Kirjoittaja Aihe: Tampereen Ilves 2015-2016  (Luettu 140301 kertaa)

Poissa S.T.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1265
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #315 : Marraskuu 15, 2015, 19:06:25 »
...Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.

Sama myös minulla. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa Ilveksen hiekkalaatikkoa ja ei siellä meidän porukkaa kirjoittele ja röllää. Kaipa nuo 2 nimimerkkiä käyvät täällä purkamassa pahaa oloansa, kun vaikuttavat aikuisilta miehiltä.
Water is wet, the sky is blue, women have secrets. Who gives a fuck? 
-Joe Hallenback, The Last Boy Scout-

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #316 : Marraskuu 15, 2015, 19:08:28 »
...Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.

Sama myös minulla. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa Ilveksen hiekkalaatikkoa ja ei siellä meidän porukkaa kirjoittele ja röllää. Kaipa nuo 2 nimimerkkiä käyvät täällä purkamassa pahaa oloansa, kun vaikuttavat aikuisilta miehiltä.
Mää oon kirjottanu sinne muutaman kerran :)





« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2015, 19:10:45 kirjoittanut cace6969 »

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #317 : Marraskuu 15, 2015, 19:16:31 »
Toi Naapuriseurasta kuulostaa samalta ukolta, jolla oli kausari mun vierestä Tapparan peleihin. Kävi siellä kannustamassa Tapparan vastustajia ja puri huulta ku Tappara vei. Huikee reilu viiskybänen jamppa  ;D
"Varo ettei talos pala!"

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #318 : Marraskuu 15, 2015, 19:18:03 »
-Naapuriseurasta- mitä pervoo tyydytystä sä saat käydä kirjoittelemassa Tapparan fanisivuille. Ehdotankin, että  palstan sääntöihin tulisi tulla kohta jossa käyttäjän paljastuessa Ilveksen kannattajaksi poistettaisiin kirjoitusoikeudet pysyvästi.

Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.

Pistänkin oman jäsenyyteni tänne harkintaan, mikäli ja sikäli sinä saat täällä jatkaa tätä omaa Ilveshenkistä puuhasteluasi.
Täysin eri mieltä. Ilves-fanit ovat minusta täysin tervetulleita tähän ketjuun. Minusta ei ole myöskään mitään väärää, että noita rimanalitusviestejä nostetaan framille, enkä muutenkaan ole mitään trollausta havainnut. Ne viestit on kirjoitettu ja palstalle lähetetty, ja asianosaiset niistä vastatkoon.

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #319 : Marraskuu 15, 2015, 19:20:35 »
Ollaan näköjään saatu huomiota Ilveksen foorumilla. http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=1227.msg96741;boardseen#new

Miten meni paikallispelin kommentointi noin niinku omasta mielestä?

Tuo on aikamoinen lasten hiekkalaatikko tuo foorumi, vuosikymmenien katkeruus näkyy monessa Ilves-veljessä siellä. Onneksi meillä täällä on sentään jotain tasoa keskustelussa.

Tyrväinen kyynerpäällä päähän. Kevyttä paskaa. Tappakaa se. - KILO

Kyrväinen saatana hakkas maassa Bonsaa ja Kuuselaan taklaus päähän. ***** sika pitäs teurastaa. - Labrys

Jos joku tietää Tyrväisen kotiosoitetta, niin saa laittaa YV:tä! - #51

Oma Gratton tarvittais jotta noi rotat vois ajella nii kylmäks ettei kaukaloo enää koskaa palaa. - weedee

Mitä helvettiä? Tottakai toi pitää kostaa. Otetaanko joka osa-alueella turpaan,pelillisesti ja henkisesti? Onko se jotenkin ylevää, että siedetään mitä vaan kun ollaan moraalisesti oikeassa?
Nyt jumalauta ilveksen ykköstähti Toivonen tähtäimeen ja hakataan se ******* sieltä kentältä! - miolta

Hahah, Kantola sai kiekon kaulaan. - KILO

Pelin hengen mukaisesti Kankaanperä voisi vaikka noutaa Mustosen. Tai Toivosen. Molemmat käy. *hymiö* - porkkanapöksy

Hemmetin kanki! Tollanen pitää tehdä niin, että sieltä ei nousta enään! Olisi ollu oiva kosto. - weedee

Toivon Tyrväiselle pelkkää pahaa. Kuvitella, että olin hetkellisesti jopa sitä mieltä, että hieno homma Tyrväiselle isyys. Onnea jne. Paskat. Toivottavasti on vaikee kakara. - KILO

Totta. Toivottavasti koliikkipentu - Maikkeli

Ja kohtelun. Toivottavasti tuo mulQ lanataan seuraavassa paikallispelissä vähintään loppukaudeksi saigonille. Ihan sama vaikka tulis minkä verran penalttia - Simoes

Niinpä. Olisko aika ilpanamyönteistenkin kaivaa pää hanurista ja lopettaa nää "vahva ilves on myös Tapparan etu lässytykset". Mut on kasvatettu vihaan tota paskasakkia vanhaan peri tamperelaiseen malliin, taitaa nää ilvemyönteiset asustella jossain muualla. - Labrys

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ainoa oikea tuomio olisi, että saisi takas sellaisen tärskyn, ettei se enään koskaa nouse jäältä. En tiedä vähää aikaa toista noin kuvottavaa rottaa.

Niin monta kertaa se on päässy kokeilee päättää toisen uraa joten ei mitää sääliä vaikka kävisi mitä hänelle itselleen. weedee

Juuri näin. Turha tulla tänne heitteleen väärien lasien värittämää tarinaa mm tappotaklauksista yms. Pahemminkin ipanoille olisi askissa voinut käydä, jos oikeus olisi toteutunut Tapparan pelaajien toimesta. Mutta ollaan tuollaisen sonnan yläpuolelle onneksi. - KPH"

Ei ole sitten kyllä hääppöinen taso mitä kerrot. Kertonee toki jo jotain ihmisestä noiden nimimerkkien takaa. Näyttää moderointi olevan samaa tasoa, kun kyseiset janarit ei edes kirjoituskieltoja tuollaisista saa.

Osaan arvostaa kovaa työmäärää ja omistautumista itse oikeaksi kokemansa asian eteen riippumatta olenko itse saman tarkoitushakuisen agendan takana. Joten onnittelut kovasta työstä, itse en jaksaisi Ilves-veljien foorumia tuolla tarmolla selata, mikä ehkä kertookin oleellisen.

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #320 : Marraskuu 15, 2015, 20:15:45 »
...Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.

Sama myös minulla. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa Ilveksen hiekkalaatikkoa ja ei siellä meidän porukkaa kirjoittele ja röllää. Kaipa nuo 2 nimimerkkiä käyvät täällä purkamassa pahaa oloansa, kun vaikuttavat aikuisilta miehiltä.
Mää oon kirjottanu sinne muutaman kerran :)
Kyllä siellä tapparalaisia on ja toivottavasti kuulut niihin jotka avoimesti ovatkin sitä, eivätkä toimi muka ilvesläisinä trolleina.

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #321 : Marraskuu 15, 2015, 20:24:14 »
Mun puolesta täällä saa olla naapurista ja muualtakin korttelista väkeä, kunhan ei mitään trolleja tule palstaa täyteen. Palstalla voisi toimia samat säännöt kuin kaukalossa, eli henkilökohtaisuuksiin ei mennä. Perhe, sukulaiset ja muut jätetään rauhaan. Vaikka Tyrväinen sikaili, ei sitä hänen läheisille tarvitse kostaa.

Seuraavassa paikallisessa Tyrväistä pitää käydä tönimässä, jututtamassa ja lopulta pyytämässä lupaa tanssiin. Jos lupaa ei heltiä, voidaan Tyrväinen tuomita mikkihiireksi joka ei vastaa teoistaan mutta jos lupa heltiää palauttaa Tyrväinen edes vähän kunniaansa mun silmissä, kävi tappelussa miten tahansa. Toivon mukaan Kanki keinuttelee Tyrskyä hetken, kunnes päättää herkän hetken jään tasoon ylettyvällä taivutuksella. Mä antaisin kymmeneeeen. Mm, siinä olisi töpinää tötterössä.
Titta på ylähylly!

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #322 : Marraskuu 15, 2015, 20:25:44 »
Ollaan näköjään saatu huomiota Ilveksen foorumilla. http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=1227.msg96741;boardseen#new

Miten meni paikallispelin kommentointi noin niinku omasta mielestä?

Haha jatkoajassakin vähintään puolet Ilveskirjoittajista on pelkkiä trolleja joten naurattaa aikalailla nämä henkisesti kypsempiä-läpät..

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #323 : Marraskuu 15, 2015, 20:31:21 »
...Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.

Sama myös minulla. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa Ilveksen hiekkalaatikkoa ja ei siellä meidän porukkaa kirjoittele ja röllää. Kaipa nuo 2 nimimerkkiä käyvät täällä purkamassa pahaa oloansa, kun vaikuttavat aikuisilta miehiltä.
Mää oon kirjottanu sinne muutaman kerran :)
Kyllä siellä tapparalaisia on ja toivottavasti kuulut niihin jotka avoimesti ovatkin sitä, eivätkä toimi muka ilvesläisinä trolleina.
Olen siellä samalla nimimerkillä kun täälläkin. Jo ensimmäisessä viestissäni kerroin mistä leiristä olen :) Eipä sinne ole kyllä paljon tullu kirjoteltua toistaiseksi.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #324 : Marraskuu 15, 2015, 20:37:39 »
Ollaan näköjään saatu huomiota Ilveksen foorumilla. http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=1227.msg96741;boardseen#new

Miten meni paikallispelin kommentointi noin niinku omasta mielestä?

Tuo on aikamoinen lasten hiekkalaatikko tuo foorumi, vuosikymmenien katkeruus näkyy monessa Ilves-veljessä siellä. Onneksi meillä täällä on sentään jotain tasoa keskustelussa.

Tyrväinen kyynerpäällä päähän. Kevyttä paskaa. Tappakaa se. - KILO

Kyrväinen saatana hakkas maassa Bonsaa ja Kuuselaan taklaus päähän. ***** sika pitäs teurastaa. - Labrys

Jos joku tietää Tyrväisen kotiosoitetta, niin saa laittaa YV:tä! - #51

Oma Gratton tarvittais jotta noi rotat vois ajella nii kylmäks ettei kaukaloo enää koskaa palaa. - weedee

Mitä helvettiä? Tottakai toi pitää kostaa. Otetaanko joka osa-alueella turpaan,pelillisesti ja henkisesti? Onko se jotenkin ylevää, että siedetään mitä vaan kun ollaan moraalisesti oikeassa?
Nyt jumalauta ilveksen ykköstähti Toivonen tähtäimeen ja hakataan se ******* sieltä kentältä! - miolta

Hahah, Kantola sai kiekon kaulaan. - KILO

Pelin hengen mukaisesti Kankaanperä voisi vaikka noutaa Mustosen. Tai Toivosen. Molemmat käy. *hymiö* - porkkanapöksy

Hemmetin kanki! Tollanen pitää tehdä niin, että sieltä ei nousta enään! Olisi ollu oiva kosto. - weedee

Toivon Tyrväiselle pelkkää pahaa. Kuvitella, että olin hetkellisesti jopa sitä mieltä, että hieno homma Tyrväiselle isyys. Onnea jne. Paskat. Toivottavasti on vaikee kakara. - KILO

Totta. Toivottavasti koliikkipentu - Maikkeli

Ja kohtelun. Toivottavasti tuo mulQ lanataan seuraavassa paikallispelissä vähintään loppukaudeksi saigonille. Ihan sama vaikka tulis minkä verran penalttia - Simoes

Niinpä. Olisko aika ilpanamyönteistenkin kaivaa pää hanurista ja lopettaa nää "vahva ilves on myös Tapparan etu lässytykset". Mut on kasvatettu vihaan tota paskasakkia vanhaan peri tamperelaiseen malliin, taitaa nää ilvemyönteiset asustella jossain muualla. - Labrys

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ainoa oikea tuomio olisi, että saisi takas sellaisen tärskyn, ettei se enään koskaa nouse jäältä. En tiedä vähää aikaa toista noin kuvottavaa rottaa.

Niin monta kertaa se on päässy kokeilee päättää toisen uraa joten ei mitää sääliä vaikka kävisi mitä hänelle itselleen. weedee

Juuri näin. Turha tulla tänne heitteleen väärien lasien värittämää tarinaa mm tappotaklauksista yms. Pahemminkin ipanoille olisi askissa voinut käydä, jos oikeus olisi toteutunut Tapparan pelaajien toimesta. Mutta ollaan tuollaisen sonnan yläpuolelle onneksi. - KPH"

Ei ole sitten kyllä hääppöinen taso mitä kerrot. Kertonee toki jo jotain ihmisestä noiden nimimerkkien takaa. Näyttää moderointi olevan samaa tasoa, kun kyseiset janarit ei edes kirjoituskieltoja tuollaisista saa.

Osaan arvostaa kovaa työmäärää ja omistautumista itse oikeaksi kokemansa asian eteen riippumatta olenko itse saman tarkoitushakuisen agendan takana. Joten onnittelut kovasta työstä, itse en jaksaisi Ilves-veljien foorumia tuolla tarmolla selata, mikä ehkä kertookin oleellisen.
Joo, aika huvittavaa ku joku jaksaa nähdä vaivaa moisesta. Aika ymmärrettävät reaktiot tunnekuohuissa, ihmisestä sinänsä ne ei kerro mitään. Voin vain kuvitella hiekkalaatikon reaktiot vastaavasta. Tappara vs. Ilves tunne/viha suhde on ihan normaalia, kun se pysyy puheessa/kirjoituksessa. Omaa kirjoitustani voin tarkentaa, että vihani, inhoni varmaan enemmän, koskee organisaatiota. Hyvä kaverini on ilvesläinen, osataan naljailla sopivasti ja pitää turpa kiinni tarvittaessa. Itse ainakin elän niin tunteella pelissä, että ymmärrän hyvin muittenkin kommentteja tuossa tilanteessa.
Tyrväiselle toivon pitkää kakkua, kun on moninkertainen uusija, vaikka tuskin se mitään oppii kuitenkaan. Seuraavassa kohtaamisessa sitten se TEURASTETAAN! Jokainen voi sitten miettiä tarkoittaako kirjaimellisesti sitä.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #325 : Marraskuu 15, 2015, 20:54:28 »
-Naapuriseurasta- mitä pervoo tyydytystä sä saat käydä kirjoittelemassa Tapparan fanisivuille. Ehdotankin, että  palstan sääntöihin tulisi tulla kohta jossa käyttäjän paljastuessa Ilveksen kannattajaksi poistettaisiin kirjoitusoikeudet pysyvästi.

Mua ainakin risoo meidän foorumilla lukea Ilvesläistä propagandaa.

Pistänkin oman jäsenyyteni tänne harkintaan, mikäli ja sikäli sinä saat täällä jatkaa tätä omaa Ilveshenkistä puuhasteluasi.

Nähdäkseni Ilvesfoorumilla oli nimenomaan ylläpidon toiveissa jossakin vaiheessa, että kaikki tapparalaiset poistetaan / tapparaa symppaavat poistetaan ilvesfoorumilta.
Minä tosin itse ihan pidän Naapurista ja Naapuriseurasta. He puhuvat ihan asiallisia 95% ajasta ja eivät nyt suoranaisesti provoakaan täällä.
Itsellä on sellainen tilanne, että oma pikkuveli esimerkiksi jostain kummallisesta syystä kannattaa Ilvestä ja näin perherauhan nimissä ollaan yleensä jätetty ns. negatiivinen ja sulkeva kannattaminen kokonaan pois.


Itse tulen kannustamaan Tapparaa ainoastaan positiivisella tavalla - nyt ja jatkossa. Tapparan kannattaminen ei minulle tarkoita sitä, että voiton hetkellä mennään ilkkumaan ja häviön hetkellä jäädään huutelemaan perään. Onnitellaan voittajaa, mennään eteenpäin ja keskustellaan asiallisesti.

Miksi kannattamisen pitää olla niin sulkevaa? En puhu nyt pelkästään meistä tai ipalaisista, mutta itse en oikeasti jaksa mitään veriviholliskuvaa maalailla, kun saman kaupungin porukoita kuitenkin ollaan. Kaukalossa mennään täysilä ja kannatetaan omaa joukkuetta viimeiseen asti positiivisella tavalla, mutta kaukalon ulkopuolella keskinäisen kilpailun toisella puolella on rehellinen kilpailu ja toisen paremmuuden tunnustaminen, silloin kun se on tarpeellista.

En ymmärrä, miksi meidän täällä pitäisi rajoittaa keskustelua yhtään mitenkään. Ilvesläiset voivat minun puolestani tulla tänne kertomaan omia näkemyksiään, jos itse kokevat sen viisaaksi ja tarpeelliseksi, vaikka uskoakseni meidän teemat eivät välttämättä ole ipalaisten mieleen ja heidän kannaltaan kovin kiinnostavia, ihan kuin ilvesfoorumi ei ole meillekään kovin kiinnostava. Yhtä kaikki mielestäni sulkeva kannattaminen voitaisiin jo viimein lyödä unholaan ja antaa fanittamisen olla kaikissa olomuodoissa läsnä. Keskinäiset kilpailu kuuluu asiaan, mutta rajansa kaikella. Respect.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #326 : Marraskuu 15, 2015, 21:05:10 »
Noniin ei siinä sitten mitään. Keskustelkaa te jatkossa täällä Ivesläisten kanssa. Adios.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2015, 21:10:07 kirjoittanut Linden #16 »
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #327 : Marraskuu 15, 2015, 21:18:20 »
Noniin ei siinä sitten mitään. Keskustelkaa te jatkossa täällä Ivesläisten kanssa. Adios.
Joo, ei jumalauta tu mitään jos jotkut hiekkalaatikolta karanneet valtaa Tapparan keskustelut. En kyllä hyvällä tahdollakaan osaa toivoa mitään hyvää Ilvekselle ja tänne kitisevät kannattajansa vaan nostaa vihaa.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #328 : Marraskuu 15, 2015, 21:18:57 »
No johan on, jos menetetään yksi palstan kantavista voimista tällaisen takia. :( Musta olisi vaan järkevämpää, että ne joita tämä ketju ei miellytä jättäisivät tämän lukematta. Varmasti 99 prosenttia palstan sisällöstä on kuitenkin täyttä Tapparaa.

Edit. peterralta vahvaa tekstiä pari viestiä ylempänä
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 15, 2015, 21:23:02 kirjoittanut Axe Boobs »

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2015-2016
« Vastaus #329 : Marraskuu 15, 2015, 21:21:52 »
Toivottavasti ei menetetä Lindeniä tämän takia ja jos se on vaakakupissa toisella puolella niin sitten kyl ehdottomasti Naapuri ja Naapuriseurasta ulos foorumilta.

Siis mitenkään aiempaa kantaani muuttamatta, mutta mikäli valintatilanteeseen joudutaan niin sitten nuo kaksi ulos.