Äänestys

Kuinka Tappara-HPK ratkeaa? (Lopputulos: 5-6 ja.)

Tappara voittaa varsinaisella peliajalla.
14 (87.5%)
Tappara voittaa jatkoajalla.
0 (0%)
Tappara voittaa voittolaukauskilpailussa.
0 (0%)
HPK voittaa voittolaukauskilpailussa.
0 (0%)
HPK voittaa jatkoajalla.
0 (0%)
HPK voittaa varsinaisella peliajalla.
2 (12.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Kirjoittaja Aihe: Tappara-HPK 14/11  (Luettu 24184 kertaa)

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #240 : Marraskuu 14, 2013, 21:09:08 »
Se tässä vilttiin pitäisi pistää kuka sallii tämän perseilyn tietyiltä pelaajilta tai oikeastaan koko joukkueelta tänään

Poissa SPL

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1231
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #241 : Marraskuu 14, 2013, 21:09:56 »
huominen matsi vaatii aikamoista doupingia... 1 litra vodkaa ole mitään... luotto on tapissa.
Tapparan Saarinen: Jännitys ja pelirohkeuden puuttuminen maksoivat voiton.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #242 : Marraskuu 14, 2013, 21:10:14 »
Oli kyllä kamalaa kuraa toi Tapparan peli ekan erän jälkeen...voi pahus sentään. Ny ottaa pattiin!!!

Poissa keijokuula

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #243 : Marraskuu 14, 2013, 21:10:19 »
Jos toi Metsola huomenna pelaa niin myyn lippuni.. saisin ite enemmän kiinni
Se on kiva ku keijo jakaa tämän alkoholi-ongelman kanssamme, kenties vertaistukea vailla?
Itse en absolutisti ole, mutta on tää suomalainen kulttuuri aika sairas ton alkoholin käytön osalta.

-Labrys

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #244 : Marraskuu 14, 2013, 21:10:53 »
Aika paljon epäonnistumisia avainpelaajilta, kun muut ja erityisesti nelosketju teki tulosta. Metsola tarvitsisi lepoa, koska nyt ei tartu.

Poissa isokasi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 645
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #245 : Marraskuu 14, 2013, 21:11:18 »
Vois olla Metsolallekkin paikka levätä. Vajonnut perusmokeksi. Ei kannata ihmetellä, jos ens tiistaina on 4000 paikalla. Eihän tuo mitään viihdettä ole. Aika jäätyminen toiseen erään ja siitä loppuun asti..
Tänään on eilisen huominen!

Poissa Hamarapuoli

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 762
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #246 : Marraskuu 14, 2013, 21:12:27 »
Olihan melkomoinen peli, alun helpohko 4-0-johto ei kestänyt alkuunkaan - samoin kuin peliote.
HPK on inhottava altavastaajajoukkue, muttei se nyt selitä tätä sulamista 4-0 -> 4-3 ja 5-3 -> 5-6  :-[
Surkean heikko toinen erä ja jäähyt, joista vastustaja iski armotta ..
kaiken kaikkiaan ehkä kauden tähän mennessä turhauttavin peli ja lopputulos.

Ryhtiliikettä kaivataan ja mitä tapahtui Kallelalle - peluutus vai fysiikka (loukkaantuminen) petti??
Live is life!       lauluissa sanotaan myös:
Elävää elämää (on tämäkin),  Ei elämästä selviä hengissä
Elämä on laiffii ...

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #247 : Marraskuu 14, 2013, 21:12:39 »
Eiköhän tämä otteluseuranta-osio ole paikka, jossa saa antaa tulla tunteella ja pitääkin antaa. Pysyy tuo ottelut-osio siistinä.

P.skaa touhua kaukalossa, p.skaa niskaan joukkueelle. Näin se vain menee! Onneksi olen mualla ja täällä ei netin nopeus riitä Ruutun katsomiseen. Säästyin tältä nöyryytykseltä...

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #248 : Marraskuu 14, 2013, 21:13:26 »
Kumma juttu kun kaikki aina tappion jälkeen itkee Metsolasta vaikka puolet joukkueesta pelaa paljon huonommin. Joo kyllä pari helppoa meni mutta niin menee ihan kaikille veskoille pitkän kauden aikana. Järvisen ketjun jokainen pelaaja oli vähintään yhtä huono kuin Metso tänään Jormakka varsinkin paljon surkeampi. Puistolasta puhumattakaan.

Poissa Inssi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 581
  • Kirvesrinta jo 70-luvulta
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #249 : Marraskuu 14, 2013, 21:13:34 »
1 peli harmaassa syksyssä ja täällä jo haistatellaan paskaa omille.. Jos tämä niin vakavaa on, niin kannattaa ehkä harkita elämän tärkeysjärjestystä. Viimeinen kerta taas pitkään aikaan kun tulen tätä paskaketjua seuraamaan.
Pakko ilmaista eriävä mielipiteeni.
Tänään ainut näkyvillä ollu paska oli kyllä tuo meidän omien peli. Itse en taatusti lukeudu ensimmäisiin kirveen hautaajiin ongelmien kohdatessa, ja tähän ikään olen ehtinyt oppimaan senkin että omat ei aina voi voittaa, ei edes Tappara. Mutta sitä mä en omiltani sulata että esitys on täysin hampaaton, ja että selvästi heikommalta otetaan turpaan ihan vain siksi että itse sorrutaan alkeellisiin virheisiin ja asennevammaan. Haluan nähdä että se mun oma joukkue taistelee myös harmaassa syksyssä, ja jos silti kaatuu saappaat jalassa niin ei muuta kuin uutta latinkia seuraavaan matsiin, mutta tällaista selän suoristamista ja vastustajan mukaan päästämistä en omiltani sulata. En nyt, enkä tulevaisuudessa. Ne omat on sentään töissä tuolla!
Asia nyt vaan on niin että se faninkin kunnioitus ja kannustus pitää ansaita, joka matsissa uudestaan ja uudestaan. Tää peli EI ole virkamiehiä varten. Ugh, olen puhunut.
"Piano on painava" (V. Nieminen haastattelussa 19.10.-13)

Poissa keijokuula

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 125
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #250 : Marraskuu 14, 2013, 21:13:43 »
Miten tapparassa maalivahti saa näyttöpaikan?? sysipaska peli metsolalta ja huomenna tolppien väliin
Se on kiva ku keijo jakaa tämän alkoholi-ongelman kanssamme, kenties vertaistukea vailla?
Itse en absolutisti ole, mutta on tää suomalainen kulttuuri aika sairas ton alkoholin käytön osalta.

-Labrys

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #251 : Marraskuu 14, 2013, 21:14:26 »
Kotipelissä 4-0 johto ekassa erässä ja siitä paskat housuun ja tappio jatkoajalla. Nyt tällä viikolla hävitty kahdelle selkeästi huonommalle porukalle. Vaikka puhutaan nyt pienestä jaksosta niin on tässä oikeasti aihetta huoleenkin. Liian moni vetää alle vesirajan illasta toiseen. Lisäksi tänään meni Metsolle helppoja muutama. Maline, Puistola, Aalto, karmeeta katottavaa liian usein.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa S.T.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1265
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #252 : Marraskuu 14, 2013, 21:15:07 »
Lähinnä ihmetyttää miksi 3 erässä viltitettiin 4 ketju, kun paskin kenttä oli Jormakka - Järvinen - Palola. Täytyy myös toivoa, että Puistola on huomenna katsomossa.
Water is wet, the sky is blue, women have secrets. Who gives a fuck? 
-Joe Hallenback, The Last Boy Scout-

Poissa GoTapparaGo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 231
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #253 : Marraskuu 14, 2013, 21:15:16 »
Hyvä opetus Tapparalle. Nyt toivottavasti jopa valmentajakin ymmärtää, ettei peliä kannata lopettaa johtoasemassa. Toi pelin jäädyttäminen ei kerta kaikkiaan onnistu. Joskus johdettiin IFK.ta vastaan 6-0, josta päädyttiin tilanteeseen 6-7 ja lopulta saatiin tuurilla 7-7, kun IFK teki viime hetkellä oman maalin. Luulin, että se opetus ei unohtuisi Rautakorvelta koskaan. Mutta ei näköjään.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tappara-HPK 14/11
« Vastaus #254 : Marraskuu 14, 2013, 21:17:08 »
Tapparan pelissä ei ollut järkeä eikä tunnetta ekan vartin jälkeen. Kyllä mä hiukan ihmettelen valmennusjohdon toimintaa pelin aikana, ei minkäänlaista reagointia velttoiluun, pelitavasta lipsumiseen.