Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Joustokaukalot

<< < (15/26) > >>

Vilttitossu:
Oon mäkin joutunu joskus vuokralla asumaan, ja silti tehny siitä kämpästä ittelleni mieluisan. Jos hinta on tullut esteeks, ni vuokranantajan kanssa neuvotellu vuokran kevennyksestä tms., etten ainakaan oo tappiolle jääny, jos jotain oon mieluisekseni muuttanu. Tämä siis Peterralle.. terv. tekopyhä ent. vuokralainen ;)
Eli jos kaukaloo ei ole ens kaudeks kaupungin menoihin saatu budjetoitua, ni tehään joukkueiden voimin, ja saadaan hallivuokrista sitten helpotuksia... tää ois mun mielestä paras ratkasu tähän hätään.
Kummalliselta vaan tuntuu tää hämäläinen hitaus ja vaikeus muutoksiin/uusiin asioihin, vaikka se väistämättä on tulossa. Joskus kannattaisi olla tällaisissakin asioissa etunenässä, ni sais positiivistakin julkisuutta suunnannäyttäjänä. Hakametsän jäähalli kun nyt onjo muutenkin aika p...a palveluineen kaikkineen, ni nyt annetaan naurun aihetta muille vielä betonikaukalollakin...

Ekku#73#:
Ei tiä mutta ei tunnu ahneudella olevan rajaa, viittan vaan siihen että nyt jo pitkään kerätyt parkkimaksut olisi sopivaa käyttää tähän joustokaukaloon ja näin ne tulisi kerättyä niiltä jotka hallia käyttävät eikä siihen kaupunkia tarvita ja muutenkin ihmetyttää että eikö ipa ja tappara pelaa ens kaudella liigaa ollenkaan kun eiks se ole niin että joustokaukalo pitää olla ens kaudella.

peterra:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilttitossu - Tammikuu 11, 2014, 21:40:19 ---Oon mäkin joutunu joskus vuokralla asumaan, ja silti tehny siitä kämpästä ittelleni mieluisan. Jos hinta on tullut esteeks, ni vuokranantajan kanssa neuvotellu vuokran kevennyksestä tms., etten ainakaan oo tappiolle jääny, jos jotain oon mieluisekseni muuttanu. Tämä siis Peterralle.. terv. tekopyhä ent. vuokralainen ;)
Eli jos kaukaloo ei ole ens kaudeks kaupungin menoihin saatu budjetoitua, ni tehään joukkueiden voimin, ja saadaan hallivuokrista sitten helpotuksia... tää ois mun mielestä paras ratkasu tähän hätään.
Kummalliselta vaan tuntuu tää hämäläinen hitaus ja vaikeus muutoksiin/uusiin asioihin, vaikka se väistämättä on tulossa. Joskus kannattaisi olla tällaisissakin asioissa etunenässä, ni sais positiivistakin julkisuutta suunnannäyttäjänä. Hakametsän jäähalli kun nyt onjo muutenkin aika p...a palveluineen kaikkineen, ni nyt annetaan naurun aihetta muille vielä betonikaukalollakin...

--- Lainaus päättyy ---

Mitään vuokrahelpotuksia tai muutakaan ei oo Tapparalle ja Ilvekselle kukaan luvannut ja tuollahan ne toitottaa, että asiasta keskustellaan. Mutta totuus nyt vaan on se, että se on sitten omaa tyhmyyttä jos vuokranantajalle parannuksia tekee vastikkeettomasti asuntoon. Kukaan täysijärkinen kun ei sitä tee. Kyllä tässä kritiikki nyt sinne minne se kuuluu eli vuokranantajalle aka kaupungille. Turhaan syyttelet joukkueita siellä - täällä mikään joukkue ole itse ostanut sitä kaukaloa vaan kaupunki sen on ostanut paikassa kuin paikassa, paitsi Hartwall-areenalla ja tämä siitä syystä että Jokerit on ainoa joukkue joka omistaa hallinsa.

Vilttitossu:
Onko joku väittäny, et jotai vuokrahelpotuksia ois luvattu? On vaan tyhmiä seurajohtajia, jos sellaisia ei oo tajuttu kysyä...

coly:
Sinällään huvittavaa, että montakohan joustokaukaloa olisi saatu McRaella ja Corsolla? Tyhmä kommentti mutta samalla laittaa asioita perspektiiviin. Ja onhan tuo kaupungin toiminta ihan sieltä ja syvältä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta