Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (91/217) > >>

Porkkana:
Tässä on yksi hyvä esimerkki Ilvesläisten pätemisestä. Vaikka toisella joukkueella joku menisi joskus hyvin niin aina pitää pistää "paremmaksi". Eli Tapparan tämänpäivän yleisömäärä oli 6053, mutta Ilveksellä olikin yli 6800 samaan peliin.

http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=692.msg39690#msg39690

Toki tuossa ei tietenkään mainita asiaa että Ilves jakoi satoja lippuja juuri tuohon peliin ilmaiseksi ainakin Ylöjärvellä ja Nokialla. Muista paikoista en tiedä. Toki voi olla ettei kyseinen kaveri tiedä sitä, mutta siltikin niin normaalia. Vain ihmispäät merkkaavat, ihan sama ovatko maksaneet lipuistaan mitään. Samapa se mulle, mutta luulisi kassanhoitajaa kiinnostavan Ilveksessä.

Mjones:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 19, 2013, 23:22:33 ---mutta luulisi kassanhoitajaa kiinnostavan Ilveksessä.

--- Lainaus päättyy ---

Vaan eipä ole sitäkään kiinnostanut. Sen takiahan kyseinen puulaaki on vuodesta toiseen konkurssin partaalla, haha.

dorsku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mjones - Lokakuu 19, 2013, 23:28:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 19, 2013, 23:22:33 ---mutta luulisi kassanhoitajaa kiinnostavan Ilveksessä.

--- Lainaus päättyy ---

Vaan eipä ole sitäkään kiinnostanut. Sen takiahan kyseinen puulaaki on vuodesta toiseen konkurssin partaalla, haha.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän ne syyt ole jossain ihan muualla..

Hooligan:
Mä oon ainaki mielissäni, että Tamprereella on tällä hetkellä 2 joukkuetta, jotka pärjää. Ihme vääntöä yleisömääristä ja kaikesta muusta molempien joukkueiden tietyiltä faneilta. Ilves on rakas paikallisvastustaja, jota ehdottomasti tarvitaan ja hienoo jos paikallispeleistä tulisi tasaisia ja hyvätasoisia otteluita. Toki Tappara ne kaikki saisi voittaa.  :)
Väsyneenä kirjoitettu, mutta ymmärsitte pointin varmaan.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Hooligan - Lokakuu 20, 2013, 03:09:44 ---Mä oon ainaki mielissäni, että Tamprereella on tällä hetkellä 2 joukkuetta, jotka pärjää. Ihme vääntöä yleisömääristä ja kaikesta muusta molempien joukkueiden tietyiltä faneilta. Ilves on rakas paikallisvastustaja, jota ehdottomasti tarvitaan ja hienoo jos paikallispeleistä tulisi tasaisia ja hyvätasoisia otteluita. Toki Tappara ne kaikki saisi voittaa.  :)
Väsyneenä kirjoitettu, mutta ymmärsitte pointin varmaan.

--- Lainaus päättyy ---
Minä ymmärsin ja kaikesta muusta samaa mieltä paitsi noista kahdesta viimeisestä lauseesta.

Itse olen sitä mieltä, että tuollainen "kiistely" mm. yleisömääristä seuran omalla keskustelupalstalla on juurikin sitä tamperelaista kuittailutoimintaa, mitä pitääkin olla. Sehän ei ole keneltäkään pois ja "vääräuskoisten" ei ole pakko niitä mennä lukemaan. Minä voisin nostaa täältä monta vastaavaa kirjoitusta, jos haluaisin, mutta miksi sen tekisin kun sellaistahan täällä pitääkin olla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta