Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jussi Tapola - Tapparan päävalmentaja kevät 2014 ->

<< < (147/288) > >>

Linden #16:
Niin. Annetaan crediittiäkin silloin, kun sitä pitää antaa. Melko hyvä viikko Tapolan alaisuudessa Tapparalle.
Itse ainakin aijon nauttia näiden voittojen tuomasta hyvästä fiiliksestä. Vaikka skeptinen olen ollutkin Tapolan ja Tapparan suhteen. Se onkin parasta näin fanin asemassa. Saa olla tyytyväinen ja iloinen, vaikka ois antanutkin shittiä. ;D

Toki matkaa on vielä paljon jäljellä ja töitä tehtävänä, mutta se joka näistä kahdesta edellisestä pelistä ei näe positiivista, niin on aika pessimisti. Toki todennäköistä on, että kriittisimmät pääsevät vielä jossain kohtaa sanomaan. Mitäs mä sanoin ei siittä mitään tuu.

Mutta itse ainakin otan ilon irti tästä hetkestä. Olet juuri niin hyvä kuin mitä edellinen pelisi on. Pätee taas tällä hetkellä.

Messi:

--- Lainaus ---

Mutta itse ainakin otan ilon irti tästä hetkestä. Olet juuri niin hyvä kuin mitä edellinen pelisi on. Pätee taas tällä hetkellä.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin. Tapola saa paljon anteeksi nyt.

isokasi:
Onhan siellä risteilylläkin Tapolan mukavampi patsastella, kun on kova nahka vyöllä. Onnittelut hyvästä viikosta. Kun Tapolan piikkiin on laitettu heikot pelit, niin laitetaan sitten nämä onnistumisetkin.

Näihin happy family-juttuihin en voi muuta sanoa, kun että huolissani olisin jos sellaisia juttuja kuuluisi enemmänkin. Kyllähän menestys ja mestaruudet otetaan kovan työn ja asenteen kautta, vaikka sitten epämukavuusalueella, jos ei muuten onnistu. Kaikki "ei oo kivaa" -miehet hiuksista saunan taakse..

Jarzo:
Kiitos Tapola, hyvä viikko otteluruuhkassa, tätä lisää, kiitos !

weedee:
Juu kyllä Tapola on ansainnut nyt myös kehuja, vaikka notkahduksia tullut niinku joukkueille aina tulee niin nyt siitä on toivuttu välittömästi ja tänäänkin vielä kolmanteen erään Tapola sai jätkiin taiottua uuden vaihteen silmään.

En tiedä muista, mutta omaa silmään Tapolan olemus joulutauon jälkeen muuttunut, on myös paljon aktiivisempi vaihtoaitiossa monesti näkyy kun suu käy, eikä enään tapita vaan jätkien takana fläppitaulu kädessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta