Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu

<< < (18/87) > >>

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 01, 2007, 00:10:03 ---Perättömän tiedon levittäminen lienee tälläkin palstalla kiellettyä, joten harkitse hieman sanojasi. Tai ei kai sinun tarvitse, sillä onhan "kaverisi Wille" mode.

--- Lainaus päättyy ---
Perättömän tiedon levittäminen on todellakin kiellettyä, mutta siihen juuri syyllistyit itsekin, olkoon tuossa lainausmerkit tai ei. Topikissa pysyen: myös Aamulehti syyllistyy siihen myös aika ajoin, että kirjoitetaan puutaheinää, eikä edes viitsitä korjata kaikkia faktoiksi.

Naapuri voi jatkaa tuota jankkaamistaan. Kyllä tällä palstalla varmaan joku on sun kanssa samaa mieltä.

Romppa:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 01, 2007, 00:10:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Syyskuu 29, 2007, 15:03:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Syyskuu 29, 2007, 11:46:58 ---Olisipa tällä palstalla "ignore".

--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt tuollaista toivo. Kausi on vasta alussa ja jo nyt sää olet saamassa Naapurilta korin kaljaa. Kauden lopussa sulla on niin runsaasti varustettu baarikaappi, että ensi kesänä Härmälässä keräät kaikki pisteet kotios juottamalla koko sakin: "Aamulehti & Ipa tarjoaa!"[/i

--- Lainaus päättyy ---
Perättömän tiedon levittäminen lienee tälläkin palstalla kiellettyä, joten harkitse hieman sanojasi. Tai ei kai sinun tarvitse, sillä onhan "kaverisi Wille" mode.

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs vtu sua vaivaa? Alla viestisi tämän ketjun sivulta 4, siinä sää lupaat Willelle korin kaljaa, jos hän toimittaa sulle sen Aamulehden, jossa niitä Elorannan potkuja toimitetaan puolitoista sivua. Se ei ole mun vikani, jos Wille ei tyhmältä kaljojaan pois ota. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että (varsinkin tässä tapauksessa) sääli on sairasta ja "mies" vastatkoon lupauksestaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 14, 2007, 23:28:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Syyskuu 14, 2007, 23:19:56 ---Kerro nyt vielä suuressa viisaudessasi se Elorannan potkut ja Jannen rajapyykki -tapaus, oliko se objektiivista uutisointia? Toinen uutisoitiin puolellatoista sivulla, toinen porilaisen avustajan raportissa yhdellä lauseella.

Tai kun oikein mietin, niin älä vastaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerron, vaikka kielsit. Taas hassun hauska kaupunkilegenda. Tuo tuollainen Aamulehti minulle, niin ostan sinulle korin kaljaa palkinnoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan vaan tiedoksesi, arvon nimimerkki Naapuri, että mulla ei ole tapana piiloutua "muka kavereiden", oli ne sitten modeja tai markoanttiloita, selän taakse. Joten jos edelleen susta tuntuu, että mää levittelen perättömiä juttuja - tai siis muistutan omista lupauksistasi - niin ole hyvä ja raportoi moderaattoreille äläkä täällä jauha ipaa.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Lokakuu 01, 2007, 14:50:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 01, 2007, 00:10:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Syyskuu 29, 2007, 15:03:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Syyskuu 29, 2007, 11:46:58 ---Olisipa tällä palstalla "ignore".

--- Lainaus päättyy ---
Älä nyt tuollaista toivo. Kausi on vasta alussa ja jo nyt sää olet saamassa Naapurilta korin kaljaa. Kauden lopussa sulla on niin runsaasti varustettu baarikaappi, että ensi kesänä Härmälässä keräät kaikki pisteet kotios juottamalla koko sakin: "Aamulehti & Ipa tarjoaa!"[/i

--- Lainaus päättyy ---
Perättömän tiedon levittäminen lienee tälläkin palstalla kiellettyä, joten harkitse hieman sanojasi. Tai ei kai sinun tarvitse, sillä onhan "kaverisi Wille" mode.

--- Lainaus päättyy ---

Mikäs vtu sua vaivaa? Alla viestisi tämän ketjun sivulta 4, siinä sää lupaat Willelle korin kaljaa, jos hän toimittaa sulle sen Aamulehden, jossa niitä Elorannan potkuja toimitetaan puolitoista sivua. Se ei ole mun vikani, jos Wille ei tyhmältä kaljojaan pois ota. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että (varsinkin tässä tapauksessa) sääli on sairasta ja "mies" vastatkoon lupauksestaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 14, 2007, 23:28:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Syyskuu 14, 2007, 23:19:56 ---Kerro nyt vielä suuressa viisaudessasi se Elorannan potkut ja Jannen rajapyykki -tapaus, oliko se objektiivista uutisointia? Toinen uutisoitiin puolellatoista sivulla, toinen porilaisen avustajan raportissa yhdellä lauseella.

Tai kun oikein mietin, niin älä vastaa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerron, vaikka kielsit. Taas hassun hauska kaupunkilegenda. Tuo tuollainen Aamulehti minulle, niin ostan sinulle korin kaljaa palkinnoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan vaan tiedoksesi, arvon nimimerkki Naapuri, että mulla ei ole tapana piiloutua "muka kavereiden", oli ne sitten modeja tai markoanttiloita, selän taakse. Joten jos edelleen susta tuntuu, että mää levittelen perättömiä juttuja - tai siis muistutan omista lupauksistasi - niin ole hyvä ja raportoi moderaattoreille äläkä täällä jauha ipaa.

--- Lainaus päättyy ---
Toistan tarjoukseni sinullekkin, koska olet varmasti Willeä viisaampi ja älykkäänä henkilönä toimitat sen lehden minulle ja kuittaat kaljat.

PS. tarjous on voimassa vain jos voit henkilöllisyyspapereillasi (oikeilla) todistaa olevasi vähintään 18 vuotias.

Romppa:
Jotta tämä asia saadaan pois päiväjärjestyksestä, niin mää menen keskiviikkona etsimään sulle sen lehden Aamulehden arkistosta. Toivottavasti sulle riittää kopiot pelkistä urheilusivuista, sillä koko lehteä ei viitsis tulostaa.

Kerrotko mulle sen Elorannan potkujen päivämäärän, niin mun ei tartte koko viime syksyn lehtiä käydä läpi?

btw. minen toisten kaljoja vie, joten mulle riittää pari tuoppia ja kori sille kelle ensin lupasitkin. Tarviiko mun oikein ajaa partani, että naamani näyttäisi edes vähän enemmän henkkarikuvalta?

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Lokakuu 01, 2007, 15:17:58 ---Jotta tämä asia saadaan pois päiväjärjestyksestä, niin mää menen keskiviikkona etsimään sulle sen lehden Aamulehden arkistosta. Toivottavasti sulle riittää kopiot pelkistä urheilusivuista, sillä koko lehteä ei viitsis tulostaa.

Kerrotko mulle sen Elorannan potkujen päivämäärän, niin mun ei tartte koko viime syksyn lehtiä käydä läpi?

btw. minen toisten kaljoja vie, joten mulle riittää pari tuoppia ja kori sille kelle ensin lupasitkin. Tarviiko mun oikein ajaa partani, että naamani näyttäisi edes vähän enemmän henkkarikuvalta?

--- Lainaus päättyy ---

Vallan hyvin riittää kopio kyseisistä sivuista Aamulehdessä. En oikein ymmärrä, miksi et muista sitä Elorannan potkujen ajankohtaa, koska samana päivänähän tehtiin suomalaisen ja tamperelaisen kiekkoilun ikiaikaista historiaa. Muistaakseni tämä historiallinen päivä oli 18.11.2006.

Molemmille en voi kaljoja tarjota, ellette molemmat tuo yhtäaikaisesti tätä Aamulehden otosta. Tämä on vähän niin kuin tiedonjulkistamispalkinto ja se myönnetään vuosittain vain yhdelle henkilölle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta