Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Tampereen Ilves 2013-14

<< < (22/217) > >>

laku-mambo:
Kyllä siinä oltiin keväällä teidän puolesta, että "voi voi teitä", "Ei ole suuntakuin ylöspäin", "Ensi vuonna sitten". Ja sitten kun oikeasti se omistajan vaihdos tapahtuu niin ollaan heti paskat housussa toivomassa meille konkurssia...

holvius:
Kaupassa on erikoista 6kk aika. Pitkä aika jonka aikana moni asia voi muuttua. Toinen on tuo saatavien antaminen anteeksi. Olisi luullut, että verotuksellisesti olisi ollut kannattavaa myydä enemmin saatavia kuin osakkeita. No mistäpä näitä tosiassa tietää kun ei näe itse papereita.

Positiivista on se, että pääomistaja tulee vastaamaan itse operatiivisesta toiminnasta ja on näkyvästi esillä itse. Voi toimia hyvin tyyliin Harkimoff.   

Theoren:
Mitäs noita uhoomisia noteeraamaan. Omistaja haluaa herättää keskustelua ja toivoa faneissa. Mulle ihan sama mitä sontaa suustaan päästää, kyllä se sitte nähdään mikä on tilanne ku kausi etenee, veikkaampa että ollaan tampereen ykkösiä edelleen. Toivottavasti saadaan kiimaa paikallisiin, ja piestään naapuri kunnolla.

Tutkimuksesta, mun mielestä on kyllä hienoa että Tapparalaisia on levittäytynyt laajalle ja ollaan avarakatseisia. Sisäsiittosta porukkaa noi naapurit.

juujep:

--- Lainaus käyttäjältä: laku-mambo - Heinäkuu 29, 2013, 18:18:30 ---Kyllä siinä oltiin keväällä teidän puolesta, että "voi voi teitä", "Ei ole suuntakuin ylöspäin", "Ensi vuonna sitten". Ja sitten kun oikeasti se omistajan vaihdos tapahtuu niin ollaan heti paskat housussa toivomassa meille konkurssia...

--- Lainaus päättyy ---

Ei se nyt ihan näinkään mene. Itseasiassa olen vain huolissani. Vinny piti puulaakin hengissä ja pumppas rahaa"paikallisille puuhastelijoille". Uuden omistajan massin painavuudesta ei ole mitään tietoa, eikä kaverista muutenkaan ole yhtään mitään positiivista netissä.

Tapparan näköinen mies:
Eipä noissa Sjöblumin kommenteissa nyt oikein mitään ole, josta kannattaisi hernettä vetää nenään. Totta kai Ilveksen uusi keulakuva pyrkii nostamaan positiivisia asioita esille, tällä hetkellä niitä Ilveksen osalta löytyy kunniakkaista perinteistä sekä sitten juuri tuosta, että Tampereella kannatusta löytyy kuitenkin vielä ihan hyvin.

Mestaruus viiden vuoden päästä lienee tavoitteenasetteluksi hyvä - mitä muutakaan sitä voisi asettaa tavoitteeksi. Mestaruus 10 vuoden päästä? Ei - liian pitkä aika. Neljän joukkoon viiden vuoden sisällä? Ei - liian vaatimaton olisi tavoitteeksi.

Ilveksen kannattajat nyt tunnetusti on sellaisia rakastettavia mussukoita kuin aina. Kun Manngard tuli Ilveksen omistajaksi, niin ne uhosivat, että nyt Vinnie-setä ostaa meille kaikki hyvät pelaajat, ja Tappara jää kuin tikku paskaan. Nyt sitten oletettavasti samat tyypit (tai ehkä mieluummin uudemmat fanit, jotka ei muista Manngardin tuloa) sanoo saman Sjöblumista. Ja mikä jottei, ehkä tällä kertaa he ovat oikeassa...

Mutta tosiasiassa tietysti omistajan vaihdos on vasta ensimmäinen askel kohti parempaa tulevaisuutta. Seuraavaksi tulee sitten asiansa osaavien toimijoiden valitseminen organisaatioon, pitkäjänteinen kehitystyö ja niin edelleen. Jos ja kun Sjöblum ei ole kiekkoasioiden rautainen asiantuntija, niin häneltä pitäisi löytyä malttia pysytellä taustalla ja antaa parempien asiantuntijoiden hoitaa hommat itse. Jopa kauemmin kuin se viisi vuotta.

Saa nähdä sitten, miten se onnistuu, kun pääomistaja aikoo muuttaa Suomeen, ja tehdä Ilveksen omistamisesta kokopäivätoimisen työnsä. Voi olla, että on yrittäjänä tottunut puuhastelemaan paljon, joten voi olla kiusausta puuttua seuran asioihin liiankin kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta