Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (146/288) > >>

Corkscrew:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 10, 2015, 14:18:04 ---Mulla ei ole mitään tarvetta puolustella Tapolaa. Potkuja oon sen perseelle vaatinut, mutta ootte te yhdenlaisia itkijöitä ja paskaksi on pakko kääntää kaikki, ja vielä ihan höpöjutuilla. Teidän olisi kanssa ihan hyvä tulla pilvilinnoista alas.

--- Lainaus päättyy ---

Ei se ole itkemistä, että on huolissaan Tapolan luotsaaman Tapparan tulevaisuudesta. Ei nämä huhut huonoista väleistä pelaajiin ole tuulesta temmattuja juttuja. Tapola on epäonnistunut ihmisjohtajana ja valmentajana tähän mennessä. Tällaiset jutut kulkevat hyvin suusta suuhun suomalaisissa jääkiekkopiireissä.

#51:
Tuosta imusta, kun on ollut puhetta, niin eiköhän sen parhaiten näe jatkosopimuksissa. Jos valmennuksen ja pelaajiston välillä on ongelmia, niin ei varmaan tarvitse odottaa, että pelaajilla olisi halua jatkaa Tapparassa, mikäli Tapola jatkaa. Jos taas useampi jatkosopimus kohtapuoliin julkaistaan, niin luultavasti silloin valmennus ei täysin "kusipäistä paskaa" ole.

Viime kaudella tähän aikaan oli tiedotettu ainakin Aallon ja Järvisen jatkoista. Nyt on ollut hiljaisempaa.

peterra:
Tapola suoriutui neljän pelin viikostaan seuraavasti: kolme voittoa ja niistä 8 pistettä. 4 pistettä jäi matkasta. Kokoonpano kaveni jokaisessa pelissä. Mun mielestä aika hyvä suoritus tämmösenä viikkona. :) Eiköhän anneta vaikka taas ensi viikko työrauhaa päävalmentajalle. :D

Labrys:
Taidan pyörtää puheeni ja mennä katsomaan Tapolan Tapparaa. Viihdyttävä peli Saipaa vastaan ja hifkiä pataan eleettömällä puurtamisella. Tais olla vaan hyvä ettei potkittu pihalle, mulla ainakin alkaa toivo herään tästä kaudesta. Aaltohan sen jossain haastattelussa sano että saa mennä vaistoilla enemmän nyt, ja se näkyy. Enää ei jäädä miettiin seuraavaa siirtoa vaan peli rullaa painollaan. Tapola alkaa oppia!

soosi:
Joku voisi Faniristeilyllä tarjota Tapolalle tiukan viskipaukun (ilman jäitä, ei mitää 4rosesia) piikkiini. On kaveri niin kovassa mankelissa ollut ja yhä jatkaa. Tänään hieno päänahka ja silmukka hiukan löystyi kaulalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta