Kirjoittaja Aihe: Tapparan pelit...  (Luettu 5516 kertaa)

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Tapparan pelit...
« : Tammikuu 22, 2007, 20:40:39 »
Kuinka usein käyt kaudessa katsomassa tapparan pelejä??

itse käyn ainakin 3 kertaa...syy siihen miksi näin vähän on se että asun kaukana niin en kerkiä...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 23, 2007, 15:27:34 kirjoittanut tomppa94 »

Poissa JuZa69

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 525
  • Elämä on lyhyt mutta elä sekin vähä täysillä.
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2007, 20:55:10 »
Tähänkin olis äänestys sopinu hyvin mutta itse ainakin käyn 20-30 pelissä..

Poissa Sopis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2008, 01:41:47 »
 ;D  NIIN SITÄ VISSIIN MUUTKIN ASUU AIKA KAUKANA, SE ON AINA SEMMONEN KÄSITE ETTÄ MIKÄ ON KAUKANA ?
JU MÄ SATUN ASUUN RUOTSIN MALLA JA MULLE RIITTÄÄ KUN SAAN NÄHDÄ YHDEN PELIN JA SE ON YLEENSÄ JOULULOMALLA
TÄNÄ VUONNA SATTUU MAILMAN PARAS MATCHI NIMITTÄIN DERBY TAPPARA - ILVES .
VOIN HYVÄLLÄ MIELELLÄ SANOO ETTÄ TÄÄ ON VUODEN KOHO KOHTA ! SATTUMALTA EN OO PÄSSY NÄKEEN NOIN  20 VUOTEEN !
MUTTA NYT KIITOS MUN PARHAAN KAVERIN SUOMESSA (ILVES FANI) SE HOMMAS MEILLE LIPUT  :)

PS PARAS JOUKUE VOITTAA AINA

Poissa Jartsamies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #3 : Joulukuu 11, 2008, 16:49:24 »
Pari kertaa kuussa tulee käytyä. Kovin usein en hallille vaivaudu, varsinkaan näin pimeinä aikoina kun matkaa on vähän yli 60 kilsaa. Jotenka jotain 10 ja 15 välillä se pelien määrä on.

Kahvara

  • Vieras
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #4 : Joulukuu 11, 2008, 16:55:38 »
Kyllähän tulee käytyä lähes kaikki ottelut, joskus saattaa jokin peli jäädä väliin sairastumisen tai muun pakottavan syyn vuoksi.
Tällä kaudella ei ole jäänyt vielä yhtään peliä väliin, mutta varmasti tulee jäämään ainakin kaksi peliä tällä kaudella.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #5 : Joulukuu 11, 2008, 17:25:39 »
Yleensä se on kauden aikana ollut noin 15 peliä missä tulee käytyä.

Poissa jb1966

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #6 : Joulukuu 12, 2008, 00:18:33 »
Viime kaudella jäi yx kalpa peli kattomatta Hakamettässä,Tällä kaudella on jääny kolme kotimatsia väliin ku olin taysissa.Kotipelien lisäksi muutama A-jun peli + muutama liigapeli vieraissa(n.5-7kpl kausi).lisäksi oman pojan pelit ja reenit (yht.4-5kpl viikossa) niin eiköhän siinä oo kiekko livenä sopivasti  :)

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #7 : Joulukuu 12, 2008, 17:29:29 »
Tällä kaudella kaksi kotimatsia näkemättä, kummassakin Tappara on jättänyt vastustajansa nollille. Tarttis varmaan ehdotella diiliä toimistolle?
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa hippo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 140
    • Profiili
Vs: Tapparan pelit...
« Vastaus #8 : Joulukuu 13, 2008, 18:04:14 »
;D  NIIN SITÄ VISSIIN MUUTKIN ASUU AIKA KAUKANA, SE ON AINA SEMMONEN KÄSITE ETTÄ MIKÄ ON KAUKANA ?
JU MÄ SATUN ASUUN RUOTSIN MALLA JA MULLE RIITTÄÄ KUN SAAN NÄHDÄ YHDEN PELIN JA SE ON YLEENSÄ JOULULOMALLA
TÄNÄ VUONNA SATTUU MAILMAN PARAS MATCHI NIMITTÄIN DERBY TAPPARA - ILVES .
VOIN HYVÄLLÄ MIELELLÄ SANOO ETTÄ TÄÄ ON VUODEN KOHO KOHTA ! SATTUMALTA EN OO PÄSSY NÄKEEN NOIN  20 VUOTEEN !
MUTTA NYT KIITOS MUN PARHAAN KAVERIN SUOMESSA (ILVES FANI) SE HOMMAS MEILLE LIPUT  :)

PS PARAS JOUKUE VOITTAA AINA

Jalkapallotermi, jee maali! Jalkapallolle aina ja ikuisesti :tuoppi:

Niin ja paikan päällä kerta vuoteen.