Kirjoittaja Aihe: Masi Marjamäki  (Luettu 196274 kertaa)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #135 : Lokakuu 03, 2014, 02:59:44 »
Keskustelua aukes (taas) tuosta tekniikan puolesta, eikä mun mielestä ollenkaan turhan takia.
Tarkoitatko tekniikalla käytettyjä laitteita vaiko kuinka niitä käytetään?
Ei noi minun mielestä ole huonoja. Mitä padilla zoomasin niin ihan terävänä säilyi kuvanlaatu ja puhekin kuulu jopa tästä läpyskästä hyvin. Ei taustameteliä. Laitteistona saattaa olla videokykyinen digikamera johon kytketty lisämikrofoni&kauko-ohjain  systeemi. No, en o asiantuntija.
Naapurileiriin verrattuna niille viimeeks tulleen pelaajan haastattelussa oli huono äänitys, taustameteliä.

Masin tapauksessa, sisältö oikeen hyvää kuultavaa.
https://www.youtube.com/watch?v=M5AjrIZPWWI

Onhan tuo kuva nyt vähän eri sorttia. Taustahälyä kuuluu koska on taustahälyä. Ei sen kummempaa. Itse haastatteluhan nyt on aika lailla sitä itseään.

Kuva voi olla eri sorttia, mutta paljon miellyttävämpi tuota Marjamäen haastattelua on kuunnella, kun ei oo taustahälyä ja ääni on kuitenkin muuten vähintään yhtä selkeä kuin tuossa. Hyvä että ollaan edes jotain tehty ja menty jo reippaasti eteenpäin siitä mitä näiden haastattelujen tekniikka on ollu. Tietenkin kehitystä saa jatkaa edelleen.

Itse aiheeseen, kyllä nousi mielenkiinto paljon nyt kun saadaan Masi askiin! Toivottavasti se näkyis jollain tavalla yleisössä ja joukkueessakin!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2014, 03:07:19 kirjoittanut axe86 »

Poissa Jarzo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3382
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #136 : Lokakuu 03, 2014, 20:11:18 »
Ihan ok esitys Masilta, erottui kyllä massasta...

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #137 : Lokakuu 03, 2014, 20:54:19 »
Ihan ok esitys Masilta, erottui kyllä massasta...

Samat sanat.... jäi mieleen ja hyvällä yrityksellä verrattuna muihin.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #138 : Lokakuu 03, 2014, 21:02:35 »
Kai sitä voi huolissaan olla, kun kaksi kautta pelaamatta ollut Ilveksen mies on joukkueen yritteliäin pelaaja. Hyvä peli Masilta. Ei ollut kaukana ensimmäinen maalikaan, kun pääsi maalinedessä (voisi muutkin kokeilla maalille menemistä) sutimaan kiekkoa.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #139 : Lokakuu 03, 2014, 21:57:47 »
Kai sitä voi huolissaan olla, kun kaksi kautta pelaamatta ollut Ilveksen mies on joukkueen yritteliäin pelaaja. Hyvä peli Masilta. Ei ollut kaukana ensimmäinen maalikaan, kun pääsi maalinedessä (voisi muutkin kokeilla maalille menemistä) sutimaan kiekkoa.
Samoin fiiliksin. Joko tyytyväinen, että Masi jo nyt noin isossa roolissa ja yllättävän hyvin mukana TAI harmissaan joukkueen puolesta kun tuollainen vemppasarjalainen heti noin hyvin mukana. Valitsin positiivisen ajattelun tämän muun ### ohella.

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #140 : Lokakuu 03, 2014, 22:04:16 »
Itsekin olin jopa yllättynyt Masin esityksestä. Oikeastaan ainoa Tapparan pelaaja, joka meni sinne maalin edustalle tekemään hommia.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #141 : Lokakuu 03, 2014, 22:19:30 »
Itsekin olin jopa yllättynyt Masin esityksestä. Oikeastaan ainoa Tapparan pelaaja, joka meni sinne maalin edustalle tekemään hommia.

Muut tuntevat jo joukkueen kyvyt ja tietävät, että kiekkoa sinne ei saada. Masikin oppii sen kyllä vielä, älä huoli. :) Sinne on turha mennä, kun siellä ei oo mitään mitä laittaa maaliin. :D

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #142 : Lokakuu 04, 2014, 18:22:13 »
Jumalaare, olen positiivisesti yllättynyt Masin otteista. Epäilin miehen tarvitsevan enemmän pelejä liiga-tason tuntuman löytymiseen, mutta kaveri on parin vuoden tauon jälkeen ollut näissä kahdessa pelissä Tapparan nopein hyökkääjä, ja tuonut hyökkäykseen paljon kaivattua juonikkuutta. Mies on heti ylivoimassa ja tänäänkin tepsiä vastaan lopun ratkaisun hetkillä jäillä, eli valmennukselta tulee heti luottoa. Luistelu vaatii vielä työstöä, sillä Masi on turhan helposti pötköllään, mutta eiköhän nämä hommat korjaannu kun rutiinia kertyy lisää.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 05, 2014, 14:39:13 kirjoittanut bastardo »
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #143 : Lokakuu 04, 2014, 18:27:11 »
Mies on ollut Metsolan ja Jormakan ohella ehkä ainoita valopilkkuja koko joukkueessa. Helvetti Tapola, ylempiin kenttiin miestä nyt jo, kun peli on tätä luokkaa joukkueella !

Poissa LK

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 32
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #144 : Lokakuu 04, 2014, 19:17:44 »
Ite oon ainakin helvetin ilonen tästä hankinnasta, aluks vastustelin vahvan ipa taustan takia, mutta pakko sanoo että kova on kaveri vääntämään ja varmaan Metsolan ja Jormakan ohella Tapparan parhaita jäällä. Kiitos Masi.

Poissa wild

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 251
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #145 : Lokakuu 17, 2014, 20:13:38 »
pieni juttu,  mutta telkkarin välityksellä oli hieno nähdä jormakan maalin jälkeen kuinka rajusti Marjamäki juhli vaihtopenkillä! Tähän kaveriin ainaki ite oon tykästyny täysin.

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #146 : Lokakuu 17, 2014, 20:26:28 »
pieni juttu,  mutta telkkarin välityksellä oli hieno nähdä jormakan maalin jälkeen kuinka rajusti Marjamäki juhli vaihtopenkillä! Tähän kaveriin ainaki ite oon tykästyny täysin.
Tuntuu tulevan myös juttuun tyyppien kanssa ja toi heti ekasta pelistä lähtien askiin, jos ei nyt johtajuutta, niin jotain sen suuntaista.

Kärpät-peli antoi olettaa, että sieltä syvyyksistä voisi alkaa pikkuhiljaa löytyä sitä suoraviivaista, luisteluvoimaista Marjamäkeä. Ajan kanssa, suunta on kokonaiskuvassa oikea.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa Kirvesrinta75

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #147 : Lokakuu 17, 2014, 21:16:47 »
Kuten edellä mainittiin: tulossa on. Huomioni kiinnittyi tänään myös "peliin pelin sisällä" tämän kaverin kohdalla. Loistavaa kurinalaisuutta ja joukkueelle pelaamista. Teki mitä pyydettiin = meni maalille. Hakattiin muutaman kerran kuin "vierasta sikaa" ennen ja jälkeen vihellyksen ja jätkä lähti pää pystyssä vaihtoon ilman takaisinantoja. Ei jäänyt valittamaan, eikä ottanut tyhmiä jäähyjä. Jäätävän ammattimaista.

Poissa Täikampa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 572
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #148 : Lokakuu 17, 2014, 21:28:16 »
Alkaakohan Masilla kroppa kestämään jo kunnon kontaktejakin, kun vähän taklaustakin viritteli kolmannessa erässä. Kiirettä ei ole, koska suunta tuntuu olevan kokoajan ylöspäin, mutta ei meinaa malttaa odottaa, että pystyy vetämään enemmänkin kunnon pommeja.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili
Vs: Masi Marjamäki
« Vastaus #149 : Lokakuu 17, 2014, 21:40:58 »
pieni juttu,  mutta telkkarin välityksellä oli hieno nähdä jormakan maalin jälkeen kuinka rajusti Marjamäki juhli vaihtopenkillä! Tähän kaveriin ainaki ite oon tykästyny täysin.

Olen myös innoissani Masin hankinnasta. Mitään en odottanut noin pitkän loukkaantumisen jälkeen, mutta hyvää jälkeä tekee kaukalossa ja vielä näin nopeasti paluun jälkeen.

Maalin räppääminenkin oli tänään lähellä. Tästä miehestä on vielä jatkossakin iloa.