Kirjoittaja Aihe: Pelaajahuhut 2014-2015  (Luettu 745314 kertaa)

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #765 : Toukokuu 20, 2014, 17:52:49 »
Kotimainen pelaaja palaamaan perhesyistä ei voi ola kuin Koskiranta. Siitä kiinni, niin kas kummaa sentteriosasto on lähtökohtaisesti parempi kuin viime syksynä.

Tai voihan se joku muukin olla, mutta Koskirannan perhe ja nuori lapsi on Tampereella.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2014, 17:54:27 kirjoittanut Oijennus »

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #766 : Toukokuu 20, 2014, 17:54:40 »
Jatketaan aiheen vierestä: ootteko seurannut sellaista sarjaa jota pelataan ison lätäkön toisella puolella?? Siellä on farmijoukkueita joissa pelaa pelaajia jotka eivät mahdu emoseuran rosteriin, paikkaavat loukkaantumisia,pitävät seuroja pystyssä,kasvavat korkoa jne... Syitä on monia minkä takia on vaa hyvä että tapparalla on laaja rinki joka pitää myös lekin pystyssä. Leki kun on Tapparan farmi. Lekillä ei ole varaa maksaa laadukkaista mestis pelaajista eikä tapparaa palvele että farmijoukkue kamppailee jumbona putoamista vastaan. Ja lisätään nyt vielä huhu Polte-salilta: Salmela lähellä päätöstä jäädä tampereelle ja kotimainen Khl-pelaaja halukas palaamaan perhesyistä.
Salmela & Mäntylä kelpaisi kyllä takalinjoille. Tuukalla jo koti-ikävä iskenyt? (Olettaen että tässä viitataan Tuukkaan)

E. Koskiranta myöskin kuten ylhäällä mainittu, unohtu täysin!

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #767 : Toukokuu 20, 2014, 18:10:22 »
Ette nyt huhuile tänne ketään, kun se on täällä jo päätetty, että lähdetään mestis-joukkueella kauteen. Onneksi liigasta ei voi tippua. Muuten oltaisiin jo mestiksessä.
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #768 : Toukokuu 20, 2014, 18:26:49 »
Tuukkahan kertoi jo kisojen aikana lehdistölle, että kausi vielä idässä ja sitten vasta kotiin.

JK olisi enemmän kuin tervetullut takaisin, sillä juuri kärkisenaa toi ryhmä vielä kaipaa. Aikaisemmista huhuiluista sen verran kommenttia, että hyvinhän ne piti :D: Zoltanin numero pysyy kopissa ja Aallon sukuniminaapuri (P. Laine molempiin). MK löytyy pakistosta (Kanki) ja aloitus- tai luisteluvoimaakin saapui idästä (H. Tuominen).

Itse olen ihan positiivisella mielellä, koska nyt meidän nuoret lupauksetkin saattaa saada runkkarin aikana paremmin vastuuta. Mutta niinkuin kommentoin, kärkisentteriä huutaa. Jotenkin tuttu tilanne takavuosilta ja lienee muidenkin seurojen ongelma liigassa. Ei Tapparan rosteri näinkään kovin monelle liigaseuralle häviä.
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa weedee

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 315
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #769 : Toukokuu 20, 2014, 18:42:08 »
Onkos nämä Koskirannat nyt edelleen vaan pelkkiä märkiä unia vain? Kyllä taitaa fakta olla, että Tapparan vahvistukset oli tässä ainakin Suomalaisten osalta. Vielä voidaan saada jotain random kokeiluja ulkomailta.

Poissa lusikkapuoli

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 119
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #770 : Toukokuu 20, 2014, 21:06:31 »

JK olisi enemmän kuin tervetullut takaisin, sillä juuri kärkisenaa toi ryhmä vielä kaipaa. Aikaisemmista huhuiluista sen verran kommenttia, että hyvinhän ne piti :D: Zoltanin numero pysyy kopissa ja Aallon sukuniminaapuri (P. Laine molempiin). MK löytyy pakistosta (Kanki) ja aloitus- tai luisteluvoimaakin saapui idästä (H. Tuominen).



itse mietin aivan samaa! noissahan oli että "aloitus- tai luisteluvoimaa saapuu idästä vai sittenkin lännestä" (tai jotain sinnepäin) ja Tuominenhan oli TPS-miehiä mutta oli lainalla KooKoossa. Mutta tuohon Laineeseen voi olla myös T. Laine. Toki Patrik voi myös olla mutta mitä olen samoissa piireissä pyörineiltä kuullut, että hommasi itsensä maajoukkueista poies käytöksellään. Luoteenpiirteisiin kuuluu mm. ylimielisyys. Toki voi olla myös kateellisten p*skapuhetta joten en sano että hän olisi tälläinen koska en henk. koht. tunne.

Poissa Väsyneet Kädet

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 990
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #771 : Toukokuu 20, 2014, 21:18:04 »
...Toki Patrik voi myös olla mutta mitä olen samoissa piireissä pyörineiltä kuullut, että hommasi itsensä maajoukkueista poies käytöksellään. Luoteenpiirteisiin kuuluu mm. ylimielisyys. Toki voi olla myös kateellisten p*skapuhetta joten en sano että hän olisi tälläinen koska en henk. koht. tunne.
Huhuketjussa kun ollaan, niin samaa olen kuullut. Ei ole päänuppi Laineen pojan vahvin osa-alue. Samaa vikaa kuin Jyrkkiölläkin. Laineen kohdalla vain pelitaidot ja etenkin maalintekotaito on niin kovaa luokkaa, että soisi jonkun pistävän sen päänkin kuntoon. Mielenkiintoista nähdä kuinka kuntoutuu polvivammasta, kuntouttaminen kun nimenomaan vaatii sitä pitkäjänteisyyttä ja nöyryyttä, sekä halua saada paikat kuntoon ja kuroa fyysinen takamatka kiinni.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #772 : Toukokuu 20, 2014, 21:18:30 »
Hyväähän tässä tilanteessa on se, että peliin pääsee ensi kaudella kuudella eurolla.
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #773 : Toukokuu 20, 2014, 22:19:12 »
En tiedä onko jo tänne kirjoitettu mutta Säteristä ei tarvi enää haaveilla. Kiekkoilee ens kauden Idässä. Lähde, lähipiiri.
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #774 : Toukokuu 20, 2014, 22:23:47 »
En tiedä onko jo tänne kirjoitettu mutta Säteristä ei tarvi enää haaveilla. Kiekkoilee ens kauden Idässä. Lähde, lähipiiri.

Eikös tuo ihan julkaistukin jossain mediassa pari päivää sitten, että Vitjaziin olisi menossa.

Poissa Hende

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 924
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #775 : Toukokuu 20, 2014, 22:29:31 »
En tiedä onko jo tänne kirjoitettu mutta Säteristä ei tarvi enää haaveilla. Kiekkoilee ens kauden Idässä. Lähde, lähipiiri.

Eikös tuo ihan julkaistukin jossain mediassa pari päivää sitten, että Vitjaziin olisi menossa.

Ainakin pelaajaoikeuksien siirtymisestä uutisoitiin. Sopimus-uutiseen en muista törmänneeni. Mutta anyway, Vitjaziin menossa. Ois mahtunut mun Tapparaan heittämällä.
Voi kuinka me Joria kaivataan...

Poissa Putkiluistin

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #776 : Toukokuu 20, 2014, 22:37:25 »
Ollaan nyt vain hiljaa niin saadaan kalaa. Tuskin Tapparan toimistolla on vain nimiä listalla joista valitaan kesällä parhaat.
 Kilpailua ensikauden pelaajista on käyty kuitenkin jo vähintään marraskuusta asti, joten jos tähtäimessä on ollut menestys myös ensi kaudella, ei kaikkea ole voitu jättää kesän varaan. Kyllä se kassakaappi pian aukeaa ja sopimukset julkaistaan.
Ainoa syy ettei ole saatu ketään ykköskorin miestä on se, että koko kiekkomaailma faneja ja mediaa lukuunottamatta on tiennyt jo kuukausia Rautakorven poistumisesta, eikä kukaan suostu pukemaan Kirvespaitaa päälleen jos Jukka ei valmenna.
Sellaisia pelaajia itse en ainakaan kaipaa Tapparaan.
Liike on varsin hidasta ja kiekollinen taito on rajallinen.

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #777 : Toukokuu 20, 2014, 22:42:53 »
Se on aina mukava, kun Ilves-fanit heräävät kun Tapparassa tapahtuu. Ilves-fanien onneksi seura vahvistuu uskomattomalla pelaajalla. Eksoottista japanilaisväriä siis Ilveksen harjoituksissa Yuta Suzukin muodossa. Lähde

Poissa tm78

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 133
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #778 : Toukokuu 20, 2014, 22:45:46 »
En tiedä onko jo tänne kirjoitettu mutta Säteristä ei tarvi enää haaveilla. Kiekkoilee ens kauden Idässä. Lähde, lähipiiri.

Eikös tuo ihan julkaistukin jossain mediassa pari päivää sitten, että Vitjaziin olisi menossa.

Ainakin pelaajaoikeuksien siirtymisestä uutisoitiin. Sopimus-uutiseen en muista törmänneeni. Mutta anyway, Vitjaziin menossa. Ois mahtunut mun Tapparaan heittämällä.

Tämän http://www.eliteprospects.com/transaction.php?transfer=200514 mukaan Säterin sopimus Vitjaziin on varma.

Poissa mazzus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 879
    • Profiili
Vs: Pelaajahuhut 2014-2015
« Vastaus #779 : Toukokuu 21, 2014, 05:33:24 »
Morjens,

Annetaanko uuden valmennusryhmän edes yrittää,ennen kuin ammutaan aamun koitteessa? Aina kun uudistutaan tulee väistämättä kasvu kipuja, niille ei vaan voi mitään. Kuinka moni oikeasti uskoo, että ensi kauden joukkue on tässä? En ainakaan minä. Jukka lähti ok, mutta itse en ole vielä nähnyt yhtään vahvistettua viestiä jossa kerrottaisi yhdenkään sopimuksenalaisen pelaajan seuraavan häntä. Jos Opa, Jore tai joku muu lähtee ei Tappara voi kilpailla näistä pelaajista rahalla se on faktaa. Mutta olen aivan varma, että Leinonen tekee parhaansa pelaajamarkkinoilla, eri asia on ketä tulee. Runko on jäädessään mielestäni vähintäänkin kohtuullinen ja muutamalla täsmä hankinnalla siitä saadaan hyvä. Oikein hyvää kesää kaikille palstaveljille ja siskoille.