Minun veikkauskeni on, että tänään hallitus ilmoittaa eroavansa ja Sjöblom ja Vinnie jatkavat neuvotteluita. Lopuksi päästään sopuun ja Sjöblom aloittaa pesän siivoamisen.
Niin, itse olen miettinyt että jos näin käy niin tämä kaikki on ollut vedätystä alusta asti. Nyt jos neuvottelut jatkuu niin Ilves-perhe on TAAS mitä yhtenäisempi, tältä se ainakin vaikuttaisi.
Toinen skenaario taitaa olla se, että siellä on Ilveksen aikasemmalla "koplalla" hämäriä talousasioita ja torppaamalla kauppaa pelastetaan omaa nahkaa. Sjöblom ei missään ole tätä kieltänyt etteikö näin olisi, häneltä on kysytty suoraan. Ei ole toki myöntänytkään mutta rivien välistä on helppo lukea 1+1.
Edit. Tuttuni kuuli sellaista turuilla ja toreilla, että kyllä siellä jotkin tukijat on vetänyt herneen nenään Sjöblomille sen vuoksi ettei herra olisi laittamassa omia rahoja panostukseen vaan "maksattaisi toisilla" viuluja. Olisikohan ruinattu rahaa Flynniin ja Kivistöön? Tukijat sitten ajattelevat sen olevan Sjöblomin tehtävä kaivaa kuvetta noihin. Noh, tässä on tarinoita ja asioita niin paljon ettei paskalle taivu. Saas nährä!