Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Joustokaukalot

<< < (16/26) > >>

jukka823:
Onhan tuo spedeily joustokaukalon vuoksi naurettavaa.
Siinä Kaupunki pyllistää niin Ilveksen kuin Tapparan puoleen pelaajia unohtamatta.

Jos/kun tiedämme että kyseisillä kaukaloilla voitaisiin välttyä loukkaantumisilta niin miksi kaupunki ei lähde mukaan?

Tai vastaavasti miksei Ilves ja Tappara maksa kiltisti itse sitä lystiä?
Siinä saisi pelaajatkin kuvan että välitetään heidä turvallisuudesta.

ollis:

--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Tammikuu 12, 2014, 12:26:42 ---Onhan tuo spedeily joustokaukalon vuoksi naurettavaa.
Siinä Kaupunki pyllistää niin Ilveksen kuin Tapparan puoleen pelaajia unohtamatta.

Jos/kun tiedämme että kyseisillä kaukaloilla voitaisiin välttyä loukkaantumisilta niin miksi kaupunki ei lähde mukaan?

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni on täysin ymmärrettävää, että kaupunki ei lähde mukaan tällaiseen projektiin. Ikävä kyllä tuo 100-200 000 euroa on "hukkaan heitettyä rahaa" ja kaupungilla ei ole tällä hetkellä varaa siihen. Jatkuvasti joudutaan säästämään ja supistamaan. Käykää katsomassa vanhusten oloja tai vastaavasti lapsien määriä päiväkotien ryhmissä. Kaupungin talous on koko ajan niin kireällä, että kaikesta joudutaan jatkuvasti säästämään, joten onneksi joustokaukalo ei ole prioriteettilistan kärjessä.

Ainoa ihmetys tässä on se, että miten tuohon tunneliprojektiin on rahaa..? Ja sitäkään ei olisi tullut, jos kaikki olisivat pitäneet vaalilupauksensa.

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: ollis - Tammikuu 12, 2014, 12:49:33 ---Mielestäni on täysin ymmärrettävää, että kaupunki ei lähde mukaan tällaiseen projektiin. Ikävä kyllä tuo 100-200 000 euroa on "hukkaan heitettyä rahaa" ja kaupungilla ei ole tällä hetkellä varaa siihen.

--- Lainaus päättyy ---

Millä tavalla hukkaan heitettyä rahaa? Mä kuule vähän luulen ettei yksikään jäävuoro Hakametsässä ole ilmainen kenellekään.

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 12, 2014, 12:59:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ollis - Tammikuu 12, 2014, 12:49:33 ---Mielestäni on täysin ymmärrettävää, että kaupunki ei lähde mukaan tällaiseen projektiin. Ikävä kyllä tuo 100-200 000 euroa on "hukkaan heitettyä rahaa" ja kaupungilla ei ole tällä hetkellä varaa siihen.

--- Lainaus päättyy ---

Millä tavalla hukkaan heitettyä rahaa? Mä kuule vähän luulen ettei yksikään jäävuoro Hakametsässä ole ilmainen kenellekään.

--- Lainaus päättyy ---
Saatikka hoitokustannukset, mitä loukkaantumisista tulee. Leikkaukset, sairaalapäivät jne., juu Kela korvaa, mutta se on kaupungin rahaa. Hölömöläisten hommia!

ollis:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Tammikuu 12, 2014, 13:08:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: coly - Tammikuu 12, 2014, 12:59:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ollis - Tammikuu 12, 2014, 12:49:33 ---Mielestäni on täysin ymmärrettävää, että kaupunki ei lähde mukaan tällaiseen projektiin. Ikävä kyllä tuo 100-200 000 euroa on "hukkaan heitettyä rahaa" ja kaupungilla ei ole tällä hetkellä varaa siihen.

--- Lainaus päättyy ---

Millä tavalla hukkaan heitettyä rahaa? Mä kuule vähän luulen ettei yksikään jäävuoro Hakametsässä ole ilmainen kenellekään.

--- Lainaus päättyy ---
Saatikka hoitokustannukset, mitä loukkaantumisista tulee. Leikkaukset, sairaalapäivät jne., juu Kela korvaa, mutta se on kaupungin rahaa. Hölömöläisten hommia!

--- Lainaus päättyy ---

Siksi laitonkin lainauksiin tuon hukkaan heitettyä. Jos kaupunki kustantaisi sen kaukalon, niin koskahan se summa oltaisiin saatu takaisin kasaan ja alettaisiin jopa saamaan voittoa? Sosiaalipuolen kustannukset kasvavat koko ajan ja lapset ja vanhukset ovat ne jotka joutuvat kärsimään eniten. Siksi pitäisikin tehdä tämä projekti yksityisellä rahalla, joukkueet, sponsorit jne.

Käyttäjä baldielle voin todeta, että ne hoitokustannukset mitä tulee noista sinun mainitsemistasi loukkaantumisista jne. ovat aika pieniä summia verrattuna esimerkiksi vanhusten hoidon kustannuksiin. Mielestäni se on tärkeämpää, että jokainen vanhus saa arvokasta palvelua ja hoitoa elämänsä loppuun asti kuin tuo joustokaukalo. Helppo ja konkreettinen havainnointikohde säästöistä on esimerkiksi Acutan päivystys. Käykääpäs siellä katsomassa ja mittaamassa kauan saa jonottaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta