Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (90/217) > >>

Terzzi:
Menee nyt ohi viime viesteistä mutta kyllä mielenkiinnolla ootan ensi kuista paikallismatsia, halli tulee olemaan aivan 110% varmasti TÄYNNÄ ja semmoinen pieni "kiima" on jo aistittavissa.

Avausmatsista ei osattu odottaa vielä tälläistä.. Tämä Ilveksen buumi tekee kyllä hyvää myös tolle joulukuiselle Ratinan Winter Classicille.

Koskakohan viimeksi molemmat tamperelaisseurat ovat olleet kuuden sakissa? Jokunen vuosihan sitten meitä niin mollattiin..

Vilttitossu:
Mulle on ihan sama, onko Ilves viimenen vai toinen, kunhan Tappara on ykkönen. Oon ehkä siinä mielessä vanha(naikainen), kun kannatan omaa suosikkia, enkä dissaa vastustajaa. Monesti hallissakin huomaa, kun yleisöstä osa tykkää mieluummin haukkua vastustajaa kun kehua ja kannustaa omaa suosikkiaan. Siksipä mulle on tärkeintä, että Tappara on mahdollisimman korkeella ja menee pleijareissa mahdollisimman pitkälle. Erittäin herkullinen asetelma on kyllä Tampereella tällä hetkellä, ja vesi kielellä tässä jo rupeaa kevättä odottelemaan, jos vaikka playoffeissa kohdattais, ois aivan huikeeta, pitkästä aikaa!!!

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 18, 2013, 21:36:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Lokakuu 18, 2013, 21:23:12 ---Sama. Lisäksi: kun näette ilveksen palstalla vastaavia kommentteja Tapparasta kuin edelliset kaksi meidän paikallisvastustajasta, huutakaa hep. Ei ihan heti tapahdu.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tule tapahtumaan. Hyvänä esimerkkinä viimekausi. Vaikka oltiin finaalissa niin päästiin sinne Ilvesfanien mielestä liian helposti. Runkosarjassa tehtiin eniten maaleja koko liigassa, tietenkin kahvaamalla. Lisäksi Hakametsän pihassa on aina parituhatta traktoria mouhijärven kilvissä kun meillä on peli.

--- Lainaus päättyy ---

Hep. http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=656.90

Porkkana:

--- Lainaus käyttäjältä: Naapuri - Lokakuu 19, 2013, 15:09:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 18, 2013, 21:36:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Lokakuu 18, 2013, 21:23:12 ---Sama. Lisäksi: kun näette ilveksen palstalla vastaavia kommentteja Tapparasta kuin edelliset kaksi meidän paikallisvastustajasta, huutakaa hep. Ei ihan heti tapahdu.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tule tapahtumaan. Hyvänä esimerkkinä viimekausi. Vaikka oltiin finaalissa niin päästiin sinne Ilvesfanien mielestä liian helposti. Runkosarjassa tehtiin eniten maaleja koko liigassa, tietenkin kahvaamalla. Lisäksi Hakametsän pihassa on aina parituhatta traktoria mouhijärven kilvissä kun meillä on peli.

--- Lainaus päättyy ---

Hep. http://www.ilvesfoorumi.com/index.php?topic=656.90

--- Lainaus päättyy ---

Kävitkö itse kirjoittamassa? Sopivasti tekstit tullu tänään aamulla Ilvesfoorumille kun eilen puhuttiin illalla asiasta. Mutta Joo, hienoa silti että myös tuon suuntaisia mielipiteitä löytyy myös teidän leiristä. Kyllähän se tosiaan on molempien etu että molemmat pärjää. Esim. Kausilla 05-06, 06-07 ja 07-08 kun molemmat oli runkosarjassa kuuden joukossa niin molemmilla oli hyvät yleisökeskiarvot.

Naapuri:

--- Lainaus käyttäjältä: Porkkana - Lokakuu 19, 2013, 15:23:17 ---Kävitkö itse kirjoittamassa? Sopivasti tekstit tullu tänään aamulla Ilvesfoorumille kun eilen puhuttiin illalla asiasta. Mutta Joo, hienoa silti että myös tuon suuntaisia mielipiteitä löytyy myös teidän leiristä. Kyllähän se tosiaan on molempien etu että molemmat pärjää. Esim. Kausilla 05-06, 06-07 ja 07-08 kun molemmat oli runkosarjassa kuuden joukossa niin molemmilla oli hyvät yleisökeskiarvot.

--- Lainaus päättyy ---
En käynyt ja on noita ollut ennenkin, niin kuin ala-arvoisia nääpuriseuran mollaamisiakin. Ihan niin kuin täälläkin. Itse pidän sellaisesta hyväntahtoisesta kuittailusta tapparalaisten kanssa. Siinä on se tamperelaisen kiekkokurttuulin hienous.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta