Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Ihan turha Tapolaa tai Metsolaa syyttää pelkästään tästä. Kyllähän meijän johtavat pelaajat ovat niin munattomia tällä hetkellä, malinen, kuusela, peltola, kanki, saravo, järvinen kaikki niin ***** huonoja ettei mitään järkeä. Ei tunnetta ei mitään. Ymmärrän joskus vaikeeta mutta tää hiihtely näyttää enemmän harkkapeleiltä kuin pleijareilta. Hävettää.
Nyt valitettavasti näkee kilometrin päähän kuinka Tapola panikoi ja sählää. Ihan hölmöön aikaan aikalisa,
Seuraavaan kokoonpanoon kiitos JMJ laituriks. Green ylemmäks ja Rauhala neloseen. Ja kenttiä vois herätellä. Saravon vois köyttää jääkoneeseen.
Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Maaliskuu 26, 2015, 20:48:12Nyt valitettavasti näkee kilometrin päähän kuinka Tapola panikoi ja sählää. Ihan hölmöön aikaan aikalisa, No näkemys tuokin, mutta Suikkasen mielestä se oli oivallus ottaa pian mainoskatkon perään.
Lainaus käyttäjältä: juti - Maaliskuu 26, 2015, 21:02:47Ihan turha Tapolaa tai Metsolaa syyttää pelkästään tästä. Kyllähän meijän johtavat pelaajat ovat niin munattomia tällä hetkellä, malinen, kuusela, peltola, kanki, saravo, järvinen kaikki niin ***** huonoja ettei mitään järkeä. Ei tunnetta ei mitään. Ymmärrän joskus vaikeeta mutta tää hiihtely näyttää enemmän harkkapeleiltä kuin pleijareilta. Hävettää.Juuri näin. Metsola ei voi tehdä maaleja eikä Tapola pääse kentälle lainkaan. Hakisin perimmäistä syytä peli-ilmeen puuttumiseen johtavista pelaajista. Aika omituiselta tuntuu, ettei juuri esimerkiksi nuo mainitsemasi pelaajat tunnu taistelevan yhdessäkään vaihdossa oikein millään tasolla. Ainoa, joka näytti tänään ammattilaiselta oli Green.
No näkemys tuokin, mutta Suikkasen mielestä se oli oivallus ottaa pian mainoskatkon perään.
Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.
Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 26, 2015, 21:51:28Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.Joo, todellakin. Jos ei neljännessä pelissä putkeen tajua reagoida heti alussa kun ollaan taas kanveesissa niin voi lähteä mun puolesta vaikka Mestikseen reenaileen valmentamisen saloja.
Lainaus käyttäjältä: bastardo - Maaliskuu 26, 2015, 21:59:09Lainaus käyttäjältä: Messi - Maaliskuu 26, 2015, 21:51:28Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.Joo, todellakin. Jos ei neljännessä pelissä putkeen tajua reagoida heti alussa kun ollaan taas kanveesissa niin voi lähteä mun puolesta vaikka Mestikseen reenaileen valmentamisen saloja.No oikeastaan peli pitäs alottaa aikalisällä. Kun taitaa jo ensimmäisessä vaihdossa mennä omiin.