, 2006, 19:37:43 »
Joo, tuo maali, jonka Stefan Öhman teki ja Konna syötti oli kyllä semmonen maali, että mä voisin sanoa, vaikka että:

VOILÁ!

6masiina

  • Vieras
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #144 : Syyskuu 30, 2006, 19:40:32 »
se oli patanassujen näkövinkkelistä NÖYRYYTTÄVÄN upea maali ;)

hardflip

  • Vieras
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #145 : Syyskuu 30, 2006, 19:47:10 »
se oli patanassujen näkövinkkelistä NÖYRYYTTÄVÄN upea maali ;)

Kyllä siellä oli niin avoimet ovet kuin vain voi olla ja kerrassaan hieno oivallus tutkaparilta.

Kontiola pelasi muutoin tänään hieman paremmin kuin edellisessä pelissä mutta hänen rinnalleen tarvitaan nyt joku joka voisi niitä kiekkoja tuonne koppaan syytä. Nurmi sitä paikkaa ei ole vielä täyttänyt.

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #146 : Syyskuu 30, 2006, 19:56:12 »
Kyllä minusta Kontiola yritti vieläkin ihan liikaa niitä neljän miehen läpi -harhautuksia. Ehkä syöttöjä pitäisi saada enemmän ajoissa, nyt kiekonmenetykset ovat liian tavallisia Konnalle.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #147 : Syyskuu 30, 2006, 20:24:54 »
Kyllähän tuosta 4-1 maalsita voi syöttöpisteen antaa ;)

Konna on juuri sellainen pelaaja, jonka kaltaisia on liian vähän liigassa. Kurinalaiseen "rännikiekkoon" turtuneet fanit vain tuntuvat odottavan jotain ihan muuta. Minusta on typerää puhua "pihahöntsyilijästä", jos kaveri osaa tehdä muutakin kuin rynniä irtokiekkoja ruuhkasta sisään ja heittää kiekkoa päätyyn. Ainahan se kikka ei toimi, mutta yrittämättä jää monta hienoa hetkeä elämättä.

Jos joukkueen roolitus on kunnossa, niin Konnan kaltaisille taitureille löytyy käyttöä ja tilaa tehdä muutakin kuin "varmoja" ratkaisuja. Kontiolan tyyliset pelaajat ovat kermana kakussa, josta toiset tykkäävät kuivana. Itse olen kermakakkumiehiä..
Tänään on eilisen huominen!

Poissa ProTappara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 178
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #148 : Syyskuu 30, 2006, 21:52:03 »
Kontiolan tyyliset pelaajat ovat kermana kakussa, josta toiset tykkäävät kuivana. Itse olen kermakakkumiehiä..

Yhteydestään irrotettuna tuo kommentti kuulostaa melko pervolta, mutta ei se mitään. Olen sataprosenttisesti samaa mieltä!

Poissa Fabio

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 529
    • Profiili
Vs: Petri Kontiola
« Vastaus #149 : Syyskuu 30, 2006, 23:40:22 »
Oli hieno syöttö tänään siihen ?neljänteen? maaliine, mutta edelleen kiekon hautominen sotkee pahasti muiden pelaajien peliä. Voisi melkein sanoa, että Tapparan ykkösylivoima toimii Kontiolasta huolimatta, eikä hänen ansiostaan. Jos ymmärtäisi kokeilla niitä kikkojaan vain silloin kun on yksin tilanteessa niin ok, mutta nyt mies kikkailee joka paikassa ja hidastaa omaa peliä aivan tolkuttomasti. Ei olisi kovin suuri vääryys jättää Kontiolaa pois yv:stä siksi aikaa kunnes oppii pistämään kiekkoa liikkeelle.