Kirjoittaja Aihe: Raymond Sawada  (Luettu 98596 kertaa)

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #105 : Joulukuu 03, 2013, 13:34:05 »
Ihan mielenkiintoinen haku tämä Sawada. Saas nähdä minkälaiseen rooliin sitten asettuu, mutta tällaista puhdasta
voimalaituria joukkue itseasiassa kaipasikin. Onhan tässä jo itse kukin ihmetellyt tuota, miksi Tapparan äijät taklaa niin vähän
niin eiköhän tässä ole ratkaisua vähän siihenkin sitten.
Hiukan vain mietityttää tuo kun mies on oikean laidan pelaajan maineessa, että mihinköhän kenttään sitten sopii.
Mutta eiköhän sitten lauantaina olla viisaampia...

Poissa trasat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #106 : Joulukuu 03, 2013, 15:28:17 »
Luuletko sinä, että pelaajat päättää  Tapparassa taklataanko vai ei.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #107 : Joulukuu 03, 2013, 15:47:33 »
Luuletko sinä, että pelaajat päättää  Tapparassa taklataanko vai ei.
Tähän täältä sivustalta vois heittää että kun tulokkaalle selvitetään liigan kurinpidon linjaukset taklauksiin nähden niin pelaaja itse päättää olla taklaamatta runkosarjan peleissä. Mutta sitte niissä PO peleissä voikin olla jo eri juttu.

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #108 : Joulukuu 03, 2013, 15:47:56 »
Luuletko sinä, että pelaajat päättää  Tapparassa taklataanko vai ei.
Kyllä pelaajat tuosta itse viime kädessä päättää. Eikä Rautakorpi todellakaan kiellä ketään taklaamasta ,kun paikka on.

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #109 : Joulukuu 03, 2013, 17:49:50 »
Eiköhän Sawada ole hankittu nimenomaan taklaamaan ja vastaamaan muutenkin esim. Jokereiden fyysiseen pelityyliin, jolla ovat Tapparaa tällä kaudella jo parissa pelissä pehmittäneet. Enkä nyt todellakaan allekirjoita ettei Liigassa saisi taklata, nähtiinhän se viime kauden finaaleissakin. Ässille sallittiin melkoiset ryntäykset ja päälleajot playoff-hengessä, sitä varten Tapparankin täytyy varustautua. Tietyissä peleissä Tappara on tälläkin kaudella taklannut ihan miehekkäästi, mm. JYPiä vastaan kun peli meinasi mennä ensimmäisessä erässä likaiseksi. On aivan loistojuttu että meillä on kokoonpanossa tällä hetkellä monta pelaajaa (Green, Nieminen, Sawada, Kankaanperä), jotka eivät ota taka-askelia vaan vastaavat kovaan kovalla. Joka pelissä ei tarvitse keskittyä taklailemaan koska se kuluttaa paljon myös omaa energiaa, mutta uskonkin että Tappara haluaa lisätä fyysistä voimaa tilanteita varten joissa vastustaja yrittää sekoittaa meidän kiekollisen pelaamisen kovilla taklauksilla (esimerkkinä se Jokerit 2x tällä kaudella).

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #110 : Joulukuu 04, 2013, 02:09:11 »
Onko kellään tietoo että koska mies olis mahdollisesti Suomessa? Odotan debyyttiä kuin kuuta nousevaa, toivottavasti pelaa lauantaina Tepsiä vastaan!

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #111 : Joulukuu 04, 2013, 05:48:31 »
Onko kellään tietoo että koska mies olis mahdollisesti Suomessa? Odotan debyyttiä kuin kuuta nousevaa, toivottavasti pelaa lauantaina Tepsiä vastaan!

Oon kaks päivää nyt päivystänyt Tampereen kansainvälisellä lentokentällä nimmarilehtiön kanssa ja ei oo kaveria näkyny.

Pitänee luottaa Tapparan uutisointiin, että olisi Lauantaina pelaamassa TPS:n kanssa.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Veivaaja

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #112 : Joulukuu 04, 2013, 08:02:10 »
Kyllä pelaajat tuosta itse viime kädessä päättää. Eikä Rautakorpi todellakaan kiellä ketään taklaamasta ,kun paikka on.
Onkos tämä ihan tieto, vai oma mutu? Itse kuullut täysin päinvastaista mutta en osaa sanoa kuinka todenperäistä tämä "taklauskielto" huhu on, siksi kyselen.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2013, 08:10:26 kirjoittanut Veivaaja »

Poissa polvitaklaaja

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1214
  • Twat
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #113 : Joulukuu 04, 2013, 09:29:42 »
Kyllä pelaajat tuosta itse viime kädessä päättää. Eikä Rautakorpi todellakaan kiellä ketään taklaamasta ,kun paikka on.
Onkos tämä ihan tieto, vai oma mutu? Itse kuullut täysin päinvastaista mutta en osaa sanoa kuinka todenperäistä tämä "taklauskielto" huhu on, siksi kyselen.

Jos taklaus peli tukee omaa pelisysteemiä niin aivan varmasti saa taklata. Jokerit pelissä tästä nähtiin hyvä esimerkki ja Tapparan peli meni sekaisin. Jos taas se ei sovi/tue pelisysteemiä ja pelaaja ajaa itsensä kerta toisensa jälkeen merkityksettömästi ulos pelistä niin eihän siinä ole mitään järkeä. Ja se on varsin kuluttavaa.

Eli en usko, että esim. Sawadaa kielletään taklaamasta mutta pelaaja viime kädessä noudattaa pelisysteemiä tai sitten tekee Hakit.
"Mikä jätkä sää oot kun etsää osaa puhua etkä sää osaa pelata, niin mikäs tää sun juttus oikein on?" Ville Nieminen Siim Liivikille ajassa 60:00 ekassa pleijari pelissä 2013..

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #114 : Joulukuu 04, 2013, 10:33:35 »
Kyllä pelaajat tuosta itse viime kädessä päättää. Eikä Rautakorpi todellakaan kiellä ketään taklaamasta ,kun paikka on.
Onkos tämä ihan tieto, vai oma mutu? Itse kuullut täysin päinvastaista mutta en osaa sanoa kuinka todenperäistä tämä "taklauskielto" huhu on, siksi kyselen.

Saakohan siellä luistella ilman Rautakorven lupaa?
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #115 : Joulukuu 04, 2013, 11:01:03 »
Kyllä pelaajat tuosta itse viime kädessä päättää. Eikä Rautakorpi todellakaan kiellä ketään taklaamasta ,kun paikka on.
Onkos tämä ihan tieto, vai oma mutu? Itse kuullut täysin päinvastaista mutta en osaa sanoa kuinka todenperäistä tämä "taklauskielto" huhu on, siksi kyselen.
Ihan oma mutu. Mutta en todellakaan jaksa uskoa mihinkään taklauskieltoon ,kaikenlisäksi niitä taklauksia tulee kuitenkin joka pelissä Tapparankin puolelta vaikkei mitään suuria määriä.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #116 : Joulukuu 04, 2013, 11:04:43 »
No aivan varmasti saa taklata, mutta Tapparan pelitapa on todella riippuvainen siitä ettei kukaan pelaa itseään ulos tilanteessa esim. karvaustilanteessa ja näin vaikeuta Tapparan loistavaa keski-alueen sumppua. Se on aina jostain tingittävä kun kaikkea ei saa samassa paketissa.

Poissa Veivaaja

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #117 : Joulukuu 04, 2013, 11:23:15 »
No aivan varmasti saa taklata, mutta Tapparan pelitapa on todella riippuvainen siitä ettei kukaan pelaa itseään ulos tilanteessa esim. karvaustilanteessa ja näin vaikeuta Tapparan loistavaa keski-alueen sumppua. Se on aina jostain tingittävä kun kaikkea ei saa samassa paketissa.
Olisi pitänyt tarkentaa että juurikin näissä tilanteissa se taklauskielto olisi  kuulemani mukaan voimassa. Tieto kuultu toisen käden kautta Tapparan junnujen valmennuksesta.

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #118 : Joulukuu 04, 2013, 12:05:41 »
No aivan varmasti saa taklata, mutta Tapparan pelitapa on todella riippuvainen siitä ettei kukaan pelaa itseään ulos tilanteessa esim. karvaustilanteessa ja näin vaikeuta Tapparan loistavaa keski-alueen sumppua. Se on aina jostain tingittävä kun kaikkea ei saa samassa paketissa.
Juuri näin uskoisin itsekin asian olevan.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Raymond Sawada
« Vastaus #119 : Joulukuu 04, 2013, 14:10:53 »
Noinhan se menee. Ylin yksittäinen karvaaja ei vie taklauksia loppuun, vaan jatkaa liikettä kiekon perään. Tällöin paketti pysyy paremmin kasassa. Mutta silloin kun on selkeä paikka, niin tottakai taklataan.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it