Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Aamulehti: Ilveksen joka-aamuinen fanijulkaisu

<< < (43/87) > >>

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: 4_TRA - Marraskuu 28, 2009, 21:06:11 ---Kerropas Naapuri mikä siinä sivulla oli asiallista?
Kun mulle ei tule aamulehteä.

--- Lainaus päättyy ---
Koko käsittelytapa. Siinä annettiin kaikille osapuolille tilaisuus kertoa oma näkemyksensä asiasta. Lehden voit varmaan käydä lukemassa kirjastossa, tai vaikka naapurissa, niin tiedät.

pieni m:
Kyllä mää annan pisteet molemmista jutuista Aamulehdelle.

seminologi:
Harvoin mää olen meinannut tunneitkua vääntää Aamulehteä lukiessani, mutta tänä aamuna oli lähellä. Janne oli noteerattu arvoisellaan tavalla, kymmenen pistettä skribenteille.

Trafan:
Marraskuun paras tamperelaiskiekkoilija -äänestys
Vielä ehdit äänestää Genowaytä, äänestys päättyy sunnuntaina 7. joulukuuta kello 22.
Kumma kyllä ehdokkaana ei ollut ketään, joka siirtyi marraskuussa pysyvästi SM-liigan kaikkien aikojen pistepörssin kärkeen...
AL: Genoway, Pesonen, Lehterä vai Junnila? Äänestä marraskuun parasta tamperelaista kiekkoilijaa

Kolme Seppää:

--- Lainaus käyttäjältä: Trafan - Joulukuu 02, 2009, 22:17:19 ---Kumma kyllä ehdokkaana ei ollut ketään, joka siirtyi marraskuussa pysyvästi SM-liigan kaikkien aikojen pistepörssin kärkeen...
--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä on aivan oikein, ettei Ojasen ennätys kärsi tällaisten titteleiden kautta inflaatiota. Eihän hän ennätyksestään huolimatta ollut jakson paras kiekkoilija.

Ennätys on ennätys, eikä se tarkoita muiden pelaajien otteiden huomiotta jättämistä. Tuskin Ojanen itsekään haluaisi saada mitään sellaista, mitä ei katso teoillaan ansainneensa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta