Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (92/217) > >>

Peetu:
Näin etätapparalaisena olen osin huvittuneenakin seurannut Ilves ja Tappara fanien kirjoittelua juupas eipäs tyyliin. Itse aikoinaan kannatin kumpaakin tampereen joukkuetta, jossain vaiheessa alkoi ärsyttää osan Ipafanien käytös ja Tappara valikoitui ainoaksi suosikkiseurakseni. Olen nykytilanteeseen tyytyväinen kun Ilves pärjää kentällä, toivottavasti saavat myös pelin ulkopuoliset asiat kuntoon. Mikä sen hienompaa kun mennä Play offseihin katsomaan Tappara-Ilves game seveniä jossa Ville Nieminen ratkaisee jatkoajalla... ;D

pikkulintu:

--- Lainaus käyttäjältä: Desperado - Lokakuu 15, 2013, 23:51:46 ---Yrityskauppaneuvottelut jatkuu,

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013101517610376_sm.shtml

--- Lainaus päättyy ---

Ei jatku vaikka Sjöblom vakuuttelee lehdille muut tahot tulevat jatkamaan puikoissa.

Viles:
Täällä tunnutaan kovasti valitettavan Ilvesläisten kuittailusta. Kannattanee kuitenkin ottaa huomioon muutama asia:

- Ilves on sukeltanut syvällä jo usean kauden, joten väitättekö ettei Tapparan fanien puolelta ole karsintakausilla kuultu huomattavasti pahempaa? Voin kertoa, että kuittailua on kuultu ihan tarpeeksi. Pieni keulinta on ansaittua.

- On helppo kehua vastustajaa, kun on itse menestynyt vähintäänkin kelvollisesti ja vastapuoli on leimaantunut kivaksi pikku sinnittelijäksi. Kun Ilves tuosta imagosta pääsee eroon, niin eiköhän suhde naapuriseuran menestykseen muutu hieman negatiivisemmaksi täälläkin.

- Onko vastakkainasettelu tai kuittailu vaikkapa katsojamääristä automaattisesti huono asia? Eikös tämä pitäisi nähdä voimavarana. Asian kuittaushan on teille Tapparalaisille helppo: Kaikki hallille. Tamperelaisen kannattajakulttuurin edistäminen hyödyttää varmasti molempia seuroja (mm. hallihanke).

- Tapparan ja Ilveksen fanien ja organisaatioiden välinen kilpailutilanne on kuitenkin vielä terveellä pohjalla, eikä suuria ylilyöntejä ole nähty suuntaan eikä toiseen. Vrt. Hifk-Jokerit.

taakka:

--- Lainaus käyttäjältä: pikkulintu - Lokakuu 20, 2013, 14:02:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Desperado - Lokakuu 15, 2013, 23:51:46 ---Yrityskauppaneuvottelut jatkuu,

http://www.iltalehti.fi/smliiga/2013101517610376_sm.shtml

--- Lainaus päättyy ---

Ei jatku vaikka Sjöblom vakuuttelee lehdille muut tahot tulevat jatkamaan puikoissa.

--- Lainaus päättyy ---

Voisit laittaa hieman lihaa luiden ympärille tämän väitteen osalta. Mitenkäs olet näin varma asiasta?

peterra:
Hattua vaan Ilvekselle!

Heillä myös ansaittu buumi menossa, ovat saaneet laiskat tamperelaiset roudaamaan ahterinsa peliin asti. On meillä Tapparassa vielä paljon opittavaa...:)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta