Kirjoittaja Aihe: Pekka Saravo  (Luettu 239582 kertaa)

Poissa Number7

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 744
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #360 : Tammikuu 09, 2013, 11:12:15 »
Pakko nyt kehua, kun miestä on alkukaudesta (sekä viime kaudella) tullut niin paljon suolattua.

Oli tosiaan kauden alussa syvähorroksessa muun joukkueen tavoin. Pelaaminen oli hidasta ja Peksi oli jatkuvasti myöhässä tilanteista, joka aiheutti jatkuvasti vaaratilanteita omassa päässä. Joutui lisäksi jatkuvasti roikkumaan vastustajissa kun  ei meinannut pysyä perässä. Nyt viimeisimmissä peleissä mitä itse olen nähnyt on pelannut pääosin ihan hyvin. Ei ole erottunut juurikaan joukosta, mikä on puolustavan pakin kohdalla erittäin hyvä asia. Kun vertaa puolustustyöskentelyä varsinkin hasardiherkkään kolmikkoon Aalto/Leimu/Halme, on mielestäni erittäin tärkeää, että Saravo pystyisi pelaamaan suht ehjän kauden. Saravo ei tosiaan häikäise kentällä mitenkään, mutta hänen ei tarvitsekaan. On tällä hetkellä tärkeä pala puolustusta. Jatka samaa rataa Peksi !

Poissa Puumaila6

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #361 : Tammikuu 11, 2013, 23:11:13 »
Tapahtuko peksille mitää pahempaa ku tuli se taklaus leukaan?ainakin hetken päästä oli yyveessä

Poissa TAPPARA 16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 701
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #362 : Tammikuu 18, 2013, 21:28:02 »
Hyvä ehjä peli Peksiltä tänään. Bonuksena erittäin hyvää alivoimaa. Kevättä kohti Sarajevooo :)

Poissa Hatchetman

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 258
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #363 : Tammikuu 18, 2013, 21:45:05 »
Omassa päässä hyvä peli Peksiltä...ekassa erässsä vähän "sarajevoo"...mutta loistavaa alivoimaa ja oman pään peliä se 45 minuuttia lopusta. Eikä Peksiltä voi enempää vaatia!

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #364 : Tammikuu 18, 2013, 23:30:17 »
Jumalauta Saravo pelaa tällä hetkellä älyttömän hyvää oman pään peliä! Parasta Peksiä moneen vuoteen.
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #365 : Tammikuu 18, 2013, 23:34:19 »
Kokenut maajoukkuepakki näytti tänään parastaan. Löytämässä hyvän vireen nyt kun kevät lähestyy!

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #366 : Tammikuu 22, 2013, 22:12:21 »
Monesti olen manannut Peksiä tällä palstalla sähköisesti ja katsomossa fyysisesti. Tämän päivän ainoalle plus/miinus -tilaston +3 -miehelle on pakko nostaa hattua. Helvetin kova suoritus jos joukkue voittaa pelin 3-2. Hienoa Peksi.

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #367 : Tammikuu 22, 2013, 22:21:17 »
Monesti olen manannut Peksiä tällä palstalla sähköisesti ja katsomossa fyysisesti. Tämän päivän ainoalle plus/miinus -tilaston +3 -miehelle on pakko nostaa hattua. Helvetin kova suoritus jos joukkue voittaa pelin 3-2. Hienoa Peksi.

Sama.

Tänään Peksi oli helkkarin hyvä. Melkein voisi sanoa Vuorineuvos Tuuran sanoin, "tämä on ilon päivä". Ainut mikä vielä saa niskat jäykäksi on tuo hyökkääminen. Aina punaisella liinat kiinni ja kiekko päätyyn. Tänäänkin oli monta tilaisuutta vetää maalille asti.

Muutaman kerran Leimu pääsi yllättämään paskalla odottamattomalla syötöllä mutta hanskasi nekin. Bravo.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #368 : Tammikuu 22, 2013, 23:36:54 »
Tämän päivän ainoalle plus/miinus -tilaston +3 -miehelle on pakko nostaa hattua
Oli siellä Juhallakin +3.  ;)
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa jallu_tane

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1089
  • My fuckingratulations
    • Profiili
    • Tampereen Tappara
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #369 : Tammikuu 23, 2013, 10:17:55 »

Tänään Peksi oli helkkarin hyvä. Ainut mikä vielä saa niskat jäykäksi on tuo hyökkääminen. Aina punaisella liinat kiinni ja kiekko päätyyn. Tänäänkin oli monta tilaisuutta vetää maalille asti.

Muutaman kerran Leimu pääsi yllättämään paskalla odottamattomalla syötöllä mutta hanskasi nekin. Bravo.

Oon joutunu kanssa pariin otteeseen hieraseen silmiä, kun Peksi on tullut kauheella jalalla kiekon kanssa ylös. Ainoo just mihin en täysin ole tyytyväinen Peksin pelaamisessa, on noi hyökkäyspään ratkasut. Yleensä juuri kiekko päätyyn tai luokaton laukaus ohi/molarin logoon.

Myös Leimu on parantanut lähiaikoina helvetisti. 
"Jos joukkueeseen saataisiin 1 tai jopa 2 Lehterää niin olen varma että pärjättäisiin selvästi paremmin" - iroj

Poissa Paitsio

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 57
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #370 : Tammikuu 23, 2013, 13:39:33 »
Oon joutunu kanssa pariin otteeseen hieraseen silmiä, kun Peksi on tullut kauheella jalalla kiekon kanssa ylös. Ainoo just mihin en täysin ole tyytyväinen Peksin pelaamisessa, on noi hyökkäyspään ratkasut. Yleensä juuri kiekko päätyyn tai luokaton laukaus ohi/molarin logoon.

Toinen jalka kohti kattoo, yhen jalan 10 metrin liuku/latausliike ja TIUKKA rannari suoraan osotteeseen!! Nää alkaa uppoon ihan näillä näppäimillä ja saadaan Pekasta uus täsmäase hyökkäyksiin.

Poissa Tapparammiäs

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 174
  • Morjensta nääs!
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #371 : Tammikuu 24, 2013, 20:20:38 »
Kellään tietoo onko Saravolla jotain vakavaa?
Tapparammiäs

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #372 : Tammikuu 24, 2013, 20:23:12 »
Urholla lipsauttivat, että Peksi on Lauantaina Tappara-HPK pelissä Urhon vieraana. Joten ei vissiin ihan pikku kolhu ole peksillä.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-

Poissa Hatchetman

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 258
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #373 : Tammikuu 24, 2013, 20:36:22 »
Peksi kuntoutuu hyvissä ajoin taas peleihin. Ylävartalovamma. Ei vaan oo fanin homma huudella  enempää laadusta tai pituudesta. Tappara kyllä tiedottaa. Tärkeintä että on täydessä iskussa taas pian. Pelannut joulukuun lopusta asti vaivaisena.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2013, 20:42:25 kirjoittanut Hatchetman »

Poissa Hemuli

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 460
    • Profiili
Vs: Pekka Saravo
« Vastaus #374 : Tammikuu 24, 2013, 20:50:16 »
Olisko se sormi(?) mikä aiemminkin jo oli pipi, kun oli alkuun ilmoitettu parin kuukauden saikulle mut pelasikin samana iltana?
"Ilveksen kannattajien patologiseen kateellisuuteen sekoittunut krooninen vahingonilo yhdistettynä aidon ja oikean kunnioituksen puutteeseen sekä paskaan asenteeseen on kyseisen jengin kannattajien tyypillisin luonteenpiirre." -Kankaantaan profeetta