Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu
axe:
Mää taas oon sitä mieltä ettei kiekkotoimituksessa ole sen kummempaa vikaa kuin missään muussakaan kotimaisessa kiekkotoimituksessa. Tosin sittenhän on muistettava, että kun mielipiteitä ruvetaan kyselemään lehti/radio/tv-toimittajista, niin jos yksi sadasta saa kehuja, niin se taitaa olla jo hyvä saldo. Suomalainen kiekkofani on aika tyytymätöntä sakkia.
Samoin oon sitä mieltä ettei AL:n kiekkotoimitus ole ainakaan hirveän näkyvästi puolesta eikä vastaan kumpaankaan suuntaan. (Poikkeuksena se yksi Ilveksen propagandatoimittaja, joka ei kuitenkaan hirveän usein kynäilemään pääse.)
Mun mielestä se pieni ero tulee sitten tuossa etusivuhommelissa, kuka siitä sitten lehdessä vastaakaan. Kiekkotoimitukseen se ei kuitenkaan liity. Jääkiekkoasiantuntemattomuus sillä puolella näkyy juuri tämän aamun kaltaisina sammakkoina, ja siinä näkyy myös se tietty suuntautuneisuus. Ilveksen on paljon helpompi ylittää uutiskynnys etusivulla positiivisilla asioilla.
Ja sen takia koko Aamulehti näyttää niin asiantuntemattomalta myös kiekkopuolella!
-----
Ihan toinen juttu on sitten se, miksei Radio 957 saa siihen paikallispeliensä Kiekkoraatiinsa (tai mikä sitten onkaan) ikinä Tappara-henkisyyttä? Aina kun sen kuuntelulle osuu, niin siellä on raati 2-1 tai pahimmassa tapauksessa 3-0 Ilveksen puolella. Ihan epistä.
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 14, 2007, 08:57:14 ---Ihan toinen juttu on sitten se, miksei Radio 957 saa siihen paikallispeliensä Kiekkoraatiinsa (tai mikä sitten onkaan) ikinä Tappara-henkisyyttä? Aina kun sen kuuntelulle osuu, niin siellä on raati 2-1 tai pahimmassa tapauksessa 3-0 Ilveksen puolella. Ihan epistä.
--- Lainaus päättyy ---
Uskomatonta, että Ilves-mafia, joka muuten on täysin saamaton, pystyy manipuloimaan tiedotusvälineitä mennen tullen. Viimeisimpänä esimerkkiä tämä "Tappara-kanavan" valtaus.
lupu:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 14, 2007, 09:18:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe - Syyskuu 14, 2007, 08:57:14 ---Ihan toinen juttu on sitten se, miksei Radio 957 saa siihen paikallispeliensä Kiekkoraatiinsa (tai mikä sitten onkaan) ikinä Tappara-henkisyyttä? Aina kun sen kuuntelulle osuu, niin siellä on raati 2-1 tai pahimmassa tapauksessa 3-0 Ilveksen puolella. Ihan epistä.
--- Lainaus päättyy ---
Uskomatonta, että Ilves-mafia, joka muuten on täysin saamaton, pystyy manipuloimaan tiedotusvälineitä mennen tullen. Viimeisimpänä esimerkkiä tämä "Tappara-kanavan" valtaus.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen kanssa kiinnittänyt samaan huomion eli aina kiekoraadissa on tosiaan Ilves "ylivoima". Naaapuri, kuunteletko ikinä pelin jälkeen radio 957:aa? Eilenkin kuuntelin heti lähdettyäni hallilta ja ei siinä paljoa Tapparasta puhuttu(ei sillä että olisi ansaittu eilisen perusteella). Ei Ilves mielestäni kumminkaan niin hyvä ollut, että se ansaitsi koko huomion. Voisitko naapuri selittää, miten saat radio 957:sta Tapparakanavan?
Täytyy kyllä vielä kirjoittaa,ettei joka-aamuinen Ilveksen fanijulkaisukaan kauheasti Tapparasta kirjoittanut, vaikka oli kyse kumminkin paikallispelistä. Puoli sivua oli juttua kyllä jostain jänkhän gestaposta, joka oli tullut katsomaan Tampereen omaa messiasta. Kuuluko tämä juttu urheiluun, tiedä sitä sitten?
Naapuri:
--- Lainaus käyttäjältä: lupu - Syyskuu 14, 2007, 09:40:11 ---Itse olen kanssa kiinnittänyt samaan huomion eli aina kiekoraadissa on tosiaan Ilves "ylivoima". Naaapuri, kuunteletko ikinä pelin jälkeen radio 957:aa? Eilenkin kuuntelin heti lähdettyäni hallilta ja ei siinä paljoa Tapparasta puhuttu(ei sillä että olisi ansaittu eilisen perusteella). Ei Ilves mielestäni kumminkaan niin hyvä ollut, että se ansaitsi koko huomion. Voisitko naapuri selittää, miten saat radio 957:sta Tapparakanavan?
Täytyy kyllä vielä kirjoittaa,ettei joka-aamuinen Ilveksen fanijulkaisukaan kauheasti Tapparasta kirjoittanut, vaikka oli kyse kumminkin paikallispelistä. Puoli sivua oli juttua kyllä jostain jänkhän gestaposta, joka oli tullut katsomaan Tampereen omaa messiasta. Kuuluko tämä juttu urheiluun, tiedä sitä sitten?
--- Lainaus päättyy ---
Kuuntelen aina hallista lähtiessäni nuo loppukeskustelut ja haastattelut, enkä ole mitenkään yleisesti havainnut "kotiinpäinvetoa". Toki on selvää, että ottelukohtaisesti tulee eroja ja varsinki kun sinne halutaan kutsua henkilöitä henkilöinä, eikä jonkun seuran faneina, niin epäsuhtaa saattaa syntyä. Eilen siellä ainakin oli joku akka, joka piti Nikkilää kentän parhaana pelaajana (oli hyvä, mutta ei paras). Lieneekö ollut Tapparan kannattaja, vai sitoutumaton, en tiedä. Sitten siellä oli Ipan loukkaantunut pelaaja (Turo, mutta ei Akia) ja joku miespuolinen henkilö, jonka kiekkotaustoista en tiedä.
Taidat kuulua nuorisoon, jos et muista aikaa, kun 957 lähetti Tapparan pelit ja tämä toinen paikallisradio Ilveksen pelit. Siksi esim. Lindgren on minun orvissani ikuisesti "Tapparan ääni".
Wille:
--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Syyskuu 14, 2007, 09:18:45 ---Uskomatonta, että Ilves-mafia, joka muuten on täysin saamaton, pystyy manipuloimaan tiedotusvälineitä mennen tullen. Viimeisimpänä esimerkkiä tämä "Tappara-kanavan" valtaus.
--- Lainaus päättyy ---
Voisiko asiaan vaikuttaa Hiitelä ja se Petäjä, jotka siellä toimituksessakin soheltavat...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta