Pohjaan kommenttini siihen, että millainen tilanne on ollut viimeisen 15v aikana. Kärpät on aina ollut kova juniorituotannon suhteen ja juniorimaajoukkueissa on ollut paljon pelaajia. Tässä näkisin, että Kärpät on pysyvät terävän kärjen kehityksessä ja vastaavalla tasolla, kuin aikaisemmin. Jos mitataan esimerkiksi Tapparan onnistumista junioritoiminnassa C-A juniorien ikäluokissa ja vaikkapa Pohjola- leirityksen osalta, niin alaspäin on tultu roimasti. Esimerkiksi Mäntylän ollessa Pohjola- leirin ikäinen, niin meitä oli melkoinen liuta Pirkanmaalta valtakunnan eliitin tasolla. Nykyään ollaan kaukana tästä ja ikävä tämä on sanoa.
Nykyään olen mukana junioritouhussa toisen sukupolven osalta ja on meillä tekemistä, jos sen kauniisti sanoo. Focus ja strategia puuttuvat, mutta uskon että tilanne muuttuu. Nostin asian siksi esiin, että näen tässä sen tekijän, jonka avulla saadaan jatkossa viirejä kattoon;) Olen itse henkeen ja vereen Tapparan mies, mutta haluan puhua oikeista asioista. Nämä kuuluvat varmasti eri keskusteluketjuun, mutta oleellisia pointteja. Kiitos hienosta kaudesta sekä hienosta tunnelmista erityisesti kotipeleissä...
Ensi vuosi on meidän vuosi!