Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Montrealin mailat

<< < (13/17) > >>

Rapukäsi:
Ihan hyvin ovat puumontut mulla kestäneet. Viimeiset kymmenen vuotta olen pelkkiä Montrealin tikkuja ostanut ja tyytyväinen ollut. Tämän vuoden puolella alkoi Tapparan mailojen jatkuva katkeaminen vihdoin vituttamaan jo sen verran, että tein periaatepäätöksen olla koskematta kyseisen puulaakin tikkuihin, ennenkuin alkavat kestämään Tappara pelaajienkin käsissä. Siihen asti mennään CCM:n puumailoilla. Näillä näkymin ei siis paluuta Montrealiin ole näkyvissä.

JuZa69:
Itse oon kokeillut montrealin puu mailaa josta en tykännyt koska en kerinnyt pelaan puol talvee ja napsu poikki sitten kokeilin sherwoodia joka kesti mahtavat 2 talvea ja sano sit ittensä irti nykyään käytän ccm vectoria(komposiitti) joka on kestänyt ainaki tähän asti

Jude70:
Vois olla hyvä päästä jollain keinolla irti sopimuksesta Montrealin kanssa...ei uskalla edes ajatella montakohan maalia on tänä kautena jäänyt tulematta pelkästään mailan katkeamisen vuoksi.Vois tulla paha mieli.-90 luvulla Montrealin mailat oli mielestäni erittäin hyviä...kesti paremmin kuin moni muu.
Noh,ajat muuttuu  :(

Henkka:
Olikohan mailat vaihdettu tänään toiseen malliin? En muista nähneeni yhtään katkennutta Tappara-mailaa, kerholta sen sijaan yksi.

Toivottavasti sama jatkuu.

Börje:

--- Lainaus käyttäjältä: Henkka - Maaliskuu 09, 2006, 23:26:21 ---Olikohan mailat vaihdettu tänään toiseen malliin? En muista nähneeni yhtään katkennutta Tappara-mailaa, kerholta sen sijaan yksi.
--- Lainaus päättyy ---

Kauppiselta meni pari mailaa rikki. Ensimmäisen kerran toisessa erässä ylivoimalla, kun maila ei kestänyt lämäriä. Toisen kerran maila hajosi siinä "tuplatolppa"-tilanteessa, joka taisi niinikään tapahtui toisessa erässä. Siinä saattoi tosin olla myös huitomista mukana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta