Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu
Tapolalle het kenkää!
Rouhija:
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 05, 2014, 19:11:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: porkkanapöksy - Joulukuu 05, 2014, 18:30:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wire - Joulukuu 05, 2014, 18:28:31 ---Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?
--- Lainaus päättyy ---
Luulen kyllä, että päätös on jo tehty ja fudut tulee lopputuloksesta riippumatta.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Tuskinpa tällä illlalla mitään merkitystä oikeasti on jos koko hallitus Jyväskylään on lähtenyt.
Mitä se voitto Jyp enään muuttaisi? Niimpä, ei mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti ei muuttaisi, ei sillä että se voitto sieltä tulisi.
gatecrasher:
--- Lainaus käyttäjältä: Rouhija - Joulukuu 05, 2014, 19:40:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 05, 2014, 19:11:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: porkkanapöksy - Joulukuu 05, 2014, 18:30:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wire - Joulukuu 05, 2014, 18:28:31 ---Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?
--- Lainaus päättyy ---
Luulen kyllä, että päätös on jo tehty ja fudut tulee lopputuloksesta riippumatta.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Tuskinpa tällä illlalla mitään merkitystä oikeasti on jos koko hallitus Jyväskylään on lähtenyt.
Mitä se voitto Jyp enään muuttaisi? Niimpä, ei mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Toivottavasti ei muuttaisi, ei sillä että se voitto sieltä tulisi.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös Hirvonenkin saanut monoa voitetun pelin jälkeen kaudella 2011-12.
coly:
Sai Hirvonen monoa voittopelin jälkeen. Siitä mulla on faktatietoa et Dufva oli valittu ja sopparin tehnyt ennen tuota Tps-peliä.
porkkanapöksy:
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 05, 2014, 20:08:42 ---Sai Hirvonen monoa voittopelin jälkeen. Siitä mulla on faktatietoa et Dufva oli valittu ja sopparin tehnyt ennen tuota Tps-peliä.
--- Lainaus päättyy ---
Tilanne varmaan hyvin lähellä samaa nyt. Näkee kyllä Tapolan ilmeestä että tää oli tässä.
Eki:
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Joulukuu 05, 2014, 20:08:42 ---Sai Hirvonen monoa voittopelin jälkeen. Siitä mulla on faktatietoa et Dufva oli valittu ja sopparin tehnyt ennen tuota Tps-peliä.
--- Lainaus päättyy ---
Näin se meni ja jos tapola tänään saa potkut niin ilmeisesti tämä on tapparan tapa.. Eli ei harrasteta sitä että valmentaja saa potkut ennen ku seuraaja on tiedossa vaan että valmentaja saattaa vetää useammankin pelin niin että on jo päätetty että valmentaja vaihtuu..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta