Kirjoittaja Aihe: Patrik Laine  (Luettu 343054 kertaa)

Poissa Pipa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #615 : Syyskuu 16, 2015, 20:52:57 »
itse asiassa 2 viimeistä maalia.

Poissa Puolesta

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 197
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #616 : Syyskuu 16, 2015, 20:55:22 »
Jatkoaika nyt oli sellaista hurlumheita, että sitä en laskenut.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #617 : Syyskuu 16, 2015, 20:58:22 »
itse asiassa 2 viimeistä maalia.

Okei siis trollailetko nyt tahallaan vai etkö tosissaan ymmärrä? Mietitään tilanne jossa Aallolla kiekko omissa ja Laine polkemassa läpi mutta siis sun logiikalla Laineen pitäs vetää jarrut kiinni ja mennä oman äijänsä viereen koska jos tämä vaikka katkaisee Aallon syötön ja pääsee hyökkäykseen on Laine tällöin syyllinen maalin syntyyn?

Poissa Pipa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #618 : Syyskuu 16, 2015, 21:06:56 »
itse asiassa 2 viimeistä maalia.

Okei siis trollailetko nyt tahallaan vai etkö tosissaan ymmärrä? Mietitään tilanne jossa Aallolla kiekko omissa ja Laine polkemassa läpi mutta siis sun logiikalla Laineen pitäs vetää jarrut kiinni ja mennä oman äijänsä viereen koska jos tämä vaikka katkaisee Aallon syötön ja pääsee hyökkäykseen on Laine tällöin syyllinen maalin syntyyn?

En trollaa. Mielestäni Laine olisi voinut pelata tilanteen paremmin 3-1 tilanteessa, nyt heittäytyi jäihin ja ei saanut kiekkoa vaan se meni vastustajalle. 50-60 tilanne, ruudusta helppo sanoa mutta varmasti kentällä eri tilanne.

Poissa Slobo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #619 : Syyskuu 16, 2015, 21:09:51 »
itse asiassa 2 viimeistä maalia.

Okei siis trollailetko nyt tahallaan vai etkö tosissaan ymmärrä? Mietitään tilanne jossa Aallolla kiekko omissa ja Laine polkemassa läpi mutta siis sun logiikalla Laineen pitäs vetää jarrut kiinni ja mennä oman äijänsä viereen koska jos tämä vaikka katkaisee Aallon syötön ja pääsee hyökkäykseen on Laine tällöin syyllinen maalin syntyyn?






Nyt Juti olis hieno kuulla "ammattimiehen" kommentti miten VOITTAVA joukkue pelaa kuvaamasi tilantten ?

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #620 : Syyskuu 16, 2015, 21:12:37 »
Mistä tilanteesta tässä nyt puhutaan. Jatkoaikamaalista, joka oli Tapolan ja Aallon maali, vai 3-2-maalista, joka oli Karhusen maali? Laine ei ollut mielestäni jäällä kummankaan aikana.
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #621 : Syyskuu 16, 2015, 21:21:14 »
Itse ainakin puhun jatkoaika maalista ja ymmärsin että Pipa yritti sitäkin saada Laineen syyksi.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #622 : Syyskuu 16, 2015, 21:22:19 »
itse asiassa 2 viimeistä maalia.

Okei siis trollailetko nyt tahallaan vai etkö tosissaan ymmärrä? Mietitään tilanne jossa Aallolla kiekko omissa ja Laine polkemassa läpi mutta siis sun logiikalla Laineen pitäs vetää jarrut kiinni ja mennä oman äijänsä viereen koska jos tämä vaikka katkaisee Aallon syötön ja pääsee hyökkäykseen on Laine tällöin syyllinen maalin syntyyn?






Nyt Juti olis hieno kuulla "ammattimiehen" kommentti miten VOITTAVA joukkue pelaa kuvaamasi tilantten ?

Siis tuon mun kuvailemani tilanteen? Varmaan niin että Laine polkee läpi ottaa Aallon syötön haltuun ja iskee kiekon reppuun?

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #623 : Syyskuu 16, 2015, 21:24:23 »
Itse ainakin puhun jatkoaika maalista ja ymmärsin että Pipa yritti sitäkin saada Laineen syyksi.

Eikös siellä ollut Järvinen ja Haapala?
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #624 : Syyskuu 16, 2015, 21:26:11 »
Itse ainakin puhun jatkoaika maalista ja ymmärsin että Pipa yritti sitäkin saada Laineen syyksi.

Eikös siellä ollut Järvinen ja Haapala?
Siinä voi helposti erehtyä, kun Laine on niin saman mittainen.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #625 : Syyskuu 16, 2015, 21:32:48 »
Itse ainakin puhun jatkoaika maalista ja ymmärsin että Pipa yritti sitäkin saada Laineen syyksi.

Eikös siellä ollut Järvinen ja Haapala?

En minä tiedä päättelin vaan tästä viestistä:

itse asiassa 2 viimeistä maalia.

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #626 : Syyskuu 16, 2015, 21:48:43 »
Itse ainakin puhun jatkoaika maalista ja ymmärsin että Pipa yritti sitäkin saada Laineen syyksi.

Eikös siellä ollut Järvinen ja Haapala?
Siinä voi helposti erehtyä, kun Laine on niin saman mittainen.

Laine kuitenkin pelasi Plastinon ja Lajusen kanssa? Vai? Mutta oliko se sitten jo hypännyt kentälle ennen tuota maalia? Perkele kun näkisi jostain uusiksi, mutta ei ole highlightsit vielä tulleet. Itse muistan vaan kironneeni sitä, että Aaltoa peluutetaan 3-3:lla, ja heti Aallon menettäessä kiekon, ja näin Järvisen olevan alimpana, mieleni valtasi pettymys, ja totesin, että tämä peli on tässä, ja niinhän se oli. Kai siellä ylhäällä sitten toikkaroi Pate eikä Henkka, lillukanvarsia, sanoisin.
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa Mauno

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
  • A. Siantuntija
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #627 : Syyskuu 16, 2015, 21:52:26 »
Ei ollut Laine kentällä jatkoaikamaalin aikana vaan Järvinen ja Haapala ja toki kapellimestari Aalto.

Jää oli tänään ruudusta katsottuna ja paikanpäältä olleiden mukaan kuraa. Tämä varmasti vaikutti osaltaan siihen, miksi Laineelle tuli muutamia helponnäköisiä kiekon poltteluita lavassa. Muutenkin jäi vähän pelin ulkopuolelle tänään ajoittain, johonka kyllä osittain vaikutti se, että mies oli monta kertaa vapaana mutta ei vain tullut kiekkoa lapaan ja sitten kun se pelattiin niin oli jo hieman myöhäistä muuhun kuin kiekon siirtoon toiselle pelaajalle. Toisin sanoen ei päässyt vauhtiin tyhjästä tilasta ennen kolmatta maalia.

Tässä vielä se: https://www.youtube.com/watch?v=9lkNEd8iMA8

Kyllähän sen jo ajoittain näkee, että vastustaja on laittanut Laineen erityishuomiolle, pariin kertaan tuli heti pari äijää iholle kun Laineelle pelattiin kiekko. Mutta näinhän se tulee menemään NHL:ssäkin joten hyvä oppia jo tässä kohtaa mitenkää karistaa varjostajat kintereiltään.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2015, 21:55:21 kirjoittanut Mauno »

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #628 : Syyskuu 16, 2015, 22:40:41 »
Tsunami vyöryi ja pisti tänään yllättäen muutamankin kunnollisen taklauksenkin. Yksi paha kiekonmenetys, joka kostautui maalina, mutta kuitenkin Ilomäen ketjulla riitti paikkoja (mm.Laineen laukomasta maalivahdista kimmonneesta riparista Peltola maalasi).

Ps.
3 vs 3 jatkoajalla oli niin monta paikkaa molemmissa päissä, että onko lopulta kukaan syyllinen. Oli kyllä vauhtia ja vaarallisia paikkoja, mutta tänään kävi näin ja lopulta  Lukko voitti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2015, 04:42:10 kirjoittanut iceman »

Poissa Mauno

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 84
  • A. Siantuntija
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #629 : Syyskuu 16, 2015, 23:26:23 »
Ps.
3 vs 3 jatkoajalla oli niin monta paikkaa molemmissa päissä, että onko lopulta kukaan syyllinen. Oli kyllä vauhtia ja vaarallisia paikkoja, mutta tänään kävi näin ja lopulta  Lukko voitti.
Varmaan päällimmäisenä ihmisillä kismittää Aallon kohdalla se, että miksi ylipäätään laitettiin kentälle 3vs3:ssa joka suosii sellaisia pelaajatyyppejä joka Aalto ei todellakaan ole. Mutta ehkäpä valmennus tiesi paremmin. Oliko muut nopeammat/taitavammat pelaajat sitten niin piipussa siinä kohtaan kun oltiin menty jo muutama minuutti päästä päähän samalla kun eilisen pelin maitohapot varmasti painoivat joillakin.