Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

SM-liigan inhokkiseura

<< < (5/15) > >>

Rafael:
Kärpät. Niin ylimielistä sakkia kun vaan olla saattaa. V.käyrä hipoo meikäläisellä pilviä.

Ässät ja Kerho tulevat lujaa perässä. Missä se meininki nyt sieltä Porista on?

Ilves on omassa kastissaan. Vaikka ne pelaisivat jonkun Somalian pääsarjajoukkuetta vastaan, niin en silti kannattaisi niitä. Vieläkin ketuttaa ne, jotka rupesivat kannattamaan Ipaa 98 keväällä ja sanoi silti olevansa Tapparafani. Käsittämätöntä glooribhunttausta. Kuka myöntää?

SPL:

--- Lainaus ---Kärpät. Niin ylimielistä sakkia kun vaan olla saattaa. V.käyrä hipoo meikäläisellä pilviä.

Ässät ja Kerho tulevat lujaa perässä. Missä se meininki nyt sieltä Porista on?

Ilves on omassa kastissaan. Vaikka ne pelaisivat jonkun Somalian pääsarjajoukkuetta vastaan, niin en silti kannattaisi niitä. Vieläkin ketuttaa ne, jotka rupesivat kannattamaan Ipaa 98 keväällä ja sanoi silti olevansa Tapparafani. Käsittämätöntä glooribhunttausta. Kuka myöntää?
--- Lainaus päättyy ---

Repeilin kyllä tolle kommentille  ;D  Ässien hurmokselle olen vieläkin niin katkera että. Viikatemiehet asialle.

sininen9:
Eipä nyt mitään varsinaista vihaa ole mitään seuraa kohtaan, mutta oma ääneni meni kyllä HPK:lle.
Koohoo tuossa aikaisemmin kertoikin hyviä syitä.

Jokerit näyttää saaneen paljon ääniä tässä äänestyksessä. Itselläni ei ole kyllä koskaan ollut mitään kovin pahoja antipatioita narreja kohtaan.

janneojanenonjumala:
Muita vastaan ei juuri ole, mutta Turpaseura (eli Turun Pursiseura) on ollut aina ammoisesta 70-luvusta asti Tapparan kova kiistakumppani ja sitä porukkaa oon aina inhonnut.

Grainger:

--- Lainaus käyttäjältä: janneojanenonjumala - Marraskuu 24, 2006, 02:13:55 ---Muita vastaan ei juuri ole, mutta Turpaseura (eli Turun Pursiseura) on ollut aina ammoisesta 70-luvusta asti Tapparan kova kiistakumppani ja sitä porukkaa oon aina inhonnut.

--- Lainaus päättyy ---

Höpö höpö, SM-liigan aikana Tapparaa ei ole koskaan voinut pitää varteenotettavana vastustajana. Pikemminkin hyvä harjoitusvastustaja ennen pääottelua. Ottakoon tosissaan ken tahtoo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta