Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

SM-liigan inhokkiseura

<< < (12/15) > >>

Karski:
HIFK. Liigan ehdottomasti naurettavin seura. Heti alkaa kauhee sikailu jos joku uskaltaa kerran taklata punaista stadinmeitsiä. Yök.  >:(

Späyke:
Jyp!!! Ei vaan voi sietää! Hmv!

Mr.Peter:
Jokerit on suorastaan yököttävä porukka...lainatakseni Juha Hiitelän sanoja. Jokereissa vaan sellainen väkisin kasatun ja lainajoukkueen
maku niin hirveä, että se on jopa yököttävä seura.
Olen aina pitänyt paljon Jarmo Kekäläisestä kun olen tv:stä seurannut ja muista medioista, mutta nyt kun
Keku on Jokereissa pukumiehenä, niin hänkin on jopa yököttävä ja se jos mikä tekee Jokereista Uber-Yököttävän, kun on
Kekäläisenkin mennyt pilaamaan. Hjallis tuo Mr.Leuaton nyt painii ihan omassa sarjassaan...olisin suorastaan onnellinen, jos hän tekisi konkurssin!
Ipa on toisaalta se rakas paikallisvastustaja jonka aina toivoo tippuvan mestikseen, mutta jos se nyt sitten tippuukin tämän
kauden päätteeksi, niin eipä sitten pääse enää ipalaisten kavereitten kanssa vääntämään kunnolla.
Joten Ipa on ehkä inhokki, mutta Jokerit on vaan niin yököttävä... :P

Harald Hokiman:
Eipä ole osunut näkökenttään ennen tälläinen palsta, no vastataan kun kysytään.

Top 3 järjestyksellä ei väliä:

-Lukko, tylsä porukka, vuodesta toiseen samaa taaperrusta.
-Ilves, pätee samat fraasit kuin Lukkoon.Vaikka taustat nyt ovat mitä
 ovat, kun on rahahuolia ym. mutta silti! Perinteikäs seura, luulis skarppaavan.
-Jokerit, jokseenkin ylimielisyys tulee ensimmäisenä mieleen.
 Rahaa palaa, ja halutaan olla Euroopan suurseura mutta
 tulokset silti jotain ihan muuta.

Linden #16:
Oma inhokkien lista on seuraava:

1. JYP
Helkatin tylsä,väritön,mauton ja hajuton. Ärsyttävä puuduttuva Jyväskylärumpu hippoksella saa oksan lentoon... Samaten aikanaan ärsytti aikalailla Dufva siellä nekkäine kommentteineen ja ärsyttävällä naamallaan. Tuo tosin ehkä vähän hälveni,kun Ripaa katteli täällä viime kaudella..
2. Ilves
Vaikka on rakas naapuriseura kilpailijana ja itse jopa aloittanu pelit joskus siellä,niin on ainoa seura,jonka fanit saavat aikaan aitoa vihaa ja raivoa allekirjoittaneessa. Etenkin osasto 41. Hyi,hyi ja vielä kerran hyi!!!!
3. Jokerit
Tämä median,tuomareiden ja kabinettipelien lellikki. Edustaa kaikkea puolueellisuutta ja sukurutsaisuutta liigaperheen sisällä. Lisäksi fanit heti osasto 41:sen jälkeen ärsyttävimpiä,arrogantteja ulosteita.
4.Kärpät
Puolensuomen apinalauma,joka on itse asettanut itsensä sotaan muuta Suomea vastaa,ovat muka jotain pohjosen poikia ja niin pirun kovia poromiehiä. Tosiasiassa poronkäristys tulee Oulussakin pussista ihan niinkun Hervannan nesteelläkin. Etelässä asuvat etäkärpätkin leikkivät muka murrevammaista,vaikka passissa lukee synnyinpaikkana todennäköisesti Forssa.
Tosiasiassa varmaan puhun vain näistä 2000-luvulla remmiin liittyneistä GLORYHUNTTEREISTA joiden mielestä oli kiva alkaa peesaan menestyvää porukkaa. Lisäksi itse joukkue nostattaa jotenkin karvat pystyy ja niitten pelipaita muistuttaa keltasia sivuja... HYI....

SIINÄ NE EI MULLA MUUTA ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta