Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Mitä järkeä on pelata playoffit?

<< < (11/14) > >>

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Huhtikuu 21, 2015, 09:29:26 ---Mulle saa kuittailla vaikka kuinka kolmesta hopeasta, jos sellaiset nyt tulee. Isolla sydämellä Tappara on pelannut ja kaikkensa antanut. Jos se riitä todennäköisesti ainakin 500 000 € kalliimmalla joukkueella operoivia Kärppiä vastaan mestaruuteen, jotka ylipäätään voittavat mestaruuden vain ja ainoastaan yhden ketjun vuoksi, jollaista liigassa ei oo montaa kertaa nähty. Onhan se nyt kauheaa, jos jouduttaisiin häpeämään sitä, että hävitään Suomen parhaalle organisaatiolle jääkiekossa, joka vielä operoi Suomen suurimmilla resursseilla. Ehkä me ollaan suoriuduttu näillä meidän resursseilla ja tällä meidän kauden tarinalla ihan riittävän hyvin kuitenkin. Voin pää pystyssä olla ylpeä tästä joukkueesta, vaikka he sitten lopulta venyisivät "vain" hopeaan. Syksyn vaikeuksien jälkeen se olisi ehdottomasti voitettu hopea.

--- Lainaus päättyy ---

Todellakin hyvä kirjoitus peterra. Kausi jää joka tapauksessa reilusti plussan puolelle kävi miten kävi, ollut monenlaista alhoa,nousua ja dramatiikkaa. Ehkä vielä yksi nousu edessä.

Andy:
Hopea on aina hävitty mitali ja kahden sellaisen jälkeen se ei lämmitä eikä tyydytä ketään. Jos lämmittää, niin on väärässä tehtävässä, tämän joukkueen ainoa tavoite on voittaa kultaa ja siihen on onneksi vielä ihan ok mahdollisuudet.

futis:
Ehkä tämä johtaa jälleen vittuiluun, mutta vaikea edelleenkin ymmärtää miten kukaan voi pitää tätä tapaa hyvänä mestaruuden ratkaisemiseen. Vaivaiset viisi ottelua seitsemästä ratkesi kultaisiin maaleihin, kyllähän tällä tavalla selviää mikä joukkue oli oikeasti menneen kauden paras.

Labrys:
Ehkä tää ny tosiaan ei oo hyvä hetki. Mieti itse. Mua ei pätkääkään kiinnosta sun aivotukses.

Messi:
Eikö tätä tyhjänpäiväistä topiccia saa suljettua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta