Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

CHL - The Champions Hockey League

<< < (23/31) > >>

Paarma:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Syyskuu 06, 2014, 21:11:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Paarma - Syyskuu 06, 2014, 19:55:21 ---Simppeliä kuin se, että Trineciltä pitää napata 6 pinnaa niin jatkopeleihin mennään. 3 joukkuetta 5:ssä pisteessä ja Trinecillä 9. Maaliero Tapparalla paras näistä tasapisteissä olevista, eli pitäisi 6 pinnaa riittää lohkovoittoon ellei Bern/Stavanger mättää miälevvikasella maalierolla toistaan naamaan. Tokkopa lohkokakkonen tästä lohkosta jatkoon menee.

Olettaen siis jos maaliero ratkaisee tasapisteissä. Bernille ja Tapparalle 6 pinnaa niin Bern jatkoon keskinäisten ottelujen perusteella.

--- Lainaus päättyy ---

Jos keskinäiset ottelut ratkaisee, niin 5 pinnaakin voi riittää. Mikäli Bern ja Stavanger pelaavat sopivasti ristiin. Mutta ainakin molemmat ottelut pitää voittaa ja vähintään toinen varsinaisella, jos jatkopaikasta halutaan vielä haaveilla.

--- Lainaus päättyy ---

Nii viidessä pinnassa taas se, et oltais sitten Trinecin kans tasoissa ja maaliero voi jäädä Trinecillä paremmaksi. Ei taida olla kovinkaan helppo homma ottaa tuota maaliero-keskinäiset ottelut juttua selville, kun CHL:n sivut on mitä on.

axe:
Keskinäiset ottelut ratkaisee ensin. Bernin kanssa ei siis voida jäädä tasapisteisiin, Stavangerin kanssa voidaan.

warthog:
Mulla on varmaan asenneongelma...mutta kun tämä ulkomaansarja ei kiinnosta pätkääkään. Ei kiinnosta. Kiinnosta.

Ennen oli Tampere-cup, johon pääsi loppukesästä halvalla katsomaan hajoituspelejä joitakin ulkomaalaisia joukkueita vastaan. Oli ihan kiva käydä, vaikka pelit olivatkin huonoja. Sillä oli oma paikkansa ja roolinsa merkata kesän loppua ja kauden alkua. Jälkeen päin ajatellen oli hienoa nähdä kuinka jotkut Timo Jutila ja Vesa Salo osasivat ottaa pelit niin rennosti.

Mutta ensin se European Trophy ja nyt tämä...minusta pelataan niitä samoja pelejä, nyt vaan pitkin vuotta pitkin mannerta. Ollaan vaan enemmän tosissaan ja väsyneempiä. Ja markkinoidaan. Haaveillaan TV-rahoista.

Jostain syystä minua kiinnostaa enemmän runkosarjan tiistai-illan Saipa-Tappara kuin tämmöiset kansainväliset pelit. Jos joskus voitto tulisikin, niin hiukan vaikea uskoa että jaksaisi lähteä torille tai edes Pikilinnaan heilumaan.

(Tämä ei sitten ollut vastaus ketjun keskusteluun, en edes kunnolla lukenut sitä läpi. Ihan omaa patoumaa vaan.)

#27:

--- Lainaus käyttäjältä: warthog - Syyskuu 06, 2014, 22:34:52 ---Mulla on varmaan asenneongelma...mutta kun tämä ulkomaansarja ei kiinnosta pätkääkään. Ei kiinnosta. Kiinnosta.

Ennen oli Tampere-cup, johon pääsi loppukesästä halvalla katsomaan hajoituspelejä joitakin ulkomaalaisia joukkueita vastaan. Oli ihan kiva käydä, vaikka pelit olivatkin huonoja. Sillä oli oma paikkansa ja roolinsa merkata kesän loppua ja kauden alkua. Jälkeen päin ajatellen oli hienoa nähdä kuinka jotkut Timo Jutila ja Vesa Salo osasivat ottaa pelit niin rennosti.

Mutta ensin se European Trophy ja nyt tämä...minusta pelataan niitä samoja pelejä, nyt vaan pitkin vuotta pitkin mannerta. Ollaan vaan enemmän tosissaan ja väsyneempiä. Ja markkinoidaan. Haaveillaan TV-rahoista.

Jostain syystä minua kiinnostaa enemmän runkosarjan tiistai-illan Saipa-Tappara kuin tämmöiset kansainväliset pelit. Jos joskus voitto tulisikin, niin hiukan vaikea uskoa että jaksaisi lähteä torille tai edes Pikilinnaan heilumaan.

(Tämä ei sitten ollut vastaus ketjun keskusteluun, en edes kunnolla lukenut sitä läpi. Ihan omaa patoumaa vaan.)

--- Lainaus päättyy ---

Täysin sama.

Toivon että Tappara tippuisi ja keskittyisi pelkästään Liigaan. TPS, Kärpät ja Lukko voi puolestani tuhlata ylimääräistä energiaansa matkustelemalla ja pelaamalla Italiassa. Tappara voisi levätä ja treenata tuon ajan ja keskittyä mestaruuden tavoitteluun.

Le GoaP:

--- Lainaus käyttäjältä: #27 - Syyskuu 07, 2014, 02:44:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: warthog - Syyskuu 06, 2014, 22:34:52 ---Mulla on varmaan asenneongelma...mutta kun tämä ulkomaansarja ei kiinnosta pätkääkään. Ei kiinnosta. Kiinnosta.

Ennen oli Tampere-cup, johon pääsi loppukesästä halvalla katsomaan hajoituspelejä joitakin ulkomaalaisia joukkueita vastaan. Oli ihan kiva käydä, vaikka pelit olivatkin huonoja. Sillä oli oma paikkansa ja roolinsa merkata kesän loppua ja kauden alkua. Jälkeen päin ajatellen oli hienoa nähdä kuinka jotkut Timo Jutila ja Vesa Salo osasivat ottaa pelit niin rennosti.

Mutta ensin se European Trophy ja nyt tämä...minusta pelataan niitä samoja pelejä, nyt vaan pitkin vuotta pitkin mannerta. Ollaan vaan enemmän tosissaan ja väsyneempiä. Ja markkinoidaan. Haaveillaan TV-rahoista.

Jostain syystä minua kiinnostaa enemmän runkosarjan tiistai-illan Saipa-Tappara kuin tämmöiset kansainväliset pelit. Jos joskus voitto tulisikin, niin hiukan vaikea uskoa että jaksaisi lähteä torille tai edes Pikilinnaan heilumaan.

(Tämä ei sitten ollut vastaus ketjun keskusteluun, en edes kunnolla lukenut sitä läpi. Ihan omaa patoumaa vaan.)

--- Lainaus päättyy ---

Täysin sama.

Toivon että Tappara tippuisi ja keskittyisi pelkästään Liigaan. TPS, Kärpät ja Lukko voi puolestani tuhlata ylimääräistä energiaansa matkustelemalla ja pelaamalla Italiassa. Tappara voisi levätä ja treenata tuon ajan ja keskittyä mestaruuden tavoitteluun.

--- Lainaus päättyy ---

Ikävä kyllä sen näkee kaikista merkeistä varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla, että kansainvälistyminen on myös suomalaisen jääkiekon ainoa toivo. KHL on tuonut Pellenarrien toimintaan selkeän tasonnoston (muutenkin kuin että Jallis on pistetty hiljaiseksi). Liigan onni tulevalla kaudella ollee se, että monet boikotoivat KHL:ää Putinin toimien takia. Mutta silti Pellenarrit on materiaaliltaan Suomessa sijaitsevista jääkiekkojoukkeista ehdottomasti paras tällä hetkellä. Jos itse joutuisin valintatilanteeseen mennäkö katsomaan Bluesin, HIFK:n tai Narrien peliä, valitsisin ehdottomasti jääkiekkoiluillisista syistä Narrien pelin. Ummehtunut sisäsiittoinen puuhastelusarja, toiselta nimeltään Liiga on jotain niin aneemista ja väsynyttä.

Mutta koska itse myös boikotoin KHL:ää kaiken muun kuin jääkiekon takia en joudu tämän valitatilanteen eteen. Mutta samalla olen päättänyt myös jääkiekkoilullisista syistä boikotoida Liigaa. En aio seurata Liigaa millään tasolla. Onneksi Tappara on CHL:ssä ja kosketus Tapparalaiseen jääkiekkoon säilyy tätä kautta.

Myös Tapparan sisällä on tajuttu tämä, että ainoa tie on kansainvälistyminen. Muuten Tappara ei olisi sitoutunut CHL:ään moneksi vuodeksi. Itseltäni tulee täysi tuki CHL:ää kohtaan. Koska se on sekä suomalaisen jääkiekon, että Tapparan elinmahdollisuuksien tie tulevaisuudessa. Ja tosiaan CHL ei ole vielä valmis sarja, vaan siksi siihen on joukkueet sitoutuneet (kuten Tappara), että sitä kehitetään huippusarjaksi tulevina vuosina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta