Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Eikös se sen verran muuttanut että Platt:in voi ottaa pois ulkomaalaiset/ylimääräiset kategoriasta
Nyt vapautu Janis Sprukts. (Linkki vie tiedotteeseen)Mulle ainakin kelpaisi.Tossa viä linkki eliteprospectsiin. Janis Sprukts
Lainaus käyttäjältä: Vaneeri - Marraskuu 28, 2014, 17:00:02Eikös se sen verran muuttanut että Platt:in voi ottaa pois ulkomaalaiset/ylimääräiset kategoriastaVilttitossu tarkoitti että senttereistä on ylitarjontaa eikä niinkään ulkomaalaisista.Lainaus käyttäjältä: Kylmäpää-Kake - Marraskuu 28, 2014, 17:03:02Nyt vapautu Janis Sprukts. (Linkki vie tiedotteeseen)Mulle ainakin kelpaisi.Tossa viä linkki eliteprospectsiin. Janis SpruktsYksi lempipelaajistani, ison kokonen härkä, jolla erin omainen pelisilmä. Siittä loppukauden sopimuksella ja parilla optiovuodella että saadaan jatkuvuutta sentteristöön. Tietenkin miehen terveys kannattaa tarkistaa kun jotain vaivaa on ollut lähi vuosina.
Kyllä taas karmeeta katseltavaa, 1 mies ei tuota joukkuetta pysty nostamaan, noista jätkistä pitää saada enemmän irti
Itse asiassa ymmärsin uutisesta vahvalla kroatian taidolla että Anderson siirtyy isompaan seuraan ja McLean tulee paikkaajaksi. Eli ei taida Anderson tänne päätyä.
Eiköhän tuolta pienen lätäkön takaa risteile meille kohta sentteri monoaan saatuaan, nimittäin SHL:llästä.Heikosti ovat ainakin aloittaneet Stephen Dixon, Kent McDonell ja Rob Schremp. Varmasti kalliita miehiä että en usko että näihin on varaa mutta toimpahan nyt esille nämä nimet.
Dixon tuli, ei tarvi enää haaveilla (pelätä) Viuhkolaa.Kiitos Mikki.