Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (21/217) > >>

Mjones:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Heinäkuu 29, 2013, 10:52:00 ---toivon kuitenkin, että Ilveksestä ei löydy mitään pommeja palkoista/veroista/vastuista yms,
--- Lainaus päättyy ---

Minä ainakin toivon että löytyy kaikkea yllättävää negatiivista naapurin joka nurkasta. Jos toi pikavippijätkä rupeaa ensimmäisenä leukailemaan Tapparan suuntaan niin en minä kyllä toivo kovin pitkää uraa lätkäjohtajana kyseiselle pellelle. Toivottavasti se konkurssi sieltä vielä naapurin ovelle löytää.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Mjones - Heinäkuu 29, 2013, 16:47:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Heinäkuu 29, 2013, 10:52:00 ---toivon kuitenkin, että Ilveksestä ei löydy mitään pommeja palkoista/veroista/vastuista yms,
--- Lainaus päättyy ---

Minä ainakin toivon että löytyy kaikkea yllättävää negatiivista naapurin joka nurkasta. Jos toi pikavippijätkä rupeaa ensimmäisenä leukailemaan Tapparan suuntaan niin en minä kyllä toivo kovin pitkää uraa lätkäjohtajana kyseiselle pellelle. Toivottavasti se konkurssi sieltä vielä naapurin ovelle löytää.

--- Lainaus päättyy ---

Samalla tavalla se edellinen toimari Tarvainenkin paukutteli henkseleitään, ja toimarisuhteen loputtua sitten paljastuikin että hommat olivat aivan alkutekijöissään ja aikaansaannokset luokkaa nolla.

juujep:
Onko Sjöblummi bulvaani vai mistä rahat? Joku tässä nyt ei täsmää, bisnestä pikavipeillä ja haastattelussa kertoo olevansa todella tarkan markan mies ja silti sijoittaa jääkiekkojoukkueeseen, jossa tuotto-odotukset ovat todella pienet, vaikka menisi hyvinkin.
Edelleen kaverin historiasta kuulisin hiukan lisää. Netistä irronneella tiedolla en lainaisi kaverille edes vitosta :). Aamulehdellä tuskin on taitoa/haluja ottaa asioista selvää.

Jarzo:
On se kummaa tuo ipan touhu, heti kun mahdollisesti vähän valoa näkyy tunnelin päässä, alkaa uhoaminen ja suun pieksäminen...

Naapuriseurasta:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarzo - Heinäkuu 29, 2013, 17:22:38 ---On se kummaa tuo ipan touhu, heti kun mahdollisesti vähän valoa näkyy tunnelin päässä, alkaa uhoaminen ja suun pieksäminen...

--- Lainaus päättyy ---

Ja sama jatkuu teidän toimesta täällä :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta