Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tapolalle het kenkää!

<< < (99/161) > >>

weedee:
Olen kuullut, että tää peli voi päättyä miten vaan niin Karri Kivi korvaa. Sopimus allekirjoitettu.

Wire:

--- Lainaus käyttäjältä: weedee - Joulukuu 05, 2014, 18:42:59 ---Olen kuullut, että tää peli voi päättyä miten vaan niin Karri Kivi korvaa. Sopimus allekirjoitettu.

--- Lainaus päättyy ---

Mä kuulin että Pat Quinn on noussut haudasta Tapparan vuoksi ja tulee nostamaan meidät taas mestarisuosikiksi.

Globe:

--- Lainaus käyttäjältä: weedee - Joulukuu 05, 2014, 18:42:59 ---Olen kuullut, että tää peli voi päättyä miten vaan niin Karri Kivi korvaa. Sopimus allekirjoitettu.

--- Lainaus päättyy ---

Varma tietoko ?   :o

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: porkkanapöksy - Joulukuu 05, 2014, 18:30:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Wire - Joulukuu 05, 2014, 18:28:31 ---Jos jostain syystä tänään voitetaan niin tuo peli on silti ihan sitä samaan pskaa. Onko Leinonen ja hallitus yhden voiton jälkeen tyytyväinen jonka jälkeen Tapola saa valmentaa rauhassa?

--- Lainaus päättyy ---

Luulen kyllä, että päätös on jo tehty ja fudut tulee lopputuloksesta riippumatta.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. Tuskinpa tällä illlalla mitään merkitystä oikeasti on jos koko hallitus Jyväskylään on lähtenyt.

Mitä se voitto Jyp enään muuttaisi? Niimpä,  ei mitään.

Eki:
Kyllä se taitaa niin olla että ellei tappara pelaa ihan maagisia kahta erää niin kenkää tulee tänään...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta