Kirjoittaja Aihe: Patrik Laine  (Luettu 343034 kertaa)

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #255 : Syyskuu 27, 2014, 20:42:51 »
Voisko joku vähän vertailla Lainetta Puljujärveen. Missä parempi, huonompi...
Itse olen niin välttänyt meidän Talentin näkemisen, että kiinnostaa onko edes lähes yhtä hyvä kuin Puljujärvi.
Puljujärvi voi olla ensikaudella Liigan parhaimpii hyökkääjiä ellei paras.

Mistä päättelet että Puljujärvi olis parempi ku Laine? Laineen tehot u17 majussa7 peliä 12+5 kun taas Puljujärvi 7 ottelua 4+4.. Ja muutenkin Laine iskeny kovempia tehoja ku Puljujärvi

Poissa 30#

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 426
  • Anze Kopitar*Aleksander Barkov*Teemu Selänne
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #256 : Syyskuu 27, 2014, 21:06:59 »
Voisko joku vähän vertailla Lainetta Puljujärveen. Missä parempi, huonompi...
Itse olen niin välttänyt meidän Talentin näkemisen, että kiinnostaa onko edes lähes yhtä hyvä kuin Puljujärvi.
Puljujärvi voi olla ensikaudella Liigan parhaimpii hyökkääjiä ellei paras.

Mistä päättelet että Puljujärvi olis parempi ku Laine? Laineen tehot u17 majussa7 peliä 12+5 kun taas Puljujärvi 7 ottelua 4+4.. Ja muutenkin Laine iskeny kovempia tehoja ku Puljujärvi

No vastataan nyt tähän sitten. Päättelin ihan siittä että saa olla sitten aika kova peluri jos Puljujärvee parempi on. Eli itselläni on vain puljujärvestä näköhavaintoja ja olen ällistellyt kuinka kova hän on jo tossa iässä ja nyt pähkäilen että onko meilläkin noin kova peluri.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #257 : Syyskuu 27, 2014, 22:12:29 »
Voisko joku vähän vertailla Lainetta Puljujärveen. Missä parempi, huonompi...
Itse olen niin välttänyt meidän Talentin näkemisen, että kiinnostaa onko edes lähes yhtä hyvä kuin Puljujärvi.
Puljujärvi voi olla ensikaudella Liigan parhaimpii hyökkääjiä ellei paras.
Mistä päättelet että Puljujärvi olis parempi ku Laine? Laineen tehot u17 majussa7 peliä 12+5 kun taas Puljujärvi 7 ottelua 4+4.. Ja muutenkin Laine iskeny kovempia tehoja ku Puljujärvi
No vastataan nyt tähän sitten. Päättelin ihan siittä että saa olla sitten aika kova peluri jos Puljujärvee parempi on. Eli itselläni on vain puljujärvestä näköhavaintoja ja olen ällistellyt kuinka kova hän on jo tossa iässä ja nyt pähkäilen että onko meilläkin noin kova peluri.

Molemmat nähty ja tiedetään jollain tasolla.
Taitavia kavereita molemmat. Puljujärvellä rennompi, ei niin ylimielinen ote tekemiseen. Laineella enemmän omat pisteet mielessä ja taustajoukkojen paine aiheuttamassa ongelmia. Laine suoraviivaisempi snaipperi, Puljujärvi virtuoosi ja syöttäjäkin.
Vaikea sanoa kumpi olis parempi. jos pitää lyödä veto kumpi menestyisi terneenä NHLssä niin Puljujärvelle rahat.

Mode-edit: Oli kirjoitettu lainauksen sisään
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2014, 22:20:49 kirjoittanut Screamager »

Poissa Juissi

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 299
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #258 : Syyskuu 28, 2014, 03:59:57 »
Voisko joku vähän vertailla Lainetta Puljujärveen. Missä parempi, huonompi...
Itse olen niin välttänyt meidän Talentin näkemisen, että kiinnostaa onko edes lähes yhtä hyvä kuin Puljujärvi.
Puljujärvi voi olla ensikaudella Liigan parhaimpii hyökkääjiä ellei paras.
Mistä päättelet että Puljujärvi olis parempi ku Laine? Laineen tehot u17 majussa7 peliä 12+5 kun taas Puljujärvi 7 ottelua 4+4.. Ja muutenkin Laine iskeny kovempia tehoja ku Puljujärvi
No vastataan nyt tähän sitten. Päättelin ihan siittä että saa olla sitten aika kova peluri jos Puljujärvee parempi on. Eli itselläni on vain puljujärvestä näköhavaintoja ja olen ällistellyt kuinka kova hän on jo tossa iässä ja nyt pähkäilen että onko meilläkin noin kova peluri.

Molemmat nähty ja tiedetään jollain tasolla.
Taitavia kavereita molemmat. Puljujärvellä rennompi, ei niin ylimielinen ote tekemiseen. Laineella enemmän omat pisteet mielessä ja taustajoukkojen paine aiheuttamassa ongelmia. Laine suoraviivaisempi snaipperi, Puljujärvi virtuoosi ja syöttäjäkin.
Vaikea sanoa kumpi olis parempi. jos pitää lyödä veto kumpi menestyisi terneenä NHLssä niin Puljujärvelle rahat.

Mode-edit: Oli kirjoitettu lainauksen sisään

NHL:aan vielä molemmilla mielestäni niin pitkä matka, etten ala arvioimaan, mutta omissa rooleissaan ennen NHL-varausta varmasti mahdollisuus olla Liigan kärkiäijiä.


Poissa Sardion

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 252
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #260 : Lokakuu 03, 2014, 09:12:05 »

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #261 : Lokakuu 03, 2014, 09:13:36 »
Tuo tapa keskustella pelin jälkeen on kyllä tosi hieno homma. Siinä säilyy Patella aika hyvin fokus tekemiseen, koska noita asioita saa aina pelin jälkeen käydä läpi. Prosessin jatkuvuus on tärkeää tällaisessa tapauksessa. Olisi tois hieno, että jsosain kohtaan Patekin pääsisi täyspainoisesti keskittymään peliin ja itsensä kehittämiseen pelaajana, muutenkin kuin henkisiltä ominaisuuksiltaan.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #262 : Lokakuu 03, 2014, 09:40:02 »
Tärkeinhän tommosissa ongelmissa on se, että tunnustaa itte ongelmat ja on valmis ottaan apua vastaan. Ja nyt näyttää asia toteutuvan. Kyllä tästä vielä hyvä tulee. Hienoa, että myös Tappara on tosissaan asian kanssa.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #263 : Lokakuu 03, 2014, 13:04:46 »
Tärkeinhän tommosissa ongelmissa on se, että tunnustaa itte ongelmat ja on valmis ottaan apua vastaan. Ja nyt näyttää asia toteutuvan. Kyllä tästä vielä hyvä tulee. Hienoa, että myös Tappara on tosissaan asian kanssa.

Joo, kun kesällä tuli annettua aika rajuakin palautetta Patrikin hölmöilystä, niin noista haastatteluista on hieno huomata kuinka kypsästi kaveri näin jälkikäteen suhtautuu asiaan ja on ymmärtänyt tuon psykologin tarjoaman avun hyödyttävän nimenomaan häntä itseään.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #264 : Lokakuu 07, 2014, 18:00:44 »
Eka pelitilanne mitä Laineesta näin ja maali. Ei mikään kummonen, vähän lorahti mutta varmasti tuo itseluottamusta.
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #265 : Lokakuu 07, 2014, 18:08:10 »
Ei mikään kummoinen?  ;D

Kaveri vie pakin ihan kahville ja laukoo maalin. Harva on Tapparasta ihan hetkeen missään peleissä vastaavalla tavalla pakkia kahvitellut.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #266 : Lokakuu 07, 2014, 18:18:57 »
Eka pelitilanne mitä Laineesta näin ja maali. Ei mikään kummonen, vähän lorahti mutta varmasti tuo itseluottamusta.

Niin, pakki hienosti pihalle ja nopea veto maalivahdille vaikeaan paikkaan kainalosta sisään. Ei näytä välttämättä kaikkien silmään mitenkään erikoiselta, mutta kyllä tuo minun mielestäni oli aika hieno suoritus :D
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 07, 2014, 18:33:18 kirjoittanut axe86 »

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #267 : Lokakuu 07, 2014, 18:25:50 »
Selostajaltakin tuossa Trinec-pelissä hieman vähättelevää puhetta helposta maalista. Jotenkin semmoinen olo, että Patun toimesta tulemme näkemään tulevaisuudessa aika paljon tällaisia "helppoja" maaleja. Enemmän vain niitä näytönpaikkoja.

Helpon näköistä kun sen osaa.
Tänään on eilisen huominen!

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #268 : Lokakuu 07, 2014, 18:44:11 »
Ei mikään kummoinen?  ;D

Kaveri vie pakin ihan kahville ja laukoo maalin. Harva on Tapparasta ihan hetkeen missään peleissä vastaavalla tavalla pakkia kahvitellut.

Pahoittelen. En ekassa tilanteessa huomannut veivejä lainkaan!
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa Linden #16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1911
  • Kaikkeen kätevä,mutta ei mihinkään pätevä!
    • Profiili
Vs: Patrik Laine
« Vastaus #269 : Lokakuu 07, 2014, 19:05:58 »
Onnea Patelle ensimmäisestä CHL-maalista. Tosiaan helpoltahan Se näytti. Ei mitää pojalta pois, mutta ehkä vastustajan pakitkin on vähä hukassa tänään ollu. Jännä sinänsä vaikka on Kleslaa Ym kokenutta jyrää kehissä.

Ei toi Pate edelleenkä mikään raketti oo, mutta kivasti on komposiitti mutkalla kun vetää Kaitsu nurmismaisesti ranteita.
"Kankaanperä osoitti ensimmäisessä maalissa, että kun lähtee, niin lähtee perkele ja menee kovaa, Tapola intoutui joukkueensa avausmaalista." -JA 14.1 Tappara-Ilves pelin raportissa-